Friday, December 18, 2009

Ολοήμερο αντικαταναλωτικό πάρτυ δρόμου αύριο Σάββατο στην Κλεάνθη Χριστοφίδη, περιοχή Φανερωμένης

Σε μια εποχή που όλα αγοράζονται και πουλιούνται αποφασίσαμε ότι αξίζει να συναντηθούμε σε μια γιορτή στο δρόμο να ποδηλατήσουμε να παίξουμε μουσική να μαγειρέψουμε . Είσαστε όλοι ευπρόσδεκτοι.

Φέρτε τα ποτά σας και ό,τι άλλο χρειάζεστε για να περάσετε καλά…

Καιρός να ζήσουμε με λιγότερα,
πιο όμορφα, πιο ανθρώπινα και συλλογικά…

12.00: Συνεργείο Ποδηλάτων
15.00: Critical Mass
19.00: Ρεμπέτικη Κομπανία

Σούπα λουβάνα, Προβολές, Εναλλακτικά Έντυπα, Άγιος Βασίλης, Γκράφιτι, DJs (από τις 12.00 το μεσημέρι)

Συνδιοργανωτές:

Ο Σύνδεσμος Αντικαταναλωτών
Οι Άγρυπνοι Εντός των Τειχών
Οι Κοιμισμένοι Εκτός των Τειχών
Οι Φάλιες ΕναλλακτικάMedia
O Boυκώλος
Νεολαία από τη Φανερωμένη
Η Γκαλερύ Apotheke
και
άλλες Εύηχες Οργανώσεις

13 comments:

Anonymous said...

Ναί, φέρτε ποτά, τσιάρα, ούλλα γενικά τα "μέσα που μας απελευθερώνουν 'που την κατανάλωση". Αά, τζιαί ανυψώνουν την πολιτικήν μας συνειδητότητα για επανάσταση. Εξίασα.

gregoris said...

αν έσιεις να πεις κάτι, πέτο. όι μόνο να κατσιαρίζεις. "τα ποτά τζιαι τα τσιάρα" σε ενοχλήσαν τωρά;

Anonymous said...

Grigori,

ton/tin poupanw, en kserw ti ton enoxli.

Kserw ti me enoxli emena omws.

Enoxli me otan filoi mou, je athrwpoi pou simpathw i agapw, kamnoun kinisis 1)opws to na diafimizoun etsi idous ekdilwsis 2) na stirizoun me tis praksis tous athrwpous pou stirizoun tin sfagi je tin thanatosi twn zwon me ton xirotero tropo, ton "xioumoristiko".

ok Grigori?

tespa, to thema enen pros sizitisi, to na pais Grigori en mia ipothesi, je to na kamnis je diafimisi en allo, en to perimena touto.

*kamni nevriki fatsousa*

en se agapw simera :/

Anonymous said...

ysterografo: men mou apantisis kamia malakia giati ta adikeologita en dikeologounte, pou opia sferiki matia je na to thwri kapios. Je gia na men fkalw kapnous pou ta fkia,aisto ws dame.
Grafw X je proxwrw.

Anonymous said...

Μια Γιορτή Δρόμου σε ποιο είδος εκδήλωσης 'πέφτει' κατά τη γνώμη σου Καλικάντζαρε και λαλείς πως σε ενοχλεί το είδος της εκδήλωσης.... Εγώ εν είδα πουθενά τους ανθρώπους που οργανώναν εψές, ούτε τζ πριν, "να στηρίζουν με τις πράξεις τους ανθρώπους που στηρίζουν τη σφαγή τζ τη θανάτωση των ζώων με τον χειρότερο τρόπο, τον 'χιουμοριστικό'".....Τι;;; Αν είδες εσύ, εξήγα μας να καταλάβουμε, γιατί εγώ ψες την -αρκετήν- ώρα που ήμουν τζιαμαί, είδα αθρώπους να δουλεύκουν μαζί, να χορεύκουν, να τραγουδούν, να τρων σούπες, να θκιαβάζουν, να θωρούν προβολές,να περνούν καλά τζιαι, ναι, να πίνουν και αλκοόλ!!! Έλεος πιον με τούτο το αλκοόλ, μας πειράζει το αλκοόλ το ίδιον ή το πλαίσιο μέσα στο οποίο χρησιμοποιείται; Η παλιά πόλη είναι γεμάτη θρασύτατα στέκια/κλαμπ/καφέ που πραγματικά Καλικάντζαρε στηρίζουν τη χειρότερη σφαγή (και των) ζώων γιατί εν καθαρά καπιταλιστικοί πόλοι που 'τρων' που την αισθητική μας και το δικαίωμα μας στο δημόσιο και δωρεάν χώρο (άκου 180 ευρώ την νύχτα!! Ουστ ρε!). Στηρίζει τη μαζική σφαγή ζώων μια DIY συνεργατική γιορτή;
Ψες, στην Κλεάνθη Χριστοφίδη έγινε ένα γλέντι με πολλήν αγάπη τζ μεράκι που εδιεκδίκησε ξανά το δικαίωμα στον δωρεάν χώρο!!! για το λόγο και τη ψυχαγωγία μας και ξαναθύμισεν στον κόσμο ότι υπάρχει και η έννοια του 'δωρεάν φαΐ και ποτό που λλόου μας'.
Και ναι, ρε φίλε που πάνω, εν μεγάλη συζήτηση το ποτό και ο καπνός, αλλά να μεν τα βάλλουμε και στο ίδιο ακριβώς καλάθιν εν εν; Εν το πλαίσιο πάντα που γίνονται οι πράξεις που δίνει το νόημα, πολλά παραπάνω που τις ίδιες τις πράξεις καθ' αυτές. Ναι, θέλουμε να πίνουμε και το κρασούδι και την μπυρούα μας και ψες κανένας μα κανένας ούτε επαρεκτράπηκε, με στις πράξεις, με στα λόγια που το ποτόν!!! Αλλά και να γινόταν τούτο, άκου με, το πλαίσιο ήταν τέθκοιο που εν είχε περίπτωση να εξελιχτεί, ούτε να επιβιώσει τζιαμαί...
Τώρα για το τσιάρο, εν κάπως διαφορετική υπόθεση, εν όντως ένα θέμα γιατί επηρεάζει και τους γυρόν, αλλά που κάπου πρέπει να αρχίσουμε, αντί να είμαστε απορριπτικοί και είρωνες.
Αυτά προς το παρόν και περιμένω τη συνέχεια του 'Καντε το Μόνοι Σας' διασκέδαση και διεκδίκηση της πόλη της και θα είμαι εκεί!!
Η απελευθέρωση που την κατανάλωση, ξεκινά που την ώρα που οι 16- χρονοι εν είναι κλεισμένοι έσσω πάνω σε ένα καναπέ, μπροστά στην ΤV ή μπροστά που ένα υπολογιστή να κάνουν μόνο εικονική επικοινωνία, αλλά εν έξω στο δρόμο και στήνουν αληθινές σχέσεις μεταξύ τους, σκέφτονται και ζυμώνουνται κι ας κάνουν και κανένα λάθος....Η απελευθέρωση που την κατανάλωση, ξεκινά που την ώρα που οι ανθρώποι ούλων των ηλικιών (που 2χρονα ως 65άρηδες εψές πάντως...) συναντούνται στον ίδιο χώρο για να περάσουν καλά, με πολύ σεβασμό και στο χώρο και στους ανθρώπους γυρόν, χωρίς να έχουν καθόλου μα καθόλου ανάγκη κανένα ιδιωτικό χώρο κερδοσκοπικής επιχείρησης για να αποκτήσουν μια ταυτότητα. Διαμορφώνεται σιγά σιγά ένας άλλος χώρος δημιουργίας της ταυτότητας που παλεύκει σχεδόν καθημερινά να οριοθετηθεί εκ νέου.
Εσείς είστε τζιαμαί;

Anonymous said...

gia ton/tin poupanw:


en ekatalaves ti ennoousa.

egw milw gia allo prama, je esi gia allo prama.

en tha mpw sti diadikasia na eksigisw, o Grigoris ekatalaven ti ennow ke ti oxi, je giati ipa ti ipa panw.

take care

andraias said...

e pe te mas je mas na xeroumen. ti ennoeis "na stirizoun me tis praksis tous athrwpous pou stirizoun tin sfagi je tin thanatosi twn zwon me ton xirotero tropo, ton "xioumoristiko"."

Anonymous said...

Antrea with all the respect, alla peripezis me enen?
En ise o Antreas pou pezi saksofono, je isoun stin Trampa?
Pou ti stigmi pou isoun stin Trampa, en dinaton na men kseris gia inta prama milw?

kseris, apla pezis pello je siwpas, opws esiwpisan je alloi.

Tespa, to post panw en itan jino pou itan na stilw. Jino pou itan na stilw ekama to delete giati en ithela na stenaxwrisw ton Grigori.

Opws irtan ta pramata, afou pezete oulloi pello, je "en ola kala", en na to kamw post gia na men strouthokamilizoumen oulloi mazi.

Anonymous said...

OXI sta “antikatanalwtika” events tis Apothece.

OXI stis ipokrisies tis mental masturbation (an-)aisthitikis.


Grigori,

ipo kanonikes sinthikes tha eprepe na ksekinisw me tin prosfonisi “file” i “agapite” je meta na valw to Grigori, se touto to stadio omws i simasiologia twn dio leksewn fantazi a-dokimi. Sti Thesalloniki konta stin odo Iasonidou eshi ena toixo pou grafi panw “Exoume polemo dialekse stratopedo”. Esi pros to paron eperases se allo stratopedo, ekino pou stirizi ena apo ta xirotera idi tou kapitalistikou katanalotismou je tis efialtikis siwpis pou feri, to stratopedo tis “xioumoristikis diakomodisis” tis kakopiisis je tis thanatosis twn zwon. Alla as ta piamen ena-ena Grigori.

Otan ixe gini i sizitisi gia to pou tha eginetoun i “antikatanalotiki” giorti en imoun Lefkwsia. An imoun Lefkwsia kseris polla kala, oti tha eksigousa tous logous gia tous opious den eprepe na gini etsi idous “giorti” stin Apothece. Esi omws Grigori, isoun Lefkwsia, ikseres je tous logous, je ekratises siwpi. En epires thesi. Touto as to pari to potami, je na proxwrisi.

Alla to na erkese meta je na kamnis je diafimisi, san na men simvenni tipote, je san na en “ola kala”, touto fefki pou ta oria tou potamiou je pai sta oria tis sin-olikis ipokrisias. Je en touto pou me stenaxwrise parapanw, pou to oti ekratises siwpi. To oti epies na kamis je diafimisi poupanw.

O Theodor Adorno ipen “Auschwitz begins whenever someone looks at a slaughterhouse and thinks: they're only animals."

To an trwi i oxi zwa o Dimitris i esi i o opiosdipote, enen diko mou thema je en me afora touto. O Dimitris san athrwpos se alla themata mpori na en to kalitero plasma tou kosmou, en exw amfivolia oti mpori na en ok athrwpos. Sto siggekrimeno zitima omws vriski me apenanti. Je afora me to an kapios pai na diakomodisi “xioumoristika” tin kakopiisi je tin thanatosi twn zwon. Je enw o Dimitris pai je kamni pramata opws to “Make souvla not war” me to na parousiazi sfagiasmena zwa na psinnounte panw sta karvouna san “texni”, i to na vazi fwtografies me ta kommena kefallia twn gourounniwn sto blog tou ombion, je meta athimate tin “antikatanalwsi”, peran pou vathia ipokritiko en vathia politically incorrect gia jinous pou stirizoun mian "antikatanalotiki" giorti mazi tou. En prokite na paw mes to blog tou na tou to kamw mpourdello giati kseris kala oti enen tou style mou etsi fasis, alla to na erkounte oi filoi mou na stiriksoun etsi idous “antikatanalotiki” giorti diafimizontas tin, touto nai enoxli me Grigori.
To na sfazw zwa i to na skotwnnw zwa i to na psinnw zwa, touto den ine texni.
Ine to mental masturbation mias an-esthitikis pou armozi polla stin an-esthitiki pou epidiknii o sixronos athrwpos pou en fakka pennia, oute gia ton sinathrwpo tou oute gia ton planiti. Giafto men mou milate gia “antikatanalwtika” events sto xwro enos athrwpou pou xrisimopia tin katanalosi me ton xirotero tropo, tin kakopiisi.

Athrwpoi pou epian na kamoun analoges kakopiisis parousiazontes tes san “texni” opws tous Guillermo Vargas, Damien Hirst, Hermann Nitsch, anadixthikan mesa pou to art market, pou to art market en eshi na kami me tin texni alla me ton kapitalismo pou eskotwse je skotwnni tin texni.
Je epidi o kapitalismos, i ennia tou institution je i ennia tis ellipsis pathous pasin xeri-xeri, ekataliksame na exoume athrwpous na kakopioun ta zwa se mia prospathia na ginoun gnwstoi, epidi to art-market akrivws en eshi na kami me tin texni alla me ton kapitalismo tis. Je ws gnwston, gia na thimithoumen tous filous mas tous koummounistes, aman mpenni o kapitalismos mesa fefki i eleftheria.
Je fefki je o sevasmos. Giati o sevasmos je o spisiismos den pasin xeri-xeri.

Pragmatika en epistefka oti itan na kamis diafimisi. Ekama lathos.

gregoris said...

1. το πάρτυ οργανώθηκεν κυρίως που τες Φάλιες που εν η πολιτική ομάδα στην οποίαν ανήκω. φυσικά τζιαι εδιαφήμισα το.
2. υπερβάλλεις για τον Δημήτρη Ταλιώτη. εν συμφωνώ με ότι κάμνει στην Αποθήκη τζιαι το συγκεκριμένο με την σούβλα εν το ήβρα ούτε αστείο ούτε πρωτότυπο. αλλά άμαν σε θκιαβάζει κανένας που εν ηξέρει εννά νομίζει ότι έκαμνεν βασανιστήρια σε ζώα. διάς λάθος εικόνα για την κατάσταση, υπερβάλλεις τζιαι κάμνεις μείζον θέμα τζιαμέ που εν υπάρχει.

Anonymous said...

Πάντως έσιει ππόιντ ο ανώνυμος #1.
Αν θέλεις να είσαι αντικαταναλωτής ήντα γοράζεις ποτά τζε τσιάρα τζε χόρτο. Τί πίννετε τζιόλας, ΚΕΟ (παπάες) ή Κάρλσπερκ (τατάες).
Όκσα ο Σύμης έννεν επηχειρηματίας που πάν ούλλοι τζε κουμπούν του ριάλια.
Αν είσαι πολλά DIY τζε μάγκας, κάμε μπρού τη δική σου μπύρα/ζιβάνα.
Αντικαταναλωτισμός έτσι σκέδιο (τζε με Converse All Stars των 50 ευρώ)εν καρακιοζλίκκια.

gregoris said...

καταναλωτισμός έννεν το ποτό τζιαι τα τσιάρα, ούτε ο καφενές του Σύμη.
να μεν συγχίζουμεν τα πράματα.
καταναλωτισμός εν ο φετιχισμός των υλικών αγαθών τζιαι η μανία του shopping με την οποία οι ανθρώποι προσπαθούν να κατασκευάσουν ευτυχία τζιαι να αντιμετωπίσουν την αποξένωση τους. καταναλωτισμός ο ανταγωνισμός για το πιο χλιδάτο ταξίδι, το πιο ακριβό αυτοκίνητο κτλ στο οποίο υποπίπτει τζιαι η μεσαία τάξη αλλά τζιαι η εργατική αριστοκρατία που έσιει κάποιαν οικονομική άνεση (τζιαι μπορεί να δανείζεται) τζιαι μπορούν να εν καταναλωτές με την πραγματική έννοια του όρου.

Anonymous said...

"αλλά άμαν σε θκιαβάζει κανένας που εν ηξέρει εννά νομίζει ότι έκαμνεν βασανιστήρια σε ζώα."

me llia logia lalis mou oti ta zwa pou esfaxtikan gia na "kami o kirios taliotis "texni" epian ethelontika sto thanato je ipasin "tha thisiastoume gia na gini an-aisthitiki "texni", je epethanasin dia meso rodopetallwn, iakinthwn, je agapis apletis. Malista kirie Ioannou. Pe mou allona me ton Pompo, or maybe not.


"διάς λάθος εικόνα για την κατάσταση"

Wste. Diw lathos ikona gia tin katastasi. Malista. En giafto pou sou ipa panw men mou apantisis kamia malakia, alla den me akouis.
Iksera oti itan na mou pis kamia tsiofta san touti je na aposintonistoume pio polla.
En na didaksw ston Nicolas je stin Carlita na kamnoun mini-molotofakia me tis miniatoures tou ouiskiou, gia na sou anatinassoun ton kafe sou kathe prwi. Pou twra wspou na sinelthis je na men mou lalis pellares.


"υπερβάλλεις τζιαι κάμνεις μείζον θέμα τζιαμέ που εν υπάρχει."

nai Grigori en touti i vasiki diafora mas. Oti esi en vlepis na iparxi provlima.

Gia sou