Tuesday, December 23, 2008

Εναλλαχτική Βιβλιοθήκη Αγράμματα, Ανοιχτή Συνέλευση για την Ελληνική Εξέγερση 12/12/2008

(ένα κείμενο που εγράφτηκεν αμέσως μετά την συζήτηση αλλά που δεν εδημοσιεύτηκεν στα αγράμματα λόγω αντιρρήσεων ενός μέλους της ομάδας. Δημοσιεύκω το τωρά τζιαι δαμέ διότι η συζήτηση θα συνεχιστεί το Σάββατο η ώρα 17.00)

Η καλλύττερη συζήτηση που εγίνηκεν μέχρι στιγμής στους 2 ½ μήνες λειτουργία της. Συμμετείχαν 25 άτομα (όι μόνον που την Λευκωσία) που τα οποία ετοποθετήθηκαν περίπου 15. Δεν είχαμε μονοπώληση του χρόνου από κάποιους, τζιαι η συζήτηση αν τζιαι κάποτε έντονη, εν εξέφυγε που τα πλαίσια του συντροφικού διαλόγου. Εν εκρατηθήκαν πρακτικά, εν υπήρχεν συντονιστής τζιαι η συζήτηση εδιάρκεσε περίπου 3 ώρες. Δαμέ εννά προσπαθήσω να μεταφέρω τα βασικά σημεία.

Πρώτον πρόκειται για μια σημαντική εξέγερση που πρέπει να αναλυθεί τζιαι να κατανοηθεί που το κίνημα στην Κύπρο επειδή παρόλο που δεν έχουμε τες ελληνικές συνθήκες εξαθλίωσης μπορεί να τες έχουμεν στο άμεσο μέλλον. Στηρίζουμε τους εξεγερμένους τζιαι εκφράζουμεν την αλληλεγγύη μας. Σημειώνουμεν το γεγονός ότι για πρώτη φορά είχαμε διαδηλώσεις σε ούλλες τες πόλεις της Κύπρου προς αλληλεγγύη σε εξέγερση του εξωτερικού.

Δεύτερον έγινεν κριτική στα γηπεδικά τζιαι σεξιστικά συνθήματα που ακουστήκαν στην διαδήλωση της Τρίτης στην Λευκωσία τζιαι εσυζητήθηκεν η σχέση που θα πρέπει να έσιει ο χώρος με τους οπαδούς ομάδων που συμμετέχουν σε κινητοποιήσεις. Υποστηρίχτηκεν ένας παρεμβατικός ρόλος (έστω τζιαι αν καταντά δασκαλίστικος) των πολιτικοποιημένων έτσι ώστε να δοθεί ξεκάθαρα το μήνυμα ότι ο σεξισμός τζιαι ο χουλιγκανισμός δεν θα γίνει ανεχτός στο κίνημα (ακόμα τζιαι αν είμαστεν μειοψηφία).

Τρίτον έγινεν ανταπόκριση που θκιο συντρόφους που μόλις επιστρέψαν που την Αθήνα τζιαι εμεταφέραν μας αναλυτικά το εξεγερσιακό κλίμα που εβιώσαν. Την μαζική συμμετοχή, την ριζοσπαστική πολιτικοποιήση, τζιαι την μαχητική εμπειρία πολλών ανθρώπων που προηγουμένως δεν ήταν ακτιβιστές. Ανθρώποι που 10 ως 70 χρονών να συγκρούουνται με τις δυνάμεις ασφαλείας, μετανάστες τζιαι Έλληνες ανάμιχτοι. Εν είχαμεν όμως απεργίες τζιαι καταλήψεις σε εργασιακούς χώρους οπόταν δεν μπορούμε να μιλούμε με όρους κοινωνικής επανάστασης.

Τέταρτον αντιπαραβλήθηκεν η ελληνική εξέγερση με τες γαλλικές εξεγέρσεις του 2005 τζιαι 2006 τζιαι έγινεν τζιαι αναφορά στην κυπριακή εμπειρία του 2006 με την κατάληψη της Πλατείας Ελευθερίας που τους μετανάστες. Ετεθήκαν τα θέματα της θεωρητικής τζιαι οργανωτικής συγκρότησης που πρέπει να έχουμεν για να μεν τρέχουμεν πάλε πίσω που τα γεγονότα, όταν συμβούν.

Πέμπτον έγινεν κριτική στο ΚΚΕ που ουσιαστικά διαδραματίζει αρνητικό ρόλο στην εξέγερση τζιαι συνταυτίζεται με τες δυνάμεις του κατεστημένου. Αντίθετα αναγνωρίστηκεν ο ρόλος της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς τζιαι του Σύριζα που συμμετέχουν στην διαδικασία της ανατροπής.

Έκτον έγινεν εισήγηση για σύσταση συντονιστικής επιτροπής ενάντια στην κρατική καταστολή που τον αντιεξουσιαστικό χώρο τζιαι την εξωκοινοβουλευτική αριστερά η οποία θα παρακολουθεί τζιαι θα δημοσιοποιεί την αστυνομική βία στην Κύπρο. Δεν επάρθηκεν όμως απόφαση. Επειδή οι συμμετέχοντες εν ανήκουμεν ούλλοι στην ίδια ομάδα ούτε προερχούμαστεν ούλλοι που τους ίδιους ιδεολογικούς χώρους, αποφασίστηκεν να έχουμεν το δίχτυο σαν την οργανωτική μας μορφή στην διαδικασία των μελλοντικών κινητοποιήσεων. Εσυζητήθηκεν επίσης το ενδεχόμενο άλλων μορφών κινητοποιήσεων πέραν που τες πορείες τζιαι τα φυλλάδια.

Έβδομον αποφασίστηκε η επόμενη δράση αλληλεγγύης με την ελληνική εξέγερση να πραγματοποιηθεί το ερχόμενο Σάββατο, 20/12/2008 σε συνδιασμό με την προγραμματισμένη ποδηλατοπορεία ενάντια στον καταναλωτισμό των Χριστουγέννων. Ραντεβού στην Πλατεία Ελευθερίας η ώρα 15.00.

Γ.Ι., μέλος ομάδας βιβλιοθήκης Αγράμματα

15 comments:

Aceras Anthropophorum said...

Ρε Γρηγόρη εν τζιαι εν για να παίζω το πετεινάριν αλλά το να γράφεις έτσι με δίχα βάσην "παρόλο που δεν έχουμε τες ελληνικές συνθήκες εξαθλίωσης μπορεί να τες έχουμεν στο άμεσο μέλλον" σιοκκάρει με, ειδικά που συνήθως ότι γράφεις εν εμπεριστατωμένον τζιαι τες παραπάνω φορές επιστημονικά. Εφαντάστης προεκτάσεις που έχει τούτη η κουβέντα;

- Η πρώτη φορά που έφκαλεν η Κύπρος λλίον πιό προοδευτικήν κυβέρνησην θα φέρει οικονομικήν καταστροφήν, όξυνσην των ανισοτήτων τζιαι γεννίκευσην της φτώχιας

-Η έλευση της φτώσιας είναι ευκταία για τους αντιεξουσιαστές για να δικαιώσει την δράσην τους έτσι ώστε να αγωνιστούν εναντίον επιτέλους της πραγματικής φτώχιας

-Ας πούμεν ότι η οικονομική κρίση θα έρτει που εξωγενείς παράγοντες. Η διεκδικιτική δραστηριότητα συντεχνιών, της κοινωνίας των πολιτών, των πολιτικών φορέων της αριστεράς, δεν έχει κανένα τσιάνς για να αποτρέψει την μετατροπήν της κρίσης σε φτώχιαν.

Θα μπορούσα να γράψω αλλό 10 σημεία αλλά νομίζω ότι έπιαες το πνεύμαν της αντίδρασης μου. Το παραπάνω που με κάμνει να μεν πιστεύκω σε ότι λαλείς είναι ότι μου αθθυμίζει τα ίδια προγνωστικά που έκαμνεν ο φίλος μου ο Τροτσκιστής αντιεξουσιαστής τζιαι έκαμνεν με τον νουν του παναϋριν για επερχόμενες επαναστάσεις τζιαι εξεγέρσεις. Ξέρω εν να μου γράψεις ότι άλλον τότε, τζιαι να παρετήσω το "επεράσαμεν τα τζιαι μεις". Καθόλου. Αν σου γράφω αυτά που περνούν που τον νούν μου άμαν σε θκιαβάζω είναι ότι κρατερώ που σας τζιουνούρκα μονοπάθκια.

Άτε έλα έναν για τα χριστούγεννα

Tζιαι έναν για την πρωτοχρονιάν

Aceras Anthropophorum said...
This comment has been removed by the author.
Aceras Anthropophorum said...

H κουβέντα που σου λαλώ ότι μου αθθιμίζεις είναι πριν 25 χρόνια που ήμουν πρωτοετής φοιτητής.

Άτε έλα αλλό ναν για τα φώτα

gregoris said...

φίλε ασέρας,
1. το κείμενο τούτο εν αποτελεί δική μου επιστημονική ανάλυση αλλά περίληψη μιας πολιτικής κουβέντας στην οποία εσυμμετείχα.
2. δεν ειπώθηκεν ότι θα έχουμεν τες ελληνικές συνθήκες εξαθλίωσης στο μέλλον αλλά ότι ΜΠΟΡΕΙ να τες έχουμεν. η λογική ήταν στο πως θα αντιδράσουμεν αν τζιαι όταν τες έχουμεν
3. μιας τζιαι αναφέρνεις το όμως ας εξετάσουμεν επιστημονικά τούτην την υπόθεση. ξεκινούμεν με τα δεδομένα
α) η κύπρος λόγω του μικρού της μεγέθους τζιαι της απουσίας τοπικής βιομηχανίας εξαρτάται υπερβολικά που την παγκόσμια οικονομία τζιαι την διασυνοριακή ροή της υπεραξίας που παράγεται στον "τρίτο κόσμο" καθ' οδόν προς τον "πρώτο κόσμο" λειτουργώντας σαν διακομιστικός σταθμός. το τραπεζικό μας σύστημα με τες υπεράκτιες εταιρείες ειδικεύκεται στο ξέπλυμμα χρήματος, μέρος του οποίου κουλιάζει δαμέ τζιαι επιτρέπει το ασυνήθιστα ψηλό βιωτικό επίπεδο των κυπραίων.
β) οι 2 άλλοι τομείς πέραν που τον τραπεζικό που παράγουν αξία εν ο τουρισμός τζιαι οι οικοδομές που είναι τζιαι οι θκιο πλήρως εξαρτημένοι που τους δυτικο-ευρωπαίους που νοικιάζουν τζιαι γοράζουν θέσεις στον ήλιο-θάλασσα μας.
γ) οπόταν, αν η παγκόσμια οικονομική κρίση συνεχιστεί τζιαι επιδεινωθεί τζιαι οι δυτικο-ευρωπαίοι δεν θα μπορούν να έρκουνται, σίουρα θα επηρεαστεί αρνητικά τζιαι η κυπριακή οικονομία
δ) η κυπριακή αγορά εργασίας είναι διαιρεμένη σε 2 μέρη, τον πυρήνα τζιαι την περιφέρεια (τούτον εν αναλυτικό σχήμα, που δεν ανταποκρίνεται πλήρως στην εμπειρική πραγματικότητα, αλλά βοηθά μας στην κατανόηση της κατάστασης). ο πυρήνας αποτελείται κυρίως που μεσήλικες κυπραίους, ενταγμένους στες συντεχνίες τζιαι απολαμβάνουν μιαν σειρά που ωφελήματα. η περιφέρεια αποτελείται κυρίως που νεαρούς κυπραίους τζιαι μετανάστες οι οποίοι εν εκτός συντεχνιών τζιαι ωφελημάτων, βιώνουν παραπάνω κινδύνους ανεργίας τζιαι υποαπασχόλησης τζιαι αβεβαιότητας. (βλέπε έρευνα τριμικλινιώτη, 2003 για την νεολαία). τούτη η περιφέρεια μεγαλώνει όπως φαίνεται που την μείωση της κάλυψης των συλλογικών συμβάσεων, την αύξηση των μεταναστών, τες νέες μορφές ευέλικτης εργασίας τζιαι επισφαλούς εργασίας κτλ.
δ) εν το μεταξύ οι τιμές παν πάνω με πολλά μεγαλύττερη ταχύτητα που τους μισθούς. βέβαια υπάρχει τζιαι ο θεσμός της οικογένειας (ιδιάιτερα δυνατός στην Κύπρο) που αποτελεί δίχτυο ασφάλειας για τους νέους. εσκέφτηκες να μεν ήταν οι οικονομίες των γονιών, τι θα εγίνουνταν οι συνομίλικοι μου; κανένας δεν θα εμπόρεν να γοράσει την στέγη του. ήδη όμως έχουμεν αύξηση του κόσμου που ενοικιάζει τη στέγη του, ούτως η άλλως.
ε) οι οικονομίες των γονιών όμως εν θα εν τζιαμέ για πάντα. νομίζω η δική μου γενιά δεν θα μπορέσει να μεταφέρει στην επόμενη περιουσιακά στοιχεία. τζιαι αμφιβάλλω αν ο θεσμός της οικογένειας θα είναι το ίδιο δυνατός τζιαι σε 10-20 χρόνια.
ζ) τζιαι για να επιστρέψουμεν τζιαι στο σχετικά ψηλό βιωτικό επίπεδο της πλειοψηφίας (τζιαι σίουρα όι της ολότητας του πληθυσμού) να μεν ξιάννουμεν ότι τούτον βασίζεται στον υπέρμετρο δανεισμό. (στην μεταφορά δηλαδή των οικονομικών προβλημάτων στο μέλλον). μια ενδεχόμενη χρηματο-οικονομική κρίση που εννά σταματήσει τον δανεισμό, εννά φέρει κατακόρυφη πτώση του βιωτικού επιπέδου.
η) οπόταν, ναι μεν εν έχουμεν γενικευμένη φτώσια στην Κύπρο, όμως η "ευμάρεια μας" έννεν ούτε εγγυημένη, ούτε σε ιδιαίτερα σταθερή βάση. οι τάσεις δείχνουν ότι τα πράματα εννά σιηροττερέψουν, τζιαι νομίζω εν πέραν που τες δυνατότητες της προοδευτικής μας κυβέρνησης να τες ανατρέψει επειδή το πρόβλημα εν συστημικό τζιαι παγκόσμιο.

Aceras Anthropophorum said...

Εν μου είπες αν σου αρέσαν οι αφιερώσεις για τες γιορτές.

gregoris said...

ωραίες. αλλά τζίνες στου λινοπάμπακου τζιαι στο προλεταριακόν αρέσαν μου παραπάνω

Aceras Anthropophorum said...

Έλα το τούτον καλό.. Έθελα να σου το βάλω τούτον στην αρκήν αλλά εν μου άρεσεν που εβάλαν τες εικόνες με τα μωρά τα πεθαμμένα. Είπα εν βαρετόν για μέρες γιορτών. Έβαλα σου τες κορούες. Τζιαι ο έρωτας επανάσταση είναι.

Τωρά όμως με τούτα που γίνουνται στην Παλαιστίνην το κλίμαν εβάρεσεν έτσι τζιαι αλλιώς.

Anonymous said...

Xeretizoumen.

Ediavasa to post sou, eshi polla pramata pou tha emporousa/ithela na pw, ke exi pollous logous gia na men ta pw/thelw na ta pw, tespa, en tha pw kati peran pou to eksis, egrapses:

"Έκτον έγινεν εισήγηση για σύσταση συντονιστικής επιτροπής ενάντια στην κρατική καταστολή που τον αντιεξουσιαστικό χώρο τζιαι την εξωκοινοβουλευτική αριστερά η οποία θα παρακολουθεί τζιαι θα δημοσιοποιεί την αστυνομική βία στην Κύπρο."

To cut a long story short, iparxoun megala provlimata sto xwro twn ARA se sxesi me ti stasi tis astinomias, idika me organwsis opws tin NETCU px stin agglia, je enas tropos me ton opio mporoun i aktivistes na prostatefkounte en i vinteografisi je i fotografisi twn siggekrimenwn astinomikwn. Meta ginete dianomi toutou tou ilikou ite mesw blogs ite mesw chain mails. Pou stin ousia, enen tipote allo peran pou kali organwsi.
Ena paradigma en i selida http://arcops.wordpress.com/ opou mporis na kamis upload tis fwtografies twn mpatswn (ke ton arithmo tous pas ta rouxa) gia na kseroun ta atoma stis epomenes diadilwsis/drasis ti ke pious exoun na antimetopisoun.

Point is, i tekmiriosi twn katigoriwn en polla simantiki, allo na lemen "astinomiki via" je allo na exoumen fwtografies je video twn praksewn. Giati kaka ta psemata, en prostatevmenoi pou to sistima je ta logia enen arketa gia na tous katadikasoun. Erxomenoi pisw stin kipriaki pragmatikotita, ixamen px ta video pou ton ksilodarmo twn fititwn je pale, enw ipirxe video i pines en itan ekines pou tha eprepe na ine.

Ara, akoma je me tekmiriosi tis astinomikis vias, pale to topio en tholo, toulaxiston omws kamni tous expose. Je en kati apto i tekmiriosi, fefki pou ta blah blah blah pou en ta logia.

Anonymous said...

Kairo exei pou skeutomoun na dimiourgi8i kati paromio tou copwatch kai mou to 8ymises. Peristatika astynomikis vias dyskolo einai na entopisoume stous dromous tis kyprou afou ginonte se mikrotero va8mo apo alles megaloupoleis kai syni8ws mesa sta tmimata opou den mporoume na vinteografisoume. Omws oso afora tis poreies kai ekdilwseis kalo einai na 3eroume pioi mas parakolou8oun, pioi mas "prosexoun" kai an tyxei pioi mas xtypoun(mystikoi kai mi). Ti lete na to 3ekinisoume? 8a eferne 8etika i arnitika apotelesmata? Gnwmes?

gregoris said...

η δική μου άποψη εν ότι έχουμεν άλλες προτεραιότητες που το να παρακολουθούμεν τους μπάτσους. θα ήταν χρήσιμο να γίνει κάτι σχετικό, όμως προέχει το ζήτημα πολιτικής συγκρότησης του χώρου, διχτύωσης μεταξύ των ομάδων, επικοινωνία με τα ΜΜΕ τζιαι μαζικοποίησης του κινήματος, πριν να αρκέψουμεν να ασχολούμαστεν με την αστυνομία. βέβαια αν ξεκινήσει σχετική πρωτοβουλία, θα συμμετάσχω. όμως επαναλαμβάνω το. προέχουν άλλα ζητήματα.

Anonymous said...

Xeretizoumen.

Katarxin sorry for late response alla me ton kivernoxwro en exw stathera rantevou.

Grigori, diafwnw katheta me tin topothetisi sou panw. Na sou pw giati. Ixes ena kimeno,
siggekrimeno, ke edialeksa na milisw mono gia tin astinomiki via.
Enen tixeo touto.

An ta spasoume ola katw, it all comes down sto thanato tou Aleksi, itan to fitilli pou epirodotise ta panta. O fonos tou Aleksi itan astinomiki via.

Egrapses: ''όμως προέχει το ζήτημα πολιτικής συγκρότησης του χώρου, διχτύωσης μεταξύ των ομάδων, επικοινωνία με τα ΜΜΕ τζιαι μαζικοποίησης του κινήματος, πριν να αρκέψουμεν να ασχολούμαστεν με την αστυνομία.''

Ti na ta kamoumen OLA ta pio panw, otan i astinomikoi niwthoun prostatevmenoi pou to sistima na alwnizoun? Pe mou na doumen.

ti na kamoumen tin ''politiki siggrotisi tou xwrou'', otan i astinomikoi niwthoun to elefthero tou na ''gamoun ke na dernoun'', pardon my french? je politiki siggrotisi na ixen o xwros, exis tin entipwsi pws touto tha tous stamatouse pou to na kamnoun kataxrisi eksousias?
No my friend.
To mono prama pou mpori na tous stamatisi ine to na ginounte expose fora pas tin fora.

je kati asxeto me ta pio panw, o mistainforma ipe kati polla simantiko, to ti ginete MESA sta kratitiria ''pou den mporoume na vinteografisoume''. Touto ine vasiko.
Jame ena prama mpori na tous stamatisi mono (je AN tous stamatisi), me tin sillipsi, AMESA prepi na zitisi kapios pou ton perigiro tou sillifthenta na di ton kratoumeno. Epidi apo oti kserw i mpatsoi mes tin kipro en tha xtipisoun kapio META pou ton exi di kapios diko tou, epidi iden pws DEN exi molopes. Je touto en kati pou prosexoun i mpatsoi. However, akoma je jame an pai kati lathos, o arithmos tous anagrafete panw sti stoli.

Pamen pisw pale, ston thanato tou Aleksi. To 1996 esinevike akrivws to idio prama sti Gallia, me ena pedi 16xrono, epi 3 imeres ekaiken to Parissi, je meta isixasen i katastasi, wspou je eskotwsasin ksana meta pou ena xrono ena pedi pou itan metanastis. So, i politiki siggrotisi tou xwrou sto Parissi, i opia xrizi ke voithias akadimaikwn, en itan arketi na stamatisi ta daxtila stin kanni. Ta idia pantelaki mou ta idia panteli mou.

Expose je kani, na xannoun tin doulia tous, mia thkio pente deka, aman ginoun expose en iparxi dromos epistrofis epidi en na en stigmatismenoi mes to astinomiko swma, je kanenas astinomikos diefthintis pou eshi noun pas ti kkele tou en theli na doulefki me athrwpous pou valloun se kindino to kiros tis epikratias tou ;)

Anonymous said...

a nai, ke kati allo. while we are here gia na fefki ke touto pou ti mesi :)

Se ena kimeno sou pio palio, iparxi i eksis protasi: ‘’Blah, blah, blah, blah.....απαξίωση της αστικής κοινωνίας, προστασία των ζώων τζιαι χορτοφαγία, λάιφ στάιλ αντίληψη της επανάστασης.’’

katarxin i panw protasi an egraftiken opws tin eklamvannw, je eknevrizi me je prosvalli me.
Alla paratafta mporw na kamw breath in breath out ke na sou pw to eksis: ine aniero na vazis tin prostasia twn zwwn stin idia protasi me to ''life style antilipsi tis epanastasis'', giati to ''life style'' ine pou odigi stin agora gounnas, i opia sinithws vgenni me ilektrosok enw to zwo ine akoma zwntano ke meni na spartara me to eswteriko meros tou swmatos ektethimeno, to ''life style'' ine pou odigi stin agora make up ta opia ke dokimazonte sta zwa me esxrous tropous alla ke xrisimopiounte ke ta swmata tous stin ''paragwgi'', to ''life style'' ine pou odigi gonious na pernoun ta mikra pedia tous sto zwologiko kipo ke na vlepoun px felidae carnivora se kellia kouggrina 1mx1m, i sta tsirka pou ta zwa en gemata pliges pou to mastigwma. Ke outo katheksis, to ''life style''.
Tha mporousa na sinexisw na grafw alla en exi point, point exi pws an egrapses tin protasi panw opws tin ekatalava, ise pollaaaaa lathos file mou. An den tin egrapses opws tin ekatalava, ke ennoouses kati allo, apologoume in advance.

Ksekatharizw to pio panw, giati itan o logos gia ton opio estamatisa na diavazw to blog sou.

Kserw oti en mporoume na simfwnoume me oullous, alla kapia pramata en vasikes grammes.

gregoris said...

ευαγγελία δεν διαφωνώ μαζί σου στο ότι η αστυνομική βία πρέπει να εκτείθεται προς την κοινωνία. λαλώ ότι προέχει η πολιτική συγκρότηση του χώρου πριν να γίνουν οργανωτικές κινήσεις όπως μια ομάδα/πρωτοβουλία ενάντια στην κρατική καταστολή ή ακόμα πιο διευρυμένα ένα δίχτυο για τα πολιτικά τζιαι κοινωνικά δικαιώματα.
το θέμα της αστυνομικής βίας ή ευρύττερα της κατάχρησης εξουσίας όμως δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αποσπασματικά επειδή είναι συστημικό φαινόμενο. δηλαδή ακόμα τζιαι αν δεν κουκουλωθούν τα επεισόδια έννεν σίουρο ότι εννά τιμωρηθούν οι υπαίτιοι μπάτσοι.
τωρά για το άλλο θέμα που θέτεις τζιαι αναφέρεσαι σε ένα κείμενο μου του 2007 νομίζω επαρεξήγησες με. επερίγραφα τι έβλεπα τότε ως τάσεις μέσα στον αντιεξουσιαστικό χώρο της λευκωσίας τζιαι ειδικόττερα στην νεοαλαία. η προστασία των ζώων ήταν ψηλά στις προτεραιότητες ενώ υπήρχεν γενικά τζιαι μια λάιφ στάιλ αντίληψη της επανάστασης (έμφαση στην εμφάνιση, στις καθημερινές συνήθειες, στα μουσικά γούστα κλπ) όπου η επανάσταση επροσδιορίζετουν ως μια αλλαγή στον προσωπικό τρόπο ζωής (πχ χορτοφαγία) τζιαι όι ως κοινωνική ανατροπή. εν ξέρω γιατί επροσβλήθηκες. ο όρος λάιφ στάιλ άναρκισμ εχρησιμοποιήθηκεν που πολλούς όπως ο Μούρρεη Μπούκτσιν που αντιπαρέβαλεν τον κοινωνικό αναρχισμό σαν το μόνο αποτελεσματικό πολιτικό πρόταγμα. τζιαι στην ΑΔΑ που εδημιουργήθηκεν αρχές του 2008 (μετά το κείμενο μου τζίνον) εκυριάρχησεν τελικά τζιαι ευτυχώς η τάση του κοινωνικού αναρχισμού, (χωρίς να έχουν βέβαια εκλείψει τα λάιφ στάιλ στοιχεία).

Anonymous said...

Pale kala pou ennoouses alla ke
ekatalava alla re Grigori. En kalo touto.
Thank you pou mou eksigises ti ennoouses. Ixa diavasi tin protasi sou entelws diaforetika, se sxesi me jino pou mou eksigises meta.

Otan diavasa tin protasi sou nomisa oti eleges kati
siggekrimeno, arnitiko, gia tous prasinomavrous ke tous mwv. Ediavasa tin kataklida san pinta stin proigoumeni tis frasi, ke oxi san kataklida stin paragrafo. Ke touto alliwnne entelws to noima tis protasis sou.

Oso afora tin “xortofagia ke tin prostasia twn zwwn” omws pou itan i frasi prin tin kataklida sou, akoma je i prasinomavroi je i mwv metaksi tous exoun alles proseggisis pas to thema, giafto mou fanike toso biased I protasi sou opws tin ixa diavasi.
Alli i proseggisi twn mwv (px PETA /Greenpeace/ WWF) ke alli i proseggisi twn prasinomavrwn (px ELF / ALF / ARM)

Opws ediavastike i kataklida se sxesi me tis 2 frasis prin to “xortofagia, prostasia twn zwwn” akoustike oti ethewrouses praksis tou prasinou anarxismou san lifestyle stixia atomistikis praksis, enw en eshi kamia sxesi to ena me to allo. En akrivws to antitheto. Touto mpori na sou to pi opiosdipote pou tis xiliades athrwpous pou mazefkounte eksw pou to HLS kathe mina sto fws tis imeras, i opiosdipote pou tis xiliades athrwpous pou anatinassoun sfagia sto skotadi tis nixtas. Den ine atomistiki praksi to na ise prasinos anarxikos. Ite kamnis aktivismo sto fws tis meras ite kamnis aktivismo sto skotadi tis nixtas.

Je i protasi sou touto to noima afinne meteoro opws tin ixa diavasi. Me tous Primitivists diafwnw se arketa pramata, alla simfwnw apolita me ti stasi pou kratoun oso afora tin viomixania+georgoktinotrofia se sxesi me tin ierarxia twn taksewn ktl. Touti i stasi tous tha emporouse aneta na parallilisti gia mena me tin kritiki tou Marx pros ton Hegel, alla xronnia jina alla xronia ta dika mas an valis je ta dio katw i Primitivists panw se touto to thema stin ousia leoun jino pou ipe o Marx alla me tropo pou en embodied stin meta-human-metamonterna mas kinwnia.Paratafta omws to an i Primitivists ine i den ine prasinoi anarxikoi, to an kapiioi life style anarchists mporoun i den mporoun naomomazonte prasinoi anarxikoi, to an i social anarchists mporoun i den mporoun na anikoun ke ston prasino anarxismo, touta en me apasxoloun. Giati klinnoun mesa tous tin ennia tou “to diko mou to pistevw en kallitero i xirotero pou to diko sou” je touto to prama thimizi mou thriskeftikes propagandes. Me tis opies den simfwnw.

Epidi i teleftea i topothetisi mou panw akouete aferetiki, na sou to pw me paradigma sigekrimeno na katalavis pio kala ti ennow.
Egrapses mou “τζιαι στην ΑΔΑ που εδημιουργήθηκεν αρχές του 2008 εκυριάρχησεν τελικά τζιαι ευτυχώς η τάση του κοινωνικού αναρχισμού”

Egw an imoun eki tin wra tis sizitisis tha elega pws den me pirazi na iparxoun diaforetikes tasis stin ΑΔΑ, o kathenas as “trava” opou goustari giati simasia den exoun i leptomeries alla to kino focus. An mou elege kapios jini tin wra pws enas malakas egrapse ena vivlio pou onomazete “Kinonikos Anarxismos ke Life style Anarxismos” tha tou elega pws enas allos “malakas” egrapse ena vivlio pou onomazete “From dusk till dawn” je enas allos malakas egrapse to “The ecstasy of communication” je enas allos malakas egrapse to “Anarxokoummounismos i thanatos!” je oti emena en mou areski na dialegw tis “tasis” mou mesa pou ta vivlia pou egrapsen o kathenas.

Giati tis “tasis” mou dialegw tes mesa pou tin kardia mou.
Je an kapios mesa stin kardia tou theli na ipsosi mian enallaktiki fwni apenanti sta pramata pou thwri na sivennoun giro tou je en tou areskoun, en tha tou pw esi ise “social anarchist” en mou kamnis, esi ise “green anarchist” en mou kamnis, esi ise “life style anarchist” en mou kamnis. To “εκυριάρχησεν τελικά τζιαι ευτυχώς η τάση του κοινωνικού αναρχισμού” pou mou grafis, i pio siggekrimena, i leksi “eftixws” dixni mou diaxwrismo, tin wra pou masheste na kamete mia sispirosi tou kosmou.
I enen touto to point sas? I sispirosi?
I to point sas ine na kamete “akoma mia aristera” Grigori?

Je kati telefteo, je asxeto me ta pio panw. Paw pisw ksana se ekino pou mou eksigises gia tin protasi sou. En exw pedia, alla an ixa je itan stin efivia, tha exeromoun an evgennan eksw sto dromo na kamoun stencil i street art i opia den dimiourgite gia “na poulithi”, tha exeromoun an edialegan mesa ston kikewna pou ine i mousiki viomixania simera na edialegan na akoun kalitexnes pou diaxwrizoun ton eafto tous pou to mainstream dromo tis mousikis o opios dimiourgite “gia na poulisi” je den exi kinwnikous i eswterikous provlimatismous, je an ta pedia mou evazan psila stis protereotites tous tin prostasia twn zwon (apla pramata, me to na en xortofagoi, me to na men foroun derma, me to na men xrisimopioun shampoo ke kalintika pou eginan piramata sta zwa, me to na arnounte na stiriksoun tin viomixania twn tsirkwn ke twn zwologikwn kipwn. Touta en apla pramata, den ine direct action, je gia tin ilikia tis efivias simfwnw me to na kamnoun apla pramata ke oxi direct action) lipon, an ta pedia mou evazan psila stis protereotites tous tin prostasia twn zwon, tha iksera oti ekama pedia me igies eswteriko kosmo epidi mporoun na anagnwrisoun tin simantikotita tou na exis simponia, ke na exis tosi simponia mesa sou pou na mpori na proektinete je peran tis sferas pou ine “to diko sou idos” to diko sou species. Opotan ta pedia mou den tha elega pws ine “life style anarchists”, tha elega pws ta pedia mou exoun tin thelisi na antistekonte ston kosmo pou swnni je kala theloumen emis i megaloi na tous serviroume.

Je an touta ta pedia mou megalwnnontas eproxwrousan se praksis “direct action” tote en tha imoun xaroumeni, tote tha imoun perifani.
Je as men ediavazan vivlia pou ta grafi o kathe malakas gia na megalwnni tin lista sta “Publications” tou. Je as ixan gia mono odigo tin simponia tous.

Anonymous said...

Isterografo: sorry pou en megalo to post panw. (nai re, eprepe na ixes grapsi tin protasi sou opws tin katalava stin arxi, je elea sou egw an empenna ston kopo na kamw type estw je mia leksi :-P )