Friday, August 24, 2012

Ράπισμα

Είμαι κνίτης δίχως κόμμα
φέρετρο χωρίς το πτώμα
λουλουδάκι δίχως χώμα
και μπουκάλι δίχως πώμα

Μια αγάπη δίχως ζάλη
και φαλλός χωρίς κεφάλι
σύννεφο χωρίς αιθάλη
μια αυλή χωρίς Εκάλη

Μωρουδάκι δίχως πάνες
νταβατζής χωρίς πουτάνες
γειτονία χωρίς αλάνες
χασικλής χωρίς τζιβάνες

Ένα δίκτυ δίχως ψάρια
πεύκο δίχως κουκουνάρια
πλοίο φλατ χωρίς αμπάρια
κι ένα τάβλι δίχως ζάρια

Κασκαντέρ Ταρζάν και Τσίτα
κομπαρσάρα κομπαρσίτα
ήρωας και μαϊμουδίτσα
καλλιτέχνης πουτανίτσα

Καντηλάκι σε ξωκλήσι
καλλιτέχνης δίχως κλίση
γκόμενα λίγο κλείσει
πρόβλημα χωρίς μια λύση

Είμαι γάτος είμαι γάτος
αλανιάρης και φευγάτος
χαμαιλέων, κουκουβάγια
του Χριστού έχω τα βάγια

Τα κουνάω πανηγυρίζω
μα το βράδυ σαν γυρίζω
ο μεγάλος σκηνοθέτης
ο αστυνόμος ο εφέτης
ο μπακάλης ο τελάλης
ο Θεός της βιοπάλης
με ξερνάει με ξεφωνίζει
τη ζωή μου μαγαρίζει


No comments: