Friday, January 18, 2013

Εξουσία


Είμαι μια πόρνη που σέρνει, το βήμα εδώ και από κει
είμαι αράχνη που δένει, το θύμα της στη στιγμή
με θέλουν πρόσωπα χίλια, με παίρνει ο πιο δυνατός
και απ' τη μισάνοιχτη γρίλια, κρυφοκοιτάζει στρατός

Σε μια στροφή, έχω βάλει δολώματα
Είμαι σκιά, και καπνός
Έχω αλλάξει πολλά, γυναικεία ονόματα
και δεν με νικάει, εμένα ποτέ ο καιρός

Σπέρνω ελπίδες στο δρόμο, είμαι σειρήνα γυμνή
θερίζω πτώματα μόνο, είμαι φριχτή μηχανή
είμαι ο λόγος που σβήνει, του έρωτα η ορμή
είμαι η σκέψη που δίνει, αιτία σ' ένα κορμί

Σε μια στροφή, έχω βάλει δολώματα
Είμαι σκιά, και καπνός
Έχω αλλάξει πολλά, γυναικεία ονόματα
και δεν με νικάει, εμένα ποτέ ο καιρός

Σε μια στροφή, έχω βάλει δολώματα
Είμαι σκιά, και καπνός
Έχω αλλάξει πολλά, γυναικεία ονόματα
και δεν με νικάει, εμένα ποτέ ο καιρός

Σε μια στροφή, έχω βάλει δολώματα
Είμαι σκιά, και καπνός
Έχω αλλάξει πολλά, γυναικεία ονόματα
και δεν με νικάει, εμένα ποτέ ο καιρός

Διονύσης Τσακνής,
Το φάντασμα από το παρελθόν, 1995

No comments: