Monday, October 17, 2011

Δεν πάει άλλο...Τώρα τώρα

Μου λες, πως θα περάσουμε τα δύσκολα,
μα δεν τραβάει η ομάδα από καιρό,
στον πόλεμο με πας με νεροπίστολα,
μου κρύβεις κι από πάνω τον εχθρό.

Σταμάτης Μεσημέρης, 1997
...................................................................

Όπως και να ναι ο κόσμος, όσα κι αν έχει στραβά,
έστω κι αν μείνω πια μόνος, πάντα θα φεύγω μπροστά.
Όσα γραφτά κι αν θα κάψουν, στο φως δεν βάζουν φωτιά.
Όσες αλήθειες κι αν θάψουν, λεύτερη μένει η καρδιά.

Όπως και να ναι τούτη η γη, θα μαι στην πρώτη τη γραμμή,
όπως και τώρα, τώρα, τώρα που είναι δίσεκτοι οι καιροί

Όπως και να ναι ο κόσμος, δε θα σταθώ πουθενά.
Δεν καρτεράει ο χρόνος, πίσω ποτέ δε γυρνά.
Όπως και να ναι ο κόσμος, θα τραγουδώ στη ζωή.
Για να μερέψει ο πόνος πρέπει να κλείσει η πληγή.

Όπως και να ναι τούτη η γη, θα μαι στην πρώτη τη γραμμή,
όπως και τώρα, τώρα, τώρα που είναι δίσεκτοι οι καιροί.

Όπως και να ναι ο κόσμος, όσα κι αν έχει στραβά,
έστω κι αν μείνω πια μόνος, πάντα θα φεύγω μπροστά.
Όσα γραφτά κι αν θα κάψουν, στο φως δεν βάζουν φωτιά.
Όσες αλήθειες κι αν θάψουν, λεύτερη μένει η καρδιά.

Όπως και να ναι τούτη η γη, θα μαι στην πρώτη τη γραμμή,
όπως και τώρα, τώρα, τώρα που είναι δίσεκτοι οι καιροί.


Πάνος Φαλάρας, 1978
Βασίλης Παπακωνσταντίνου

47 comments:

the Idiot Mouflon said...

JUST DO IT
τζιαι
YES WE CAN!

the Idiot Mouflon said...

YES WE CAN
τζιαι
JUST DO IT!

gregoris said...

Ουδέτερο αγρινό

παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως
και όλοι να λένε να ένας
σοφός...

Anonymous said...

"μα δεν τραβάει η ομάδα από καιρό",
nai, aman exoumen dikigorous pou fkalloun sintrofous je metanastes poksw pou tes fylakes, je gia alfa i vita paparies anti na katsoume tin mappa xame je na siggentrwthoumen laloumen to deksi mas je to aristero mas poji je poda, i omada sioura en tha travai apo kero. estile mou link prin llio mia sintrofissa gia tis paparies pou egrapsete gia ton osr se allo blog.

sinelthe re grigori, giati oso kapioi anwnimoi je anwnimes pezoun to fantasiaki aristera taxa epanastatiki je arxidia pisw pou psevdonima ston kivernoxwro, exoumen kosmo pou fkalli sinanthrwpous POKSW pou tes fylakes. ok grigori?

je jame pou toutoi oulloi grafoun mpourdologies mes ta blogs gia na skotwnnoun ton xrono tous anwnima zwntas jina pou en exoun ta arxidia na poun dimosia je epwnima, athrwpoi opws ton osr [me ta kala tou je ta kaka tou] anti na kamnoun tous fantasiakous epanastates,fkalloun kosmo poksw pou tes fylakes. ok grigori?

men me kamis na arxisw na pistefkw pws i fantasiaki epanastasi twn kwlocoputers arxise na krouzi ta kittara tou eggefalou sou je esena.
mpori na men simfwnoumen se oulla me ton osr, je egw prosopika mpori na diafwnw se polla mazi tou, alla thewrw oti en polla megalo lathos na girizi kapios na kamni epithesi se enan anthrwpo pou fkalli sinanthrwpous mou pou tes fylakes. Gia ton kathe vlaka je gia tin kathe ilithia en me kofti ti lali je ti en lali, alla epidi ida se je sena mes tin kouventa, exw na sou pw oti apogoitefse me i siggekrimeni sou a-noisia.

afta.

kalikatzaros [kseris pios, enas eni]

psaxthri said...

Μου λες, πως θα περάσουμε τα δύσκολα,
μα δεν τραβάει η ομάδα από καιρό,
στον πόλεμο με πας με νεροπίστολα,
μου κρύβεις κι από πάνω τον εχθρό

Και ποιος αραγε εν τουτος που κατεβαινει με νεροπιστολα,μας κρυβει τον εχθρο και δεν τραβα η ομαδα απο καιρο?

Ενεν η καθεστωτικη αριστερα που το μονο που τη νοιαζει σημερα ειναι πως θα κρατηθει στη εξουσια αντι να προωθησει κοινωνικο και ταξικο αγωνα? Στο δικοινοτικο συλλαλητηριο εκατεβασαν 200 ατομα αλλα στις κομματικες εκδηλωσεις χιλιαδες..

Ενεν τουτοι που τοσο καιρο δεν ηρθαν σε καμια κινηματικη δραση απεναντι στους νεοφασιστες μα τωρα θυμηθηκαν τον ακροδεξιο κινδυνο? Ενεν οι ιδιοι που σημερα συμμαχουν με το ισραηλ πολιτικα οικονομικα και στρατιωτικα και κανενας απο σας δεν μιλα?

Ενεν οι ιδιοι που βαλουν χερι στα κεκτημενα των εργαζομενων στο δημοσιο,περνουν περικοπες και παγοποιηση της ατα και παλι οι φιλοι μας που τους στηριζουν ακριτα σιωπουν?

Αντι αυτου βλεπουμε επιθεσεις σε ατομα οπως τον osr επειδη τολμουν να καμουν κριτικη ΚΑΙ σ αυτους.

Ανεξαρτητα που τις διαφωνιες που μπορει να χει ο καθενας με τον οποιοδηποτε θεωρω απαραδεκτο να αναλωνομαστε σε τετοιους ειδους κοντρες τη ωρα που συμβαινουν ολα αυτα λες και ο μονος ρολος ειναι να λειτουργουμε σαν ατυποι κυβερνητικοι εκπροσωποι λες και ζουμε σε σοσιαλισμο.

Επειδη δηλαδη η αντιπολιτευση εξαπελυσε επιθεση για τα δικα της συμφεροντα για παρει αυτη τη εξουσια,πρεπει και μεις να βαλουμε ενα φωτοστεφανο στη κυβερνηση και να προσευχομαστε να μας φερει τη επανενωση και να σωσει τη δημοκρατια τη ωρα που αδυνατει η ιδια να κανει τα αυτονοητα.

Και ειδικα ατομα σαν εσενα φιλε που εχεις καταβολες και τοποθετηση σε εναν χωρο που δεχεται επιθεσεις τοσο απο τη δεξια οσο και απο τη καθεστωτικη αριστερα,η οποια δεν εκτιμα καν τη οποια στηριξη εχει και εκμεταλλεομενη αυτη τη στηριξη απλα για κομματικη συσπειρωση,εν τουλαχιστον ατοπο να αναλωνεσαι σε κοντρες με ατομο που στηριζει με καθε τροπο συντροφους που διωκονται απο το κρατος

Ευαγγελία said...

"εν τουλαχιστον ατοπο να αναλωνεσαι σε κοντρες με ατομο που στηριζει με καθε τροπο συντροφους που διωκονται απο το κρατος"


Εκτός τζιαι αν το ξεχάννεις τούτο Γρηγόρη.

Ένεν πολλά καλή ιδέα να το ξεχάννεις τούτο.

Σε περιπτωση που το εξέχασες, το κράτος του Ακέλ εξακολουθεί να διώκει ποινικά συγγεκριμένους συντρόφους, τζιαι μια συντρόφισσα.
Αλλα ξεχάννουμεν τα τουτα α?

Τζιαι ενδιαφερούμαστεν να διασωσουμεν «την τιμή» του Ακέλ.

Τέσπα. Αν εν για να μιλώ τζιαι να νευριαζω καλλυτερα να μεν μιλω ρε Γρηγόρη. Λάλε τα με τους «συντροφους τζιαι τες συντροφισσες σου» που αγωνιουν να σωσουν την «τιμή» του Ακέλ.

Έν νομίζω εγώ τζιαι εσυ να συνεννοηθούμεν σε τούτο το σταδιο. Εχουμεν κόσμο που διωκεται που το κρατος τζιαι εσεις καμνετε λεκτικες επιθεσεις του osr, τι να σου πω, κριμα.

Έν έχω να πώ τπτ άλλο.
Εσύ λάλε τα με τους «συντρόφους τζιαι τες συντρόφισσες σου».

Ευαγγελία said...

Τζιαι κάτι άλλο, σε περίπτωση που το εξέχασες. Τζιαι ο καλικάτζαρος έσχει ανοιχτή υπόθεση μες την αστυνομία. Εσύ αν το εξέχασες, εγώ εν νάκκον δύσκολο να το ξεχάσω. Όπως εν νακκον δύσκολο να ξεχάσω τζιαι λοιπές «ατέρμονες ομορφιές απείρου κάλλους» που μας προσφέρει η «αριστερή» «κομμουνιστική» διακυβέρνηση του Ακέλ.


Λοιπόν, εγώ την κάνω, μλμ.

Disdaimona said...

Επειδή κάποια σχόλια αφορούν δική μου ανάρτηση, θα πω θκυο κουβέντες.

1. Το μεταναστευτικό εν ένα που τα σοβαρότερα ζητήματα. Ενε το μόνο σοβαρότερο ζήτημα. Καποιοι σύντροφοι, εκάμαν πενταπλάσια που τον οσρ για ζητήματα που μας επηρεάζουν. Ο Οσρ να μεν συμπεριφέρεται σαν "διχτάτορας" της ιεραρχίας του δικαίου. Χωρίς την δουλειά άλλων συντρόφων, η δουλειά του οσρ εν θα έσιει κανένα μέλλον. Απλα εν να χάσουμεν ούλλοι.

2. Κανένας που μας εν του επιτέθηκε. Αντίθετα το προβλημα του Οσρ εν η επανένωση. Καποτε εξιτίμασε με γιατί μιλώ με τον μαλάκα τον Στροβολιώτη. Τωρά ξιτιμάζει με μες το μπλογκ του Στοβολιώτη τζαι παίρνει τα ευσημα που τον ίδιο. Εν ενοχλεί καθόλου τούτο τον επαναστατισμό του.

3. Εν διώκουνται μόνο τζείνοι που ξέρετε. Διώκουνται τζιάλλοι. ΠΟυ ο Οσρ, εφκαλε στο μεϊντάνι διαδικτυακά. Γιατί; Γιατί εν της Επανένωσης. Θκυό μέτρα τζαι θκυό σταθμά στες διώξεις;!;!

4. Προσωπικά εν θα δώκω λοαρκασμό σε κανένα Οσρ για τη δική μου ηθική. Εν νομίζω πως εν πολλά αντεξουσιαστικό - Ευαγγελία - να πρέπει να καθούμαστε να μας κάμνει ντα ο δικηγόρος για τα πιστέφκω μας. Μαξέψετε λλίην "αντεξουσία" που τουτες τες καργα εξουσιαστικές συμπεριφορές γιατί εξεσιηλισεν.

5. Αυριο που εν να έχουμε τον Γιωρκάτζη ξαναμιλούμε κοπέλλια.

Disdaimona said...

Τζαι Καλικάτζαρε, αν δικαίώκεσαι, τούτον εν κάμνει κάποιον που εν διώκεται ηλίθιο.

Τζαι εν καταλάβω την μεγάλη σας επαναστατικότητα δαμέ, που ήρτετε να ασκήσετε ψυχολογικό πόλεμο.

Όπως τα μωρά. Μάλω μάλω για ούλλες τες ημέρες Γρηγόρη...

Εσεις να ανοιξετε τα μάθκια σας!!!

gregoris said...

είσαστεν εκτός θέματος τζιαι εκτός πραγματικότητας αγαπητοί ευαγγελία τζιαι πσαχθρή. κρίμας.

τζιαι για να εξηγούμαστεν τζιαι για το μέλλον.
α) δεν αφορά καμιά τυχόν φιλανθρωπική πτυχή της εργασίας κανενός ιδιώτη δικηγόρου.
β) θεωρώ το τραγικό όταν αυτή χρησιμοποιείται για σκοπούς άντλησης πολιτικής υπεραξίας
γ) δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα συνθήματα ούτε οι τραμπουκισμοί κανενός
δ)εν κάπως λυπηρό βέβαια όταν μερικά άτομα παίρνουν τα για "επαναστατική κριτική"
ε) πσαχθρή ναι το πρώτο κομμάτι που το "δεν πάει άλλο" αναφέρεται στην θεσμική αριστερά. αλλά η κριτική στην θεσμική αριστερά εν πολλά σοβαρό ζήτημα για να αφήνεται σε ισοπεδωτιστές τζιαι συνθηματόλογους. τζιαι μάλιστα με θολές πολιτικές στάσεις πίσω που τες ιδεολογικές φούσκες τζιαι τες επαναστατικές κλανιές.

Αντωνης said...

Η έκθεση της γελοίας πλευράς του σοβαρού λέγεται σάτιρα.

Η έκθεση της σοβαρής φύσης του σοβαρού λέγεται πολιτική.

Η έκθεση της γελοίας πλευράς του γελοίου είναι αδύνατη και προτιμότερη είναι η σιωπή.

Αυτά για όσους κάτω των τριάντα, και άρα καθαρά παιδιά της γενιάς του ίντερνετ ως πολιτικής και της πολιτικής του ίντερνετ, κάνουν λόγο επικριτικά για "φαντασιακή επανάσταση των κομπιούτερ" για να επιτεθούν σε όσους έχουν ακόμα μια αντίληψη της διαφοράς της πολιτικής από τη δημοσιότητα και της διαφοράς της πολιτικής κοινότητας από τις σειριακές ατομικότητες του νεότευκτου "αντιεξουσιασμού."

Καληνύχτα και καλή τύχη σε όσους δεν είναι καλά εξασφαλισμένοι απέναντι στην πραγματικότητα.

strovoliotis said...

"2. Κανένας που μας εν του επιτέθηκε. Αντίθετα το προβλημα του Οσρ εν η επανένωση. Καποτε εξιτίμασε με γιατί μιλώ με τον μαλάκα τον Στροβολιώτη. Τωρά ξιτιμάζει με μες το μπλογκ του Στοβολιώτη τζαι παίρνει τα ευσημα που τον ίδιο. Εν ενοχλεί καθόλου τούτο τον επαναστατισμό του."

Α,μάλιστα, εν τούτες οι κουβέντες που κάμνετε μόνοι σας στα "αριστερά" μπλοκ;;;

osr said...
This comment has been removed by a blog administrator.
osr said...
This comment has been removed by a blog administrator.
gregoris said...

οσρ
όπως σου έχω πει και στο παρελθόν
δεν θα πάρεις άλλη σημασία από μένα και ούτε θα ξανασχολιάσεις εδώ.
η υπομονή έχει και τα όρια της.
σε σχέση μαζί σου θα ακολουθώ τζιαι εγώ πλέον το παράδειγμα του αντώνη τζιαι του ανάφεντου.
να πάεις να πουλάς πνεύμα τζιαιμέ που σε παίρνει.
ξηγημένα πράματα

Anonymous said...

αν κάποιος κάνει φιλανθρωπικό έργο και βγάζει μετανάστες που την φυλακή να ζητήσει τα εύσημα από τον θεό . αν πληρώνεται φυσικά δεν θα πάρει τίποτα πίσω . αν το κάνει χωρίς λεφτά μπορεί να πάει στον παράδεισο ή στην γιουροβίσιον. τι μας κόφτει όμως εμάς ! και γιατί πρέπει να είμαστε ανεκτικοί στον κάθε φαφλατά γραφικό πλουσιόπαιδο που δεν του έκανε την χάρη η ακροδεξιά και θέλει να παίξει αναρχικά...έλεος
Μα.

Disdaimona said...

Ναι αγαπητέ Στροβολιώτη!

Πριν ένα χρόνο άρχισε ο αγαπητός μας Οσρ, να με στοχοποιεί, με κύριο επιχείρημα τι κοινό έσιεις με τον μαλάκα τον Στροβολιώτη!!! δικά του λόγια. Στόχος βέβαια η επανένωση.

αφού επροσπάθησα για ένα τρίμηνο να εξηγώ τη θέση μου, αδικα των αδικων, εφτάσα στο σημείο, να αποχωρήσω από τον διάλογο.

Τωρά που είμαστε; Οτι ο Οσρ λέει εμένα μαλάκω στο μπλογκ σου, όταν εγώ κάθε φορά που διαφωνείτε, έστω τζι αν εφέρθηκε ποθκιαντροπα απέναντι μου, τον υπερασπίστηκα.

Τζαι εσύ στροβολιώτη που επίσης υπερασπιστηκα το δικαίωμα σου να μεν εξιβρίζεσαι επειδή είσαι επανενωσίτης, ήβρες πως έπρεπε να την πεις σε εμένα όταν με έλουνεν ο Οσρ.

Μια χαρά! Όμορφος κόσμος! Φτανει που τζαι οι θκυο χτυπάτε στον ίδιο τόπο!

Disdaimona said...

Τζαι δεν ξέρω ποιος είναι ο/η Μα. αλλά μπράβο του! Είπεν τα ούλλα σε πέντε γραμμες!

Ευαγγελία said...

Αντώνη, καταρχήν δεν σου μίλησα εσένα, αλλά του Γρηγόρη, ο οποίος είναι φίλος μου τζιαι πρώην συνάδελφος μου. Ενεν ένας τύπος που ήβρα τυχαία μες τον κυβερνοχωρο τζιαι είπα να του κάμω ππα επειδή είμαι αθκιασερή. Αν με ενδιέφερε η άποψη ενός εκπαιδευτικού που γράφει ανώνυμα θα περνούσα από το δικό σου βλογ. Όπως ξέρεις, δεν πέρασα ποτέ. Αν με ενδιέφερε να μοιραστείς μαζί μου τις απόψεις σου, θα είχα περάσει από το βλογ σου. Το να γράφεις χωρίς το επίθετο σου τζιαι να νομίζεις πως κάμνεις πολιτικό διάλογο, δείχνει ένα φοβισμένο ανθρωπάκι που φοαται να μεν χάσει την δουλλιουα του, να μεν θυμώσει τους μαστρους του τζιαι τους μαθητές του, ένα ανθρωπάκι δέσμιο, που φοαται να εσχει την ευθύνη των λεγομενων του δημόσια με το επίθετο του πουκάτω. Αν εν έτσι οι πολιτικές φαντασιακές κοινότητες, ανώνυμα τζιαι με σημαία τους φόβους, είσαι κρίμα γιατί περιπαίζεις τον εαυτό σου. Αν νοιώθεις ωραία που τον περιπαίζεις, ζήσε το παραμυθάκι σου Αντώνη. Όχι, εν με ενδιαφέρει η άποψη των εκπαιδευτικών που γράφουν σε βλογς χωρίς τα επίθετα τους επειδή φοουνται. Πάραυτα όμως, έχω να πω τα εξής, αναγκαστικά, γιατί η ημιμάθεια σου εν χειρότερη τζιαι από την αμάθεια σου, τζιαι τζεινο που εν χειρότερο τζιαι που την αμάθεια σου εν το γεγονός πως ζεις σε μια εγωπαθη κατάσταση ναρκισσισμού τόσο μεγάλη τζιαι άτοπη, που νόμισες ότι εφκαλες τζιαι πόρισμα για τον καλικάτζαρο. Έξυπνε μου εσύ!!

Είπες:
Αυτά για όσους κάτω των τριάντα, και άρα καθαρά παιδιά της γενιάς του ίντερνετ ως πολιτικής και της πολιτικής του ίντερνετ, κάνουν λόγο επικριτικά για "φαντασιακή επανάσταση των κομπιούτερ" για να επιτεθούν σε όσους έχουν ακόμα μια αντίληψη της διαφοράς της πολιτικής από τη δημοσιότητα και της διαφοράς της πολιτικής κοινότητας από τις σειριακές ατομικότητες του νεότευκτου "αντιεξουσιασμού."

Για φαντασιακη επανάσταση του computer είπε ο καλικάτζαρος o οποίος δεν είναι κάτω τον 30, τζιαι δεν μεγάλωσε με το internet γιατί στην εφηβεία του εν υπήρχεν. Επίσης μεν μου μιλάς για "αντιεξουσιασμο» γιατί βαρκουμαι πολλα να σου αναλυσω τον αντιεξουσιασμο της μεταφυσικης υπαρξιστικης επανάστασης στο εργο του Αισχύλου, η του αντι-σπισηστικου αντιεξουσιασμου στο εργο του Πυθαγορα τζιαι του Πλατωνα πχ, ενα ειδος αντιεξουσιασμου που τουλαχιστον για τον καλικατζαρο, ενεν ουτε νεότευκτος ούτε αφαιρετικός. Λοιπόν Αντωνη, απόλαυσε τον φαντασιακό σου «πολιτικό» κοσμάκη μέσα απο το πρίσμα της εγωπαθούς κατάστασης του ναρκισσισμού σου αν έτσι γουστάρεις, αλλα σε ανθρωπους που σε εχουν προφανώς χεσμένο, ενεν ανάγκη να τους διας σπλαχνιστικα «τα φωτα της σοφιας σου» αγαπητέ.

Ως τζιαι στο βλογ του Αντρέα το κοινωνιολογικά, ήσουν τόσο ΛΛΙΟΣ, ως προς το να υποστηρίξεις κάποιον που θεωρείς σύντροφο σου, που πάλε δεν έβαλες το επίθετο σου δημόσια ρε φοβισμένο ανθρωπάκι.

Ευαγγελία said...

Γρηγόρη:

"Έν νομίζω εγώ τζιαι εσυ να συνεννοηθούμεν σε τούτο το σταδιο. Εχουμεν κόσμο που διωκεται που το κρατος τζιαι εσεις καμνετε λεκτικες επιθεσεις του osr, τι να σου πω, κριμα.

Έν έχω να πώ τπτ άλλο.
Εσύ λάλε τα με τους «συντρόφους τζιαι τες συντρόφισσες σου»"

gregoris said...

ευαγγελία
πέραν που εκτός θέματος τζιαι εκτός πραγματικότητας
είσαι τζιαι επιεικώς απαράδεκτη.

Ευαγγελία said...

Γρηγόρη: Όχι φίλτατε εν ειμαι εκτος θεματος, ειμαι ακριβως μεσα στο θεμα. Eιπες οτι “δεν τραβάει η ομάδα απο καιρό, οι λογοι εν ούλλοι μπροστά σου τζιαι έν τους θωρείς. Διαβασε ξανα την τελευταία παράγραφο που σου εγραψε το ψαχθρη. Λόγω ευγένειας πρέπον είθισται να πω τζιαι θκυο κουβέντες της συντρόφισσας σου. Τζιαι που τζιαμε τζιαι περα, αστεράκι μου,
εσύ λάλε τα με τους «συντρόφους τζιαι τες συντρόφισσες σου», τζιαι εγώ δεν θα ξανα-ενοχλησω την νιρβάνα σας με τες ποταπες μου απόψεις.

----------------------

Disdaimona: θεωρώ το άτοπο να μπώ σε συζήτηση γιατι a priori εν προφανές οτι δεν θα συνεννοηθούμεν, η, ότι θα δυσκολευτούμεν να συνεννοηθούμε. Πάραυτα, θα καμω μιαν έστω αμυδρή προσπάθεια συνεννόησης, έστω τζιαι αν αυτο-οριζεται ως ματαιη τζιαι κενή λόγω της μή-δυνατότητας της να υπάρξει ως συλλογική κατα-νόηση του ως-βάσης Νοήματος.

1-Καποιοι σύντροφοι? Εν ξερω ποιους ορίζεις εσυ σαν συντρόφους, εν τζιαι το ζητημα της a priori προβληματικής νοερής μετάφρασης, η οποία εν μπορει να αποκοπει που τα δεσμα της μιας-ως-προσωπικης αντίληψης. Εν ξερω για τους αφαιρετικους μετεωρους συντροφους σου, ξερω ομως οτι στον ευρύτερο αντιεξουσιαστικο χωρο στα 3σιμιση χροννια που ειμαι πισω στην Κυπρο οσες τζιαι οποιες φορες εχρειάστηκε καποιος τον osr μπροστα μου, τζιαι η επιασαν τον τηλεφωνο η εγυρεψαν τον, Ποττε εν ειπεν οχι σε Κανεναν. Ποττε εν τον ειδα να λαλει οχι ενω αντιθετα θωρω πολλους να τον χεζουν. Ειπα το τζιαι πανω, οτι πολιτικά διαφωνω σε πολλα πραματα με τον osr, τουτο ομως εν σημαινει πως εν καμνει τιποτε χρησιμο ο osr, επειδη εγω τυχαίνει να διαφωνω μαζι του σε καποια θεματα. Οι αφαιρετικοι μετεωροι «συντροφοι δικηγοροι» που δεν βοηθουν τον αντιεξουσιαστικό χωρο δεν επιαν να βοηθησουν πχ τον φιλο μου τον Ταδε [εν θα πω ονομα αλλά τα ευκόλως νοουμενα παραλείπονται] ο osr επιεν ομως. Τζιαι ας τον χεζουν πολλοι, ηταν ο μονος που ενδιαφερτηκεν να βοηθήσει. Κανενας αλλος δικηγορος μες την Κυπρο. Μεν μου μιλας αφαιρετικα τζιαι μεταιωρα γιατι ξερω ποσοι τζιαι ποιοι εχρειαστηκαν δικηγορο στον ευρητερο αντιεξουσιαστικο χωρο, τζιαι ειδα τζιαι ποιοι τους εβοηθησαν τζιαι ποιοι οχι.

2-τουτα εν προσωπικα σας τζιαι δεν τα γνωριζω αρα εν μπορω να εχω αποψη, ξερω ομως πως, οπως σου ειπα τζιαι πανω, τζιαι εγω διαφωνω σε διαφορα με τον osr, αλλα δεν θα εκαθουμουν να καμνω λεκτικες επιθεσεις σε καποιον που θωρω οτι προσπαθει οσο μπορει να βοηθησει οπου μπορει. Εφκαλεν κοσμο που την φυλακη ο osr. Καλες οι θεωριες τζιαι οι μπουρδολογιες των computers, αλλα η αληθινη ζωη εν πιο σημαντικη, για τζεινους που ζουν την ζωη, τζιαι εν την ζουν φαντασιακά μεσα σε computers. Εγω επιάστηκα με τον osr σε μιαν νομικη κουβεντα για την αποποινικοποίηση [μεγαλη ιστορια, αλλα εχω ενδοιασμους σε σχεση με τα ατομα νεαροτερης ηλικιας κτλ κτλ κτλ] σημαινει πως εν αχρηστος τζιαι εν καμνει τιποτε επειδη απλα τζιαι μονο εγω διαφωνω μαζι του σε καποια πραματα? Εν ειμαι τοσο ναρκισσιστικος χαρακτηρας στην ψυχοσυνθεση μου.

3-μεν μου μιλας αφαιρετικα μιλα μου με ονοματα για να καταλαβω τι εννοας τζιαι τι οχι, εν ειμαι ο Τειρεσίας. Αλλα ελπιζω να μεν εν για τον Χριστοφκια που μου λεεις, επειδη ο κυριος Χριστοφκιας εν με αφορα.

4 - [Είπες: να πρέπει να καθούμαστε να μας κάμνει ντα ο δικηγόρος για τα πιστέφκω μας] Τα πιστέφκω μας, εννοας για το Ακελ? Για το μάντρισμα που καμνουν τα κομματα? Για τες παρωπίδες των κομματων? Που με φέρνει στο 5

Ευαγγελία said...

5-οταν εγινε η σκουπα στο street party της Φανερωμενης τζιαι εχτυπηθηκαν εφηβοι τζιαι έφηβες, τζιαι εμπηκαν άτομα υπο συλληψη, ητανε η κυρια Μαυρου δημαρχος.

Οταν επεθανεν ο μεταναστης που εππεσε που το μπαλκονι, ητανε η κυρια Μαυρου δημαρχος.

Οταν εγινε η επιχειρηση σκουπα στην παλια λευκωσια με τους ξυπολητους μεταναστες να τους περνανε χειροπεδες δυο-δυο οι αστυνομικοι και να τους σερνουνε, ητανε η κυρια Μαυρου δημαρχος.

Μπορω να συνεχισω την λιστα.

Τουτο εν η δημαρχία του Ακελ, οπως θα ειναι και του κυριου Γιωρκατζη, οπως θα ειναι και ολων των καθεστωτικών εξουσιών. Η Μαυρου εν καλο πλασμα, ξερω την τζιαι που πιο παλια. Αμαν η μαυρου εν καλο πλασμα τζιαι αναγκάζεται να λειτουργεί σαν δημαρχος ετσι σε ενα συστημα που ο μεταναστης ππεφτει που το μπαλκονι τζιαι πεθαινει, τουτο τζιαι μονο δειχνει μιας μια σημαντικη αληθεια, οσο αφορα τα κομματα. Εν θελω να επεκταθω γιατι παλε θα καταληξω σε τζεινα που εν βλεπω λογο να πω στο 4, επειδη ξερω a priori οτι εγω τζιαι εσυ δεν θα συνεννοηθουμεν.

Anonymous said...

Από ότι βλέπω εδούλεψε καλά η προπαγανδιστική μηχανή του ΑΚΕΛ.Κρίμα, άνθρωποι ιδεολόγοι και ελεύθερα σκεπτόμενοι έχουν μετατραπεί σε βελάζοντα πρόβατα της κομπανίας του πριβατοτζιετά «κομμουνιστή» που το Δίκωμο.Άτε, εγώ σας λέω θα κερδίσετε τον «αγώνα» εναντίον της επάρατης δεξιάς.Και μετά;Θα σας φέρει λύση χωρίς χρονοδιαγράμματα και επιδιαιτησία;Ρε γαμώτο είσαστε κρίμα.Τζιαι Γρηγοράκη.Γιατί σβήνεις τα σχόλια του οσρ;Γιατί θα ξεσκεπάσουν την ιδεολογική σου γύμνια και την μετατροπή σου σε Ακελικό φερέφωνο;Εγώ πάω στοίχημα.Ότι θα έρθει ο καιρός πάλι που θα φωνάζετε και εσύ και η Δισδαίμονα, ότι το κόμμα της «αριστεράς» εσυμπορεύτηκε πάλι με την συντηρητική,εκκλησιαστική δεξιά,για χάρη της αστικής εξουσίας.Το 2013 εν τζιαι μακρια Γρηγοράκη.Τζιαι εσύ εν να καρτεράς ακόμα το ΑΚΕΛ, να σου φέρει λύση.Τζιαι εσύ εν να βλέπεις το ΑΚΕΛ να γίνεται συνένοχο σε ακόμα ένα έγκλημα κατά της Κύπρου.Τζιαι να διερωτάσε.Μα δεν είναι αυτοί που μας καλούσαν να συσπειρωθούμε εναντίον της Ενωμένης Δεξιάς;Ξανά.Είσαστε κρίμα!

Disdaimona said...

Μπράβο Ευαγγελία,

σχεδόν αισθάνομαι την ηδονή σου την ώρα που εγραφες αυτά τα σχόλια.

Βέβαια ήταν ορατό από το αρχικό σχόλιο ότι η ηδονή της πιθανότητας να σκέφτεσαι τζαι όι να λαλείς επιεικώς πίππες, παίζει σημαντικό ρόλο στην πολιτική σου ωριμότητα.

Για την ανθρώπινη σου ωριμότητα δεν θα τοποθετηθώ διότι κοντέφκουν τζαι τα Χριστούγεννα.

Θέλω μόνο να σου πω,με κάθε ειλικρίνεια πως για κάποιο λόγο, νομίζω μόλις βάλω τουτο το σχόλιο, μετά εν θα θυμούμαι καν ότι εμίλησες.

Τζαι βέβαια, πως η συμβολή σου στη σημερινή κουβέντα, να ξέρεις πως έκαμε πολλή καλό, χωρίς ειρωνία τούτο.

Παντως να ξέρεις πως πολλές φορές εδιαφώνησα με κόσμο, τζαι μαλιστα ακραία τζαι εντονα. Αλλα εν φίλοι τζαι σύντροφοι. Εσύ σίουρα εν μου κάμνεις.

Το επίθετο σου είπαμε;

psaxthri said...

Γρηγορη

Ενω επι της ουσιας δεν απαντησες σε τιποτα, μας λες οτι ειμαστε εκτος θεματος, και ότι είμαστε εκτός πραγματικοτητας.

Και αφου λες οτι η κριτική στην θεσμική αριστερά εν πολλά σοβαρό ζήτημα για να αφήνεται σε ισοπεδωτιστές τζιαι συνθηματόλογους, περιμενουμε να δουμε ποτε θα αρθρωσεις και συ τη δικη σου κριτικη, γιατι μαλλον ειναι η δικη σου σταση (και αλλων) που δειχνει να ειναι θολη πολιτικα. Ειτε, οταν σιωπατε, ειτε, οταν παιζετε τον ρολο του απολογητη αυτης της αριστερας, σε πολλα ζητηματα.

Το ζητημα δεν ειναι προσωπικο αλλα ειναι θλιβερο οταν οι διαφωνιες μετατρεπονται σε εντονες προσωπικες αντιπαραθεσεις με λασπολογιες και συκοφαντιες που δεν αγγιζουν καθολου τη ουσια της αντιπαραθεσης, πχ το σχόλιο του/της Μα. πάνω, ή, ακόμα και κάποια απο τα δικά σου σχόλια.

Αποκαλεις απαραδεκτη τη ευαγγελια επειδη τολμα να αποδομησει τις ανεδαφικες αποψεις που καποιοι εκφερουν με τοση αλαζονεια και υπεροψια,ενω εσυ λογοκρινεις τον λογο καποιου που διαφωνει μαζι σου.Τουτο κι αν ειναι απαραδεκτο οταν μαλιστα στο μπλογκ σου καποιοι εκφραζονταν για μας με τα χειροτερα λογια αποκαλωντας μαλιστα φαντασιωσεις μας το γεγονος οτι μας τραμπουκιζαν κτυπωντας μας και σχιζοντας τα πανό μας σε μια πορεια. Τοτε δεν σε ειδα να εχεις τις ιδιες ευαισθησιες.

Οσο αφορα ένα αλλο σχολιο σου πιο πάνω, εγω δεν ειδα κανεναν να προσπαθει να αντλησει πολιτικη υπεραξια απο τις πραξεις του. Και δεν αμφισβητω τις προσθεσεις και τον αγωνα του καθενος κι ουτε με ενδιαφερει να ορισουμε μετρο επαναστατικοτητας,ομως ναι στη τελικη ο καθενας κρινεται απο τις πραξεις του στο ποσο βοηθα να παει ενας κινηματικος χωρος μπροστα,το πως συμβαλει στο να δημιουργηθουν οι οροι για μια ριζοσπαστικη κοινωνικη αλλαγη και επισης πως αντιλαμβανεται τη εννοια της αλληλεγγυης και της συντροφικοτητας σ αυτο τον χωρο.

Ακομα για το θεμα επανενωση δεν πιστευω πως εχει κανενας προβλημα η βαζει εμποδια στη προοπτικη και τον αγωνα για επανενωση. Το προβλημα ειναι οταν η επανενωση καταντα για καποιους αλλοθι και προσχημα για να μετατρεπονται σε νεροκουβαλητη και εξαρτημα της θεσικης αριστερας μη κανοντας καμια κριτικη σ αυτη σε κανενα ζητημα και μαλιστα αντιμετωπιζοντας με καχυποψια και εχθροτητα καθε κριτικη προς αυτη γινεται απο τα αριστερα

Δυσδαιμόνα: το επίθετο της ευαγγελιας βρίσκεται στο profile με το οποιο αφηννει τα σχόλια, σε αντιθεση με όλους τους υπόλοιπους εδω μέσα. Οι υπολοιπες ανοησιες στο τελευταιο σου ποστ, δεν αξιζουν καν σχολιασμου, περαν απο το οτι φαινεται οτι εσυ..σαπισες απο τη πολλη "ωριμοτητα"

Αντωνης said...

@Evaggelia: Θα ακολουθήσω την συμβουλή ενός φίλου να αποφεύγω τον διάλογο με ψυχοφάρμακα όταν δεν γνωρίζω ποια είναι και τι ακριβώς παρενέργειες έχουν στο άτομο που θεωρεί ότι μιλά.

Εύχομαι μια ανώδυνη αποθεραπεία.

Disdaimona said...

Ψαχτήρι,

ομολογώ ότι προχτές μόλις ανακαλυψα ότι έσιεις μπλογκ. Η ανάρτηση αφορούσε την αριστερά τζαι ήβρα την πολλά ώριμη. Ήθελα να αφήσω τζαι σχόλιο, αλλά είπα να θκιαβάσω λλίον παραπάνω το μπλογκ σου, τζαι μετά να πω γεια.

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

Ευγενεία, εν είμαι ψαχτήρι τζαι εν παρατηρώ τα λινκ των σχολιαστών. Ούτε τωρά εν θα ψάξω.

Να σου πω,μόνο πως ο λόγος σου τόσο σε μένα όσο και προς τον Αντώνη,εν καθαρά φασιστικός λόγος ή θα έλεα κάπως αλλιώς "ψάξε τον φασιστα άντρα που έκρυψες μέσα σου". Σε τίποτε εν διαφέρει ότι είπες που τη λογική τζαι τη ψυχοσύνθεση ενός φασίστα ακροδεξιού.

Τέλος ωραίων συναναστροφών.

Ευαγγελία said...

Χάχά, να ‘σαι καλά ρε disdaimona έκαμες με τζιαι εχαμογέλασα. Έτσι εν οι μικροαστές φαντασιακές «κομμουνιστριες», μόλις σας βάλει ο άλλος ζητηματα πανω στο τραπεζι οπως πχ τον θανατο του μεταναστη απο το μπαλκονι λογο της «αριστερης» απειρου καλλους διακυβερνησης της επιχείρησης σκουπας του «αριστερου» δημαρχείου, απαντατε με σεξουαλικα υπονοουμενα. Συνηθισμένα τα βουνα απο τα χιόννια, μικροαστες «κομμουνιστριες» που αντι να απαντησουν υπευθυνα γυριζουν το στα σεξουαλικα υπονοουμενα ειδα πολλες σαν εσενα, εν εισαι η πρωτη. Γιαυτο εν μου καμνει εντυπωση το ποστ πανω. Εν ενας παραδοξος σαδομαζοχισμος που εχουν οι μικροαστες «κομμουνιστριες» να αγαπουν τζιαι να μισουν το σεξ, να αφηννουν υπονοουμενα σεξουαλικου περιεχομενου για το σεξ δαιμονοποιοντας το με μιαν Χριστιανικη προ-έλευση έναντι στους ελεύθερους Βάκχους, ως χαρτί σε προσπαθεια λεκτικής «επιθεσης». Στες μικροαστικες τους κοινωνιες τζιαι στο μικροαστικο τους κεφαλακι επερασαν τους οτι το σεξ εν «κακό», εξου τζιαι η χρησιμοποιηση του σε μιαν προσπαθεια λεκτικης επιθεσης ως κατι αρνητικο τζιαι οχι ως κατι θετικο. Όχι μικροαστικη μου «κομμουνιστρια», ουτε το σεξ εν κακο, ουτε οι πιππες εν κακες, ουτε το να μοιραεσαι το σωμα σου με εναν αλλο ανθρωπο εν κακο. Εν γιορτή, ενεν κακό. Εν ομορφια τα σωματα μας. Αλλα ατε να το εξηγησεις τουτου σε μικροαστους «κομμουνιστες» χριστανικων κοινωνιων. Τζιαι όχι, τα σεξουαλικα υπονοουμενα, δεν προκειται να με ενοχλησουν. Αντιθετα, διασκεδαζουν με πολλά. Δειχνει μου την πενια σου τζιαι την στερηση σου όμως, τζιαι τούτο λυπεί με να το βλεπω να παίρνει χώρο. Εν λυπημένος ο χώρος σου. Τζιαι οσο μου κάμνεις επιδειξη του μικροαστισμου σου,

αυριο – μεθαυριο παλε ενας ανθρωπος εν να χασει την ζωη του που την αριστερη διακυβερνηση του Ακελ, αν εσυ τζοιμασε ησυχα με τουτο [που τζοιμασε, γιατι αν δεν ετζοιμασουν ησυχη, ηταν να ντρεπεσαι να στηριζεις ενα δημαρχείο που εσκοτωσεν τζιαι εξευτέλισε κοσμο. Αλλα ναι, εν «μαυροι» α? Εν μας κοφτει αν πεθανισκουν οι μαυροι που τα μπαλκοννια α? Φταννει ο δημαρχος να εν «κομμουνιστης»] ενεν ούλλοι φαντασιακοι αριστεροι, σαν εσενα, μικροαστη μου «κομμουνιστρια» που χρησιμοποιεις τις «πιππες» τζιαι την «ηδονή» για να κρύψεις την πενία της σκέψης σου τζιαι το οτι κοιμασαι ησυχα. [Btw, νομιζω οτι εσύγχυσες καποια reply, δεν σου ειπα εγω να ψαξεις πουθενα. Εχτος που το να γραφεις οτι ναναι, θκιαβαζεις τζιαι οτι ναναι, «οτι χορευκω παιζε» τζιαι γινεσαι όλο τζια πιο διασκεδαστική. Να ΄σαι καλά, take care]

------------

Μπράβο Γρηγορη, πολλα «ελευθεροι» οι καινουργιοι σου συντροφοι απο οτι βλεπω αχαχαχα, ακομα τζιαι η ερωτικη πραξη επιεν να υψωθει σαν αντιλογος στην κριτικη για την «υπεροχη» διακυβερνηση του Ακελ. Να τες χαίρεσαι τες συντροφισσες σου αγορι μου, πάντα τέτοια.

Λοιπόν αστεράκι την κάνω, να μεν ενοχλω τες καταπιεσμενες νιρβανες

gregoris said...

ανώνυμε
μα νομίζεις τρώμεν κόνναρα δαμέ;
άτε μάνα μου πήαιννε να βοσκήσεις λλίην "αγανάκτιση-αφύπνιση" τζιαι εννά σου περάσει

ευαγγελία,
no further comment.

psaxthri,
κοίταξε να δεις. την δική μου κριτική στο ΑΚΕΛ άρθρωσα την πολλές φορές τζιαι στο παρελθόν τζιαι στο παρόν δημόσια τζιαι επώνυμα. τα κείμενα μου βρίσκονται στο διαδίκτυο. που τζιαμέ τζιαι τζιει δεν έχω ούτε χρόνο ούτε διάθεση ούτε ενέργεια να σπαταλώ άσκοπα. η υπομονή μου ελλιόστεψεν - τζιαι με τους ανθρώπους που συγχίζουν τον ριζοσπαστισμό με τον φιλελευθερισμό
- τζιαι με τους ανθρώπους που εν καταλάβουν την διαφορά της αριστεράς που την δεξιά
- τζιαι με τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την πολιτική περίπου ως εκτόνωση.
τζιαι τα γκρουπούσκουλα της ελλάδας εν καλά αλλά η αναπαραγωγή της λογικής τους εν έσιει κάτι ουσιαστικό να προσφέρει δαμέ. τζιαι η μάππα εν καλή τζιαι μερικές κερκίδες έχουν κάποτε όντως τζιαι έναν ωραίον αέρα αλλά στην πολιτική χρειάζεται σκέψη, αντίληψη, ανάλυση. εν κανούν τα συνθήματα.

Αντωνης said...

"Αποκαλεις απαραδεκτη τη ευαγγελια επειδη τολμα να αποδομησει τις ανεδαφικες αποψεις που καποιοι εκφερουν με τοση αλαζονεια και υπεροψια"

Εικάζω ότι η "αλαζονεία" και η "υπεροψία" αναφέρονται σε μένα που με "αποδόμησε" η ευήθης και θεωρητικά ακαταμάχητη Ευαγγελία. Αλλά δεν χρειάζεται τόση δυσανεξία. Δεν έχω την πρόθεση να ξαναπατήσω στον χώρο αυτό, μπορείτε να συνεχίσετε ανενόχλητοι.

Disdaimona said...

Βαγγελιώ,

είσαι που τζειντες τύπισσες που κάθε μισή λέξη που λέσιν το ένα κάρτον της εν ο φαλλογοκεντρισμός αλόπως.

Ξαναθκιάβασε τζείνα που έγραψες. Ενσωματωσες τοσον πολλά τον φαλλον που ξεσιηλα που το στόμα σου σαν σκέψη τζαι σαν λέξεις.

Επανέλαβες εκατό φορές στον Γρηγόρη "πήγαινε στους καινούριους σου συντρόφους" αφού μας εδιευκρίνησες ότι δαμέ δεν είσαι σαν τυχαίο άτομο αλλά φίλη και παλιά συνάδελφος.Οι μασόνοι θα είχαν τζαι έλεος στην ελευθεριακότητα! Πόσην! η κοινωνιουλα μας Γρηγόρη και φύγε!

Πε μας ότι πιστέφκεις τζαι στην αταξική κοινωνία ρε τωρά! Τζαι ότι τουτον το παναύρι δαμέ εν αντεξουσιασμός!

Τζαι ότι ο "χώρος" εν για πολιτικούς τζαι όι για ψυχιατρικούς λογους που εσυσταθηκε!

Εππεσες έξω σε ούλλα Ευαγγελία!
Εσιετε το σύστημα εσείς τα νευρωτικά αναρχόπουλα τούτο!

Κόμα καρτεράς απαντήσεις τάχα στα ερωτήματα; Ρε μα εν καταλάβετε ούτε γιατί δεν σας απαντά ο άλλος ; ούτε τούτον. τίποτε.μηδεν Βαγγελιώ.

Disdaimona said...

Τζαι ένα τελευταίο σχόλιο προς όλους για το θέμα της συζήτησης.

Με τον Οσρ,ετσακκώθηκα πολλές φορές. Κυρίως γιατί εν υπήρχε - μπορεί τζαι λογω του μέσου, εννοώ του διαδικτύου - καλή συνεννόηση. Αλλά ακόμα πιο πολλά, γιατί παρόλο ότι η διάθεση να μιλήσουμε ήταν κοινή, εν ταιρκάζαν οι λεκτικές μας "χημείες". Εν εγίνετουν διάλογος. Τζαι από τη στιγμή που δεν εγίνετουν διάλογος αρχισε να γίνεται ζημιά. Σοφα εδιακόπηκεν η κουβέντα, παρόλο ότι κάποιες φορές εξανανταλλάξαμεν απόψεις.

Όπως τζαι να έσιει το θέμα, έχω την αίσθηση ότι ο Οσρ όπως τζαι εγώ, έχουμε ένα ιχνος, έστω πολλά βαθκιά, μιας υποψίας, πως αν καμια φορά, ύστερα που 5-6-7 χρόνια βρεθούμε λάιβ,πως πέντε κουβέντες θα τες πούμεν.

Εχω μιαν αίσθηση, πως τζαι τζείνος ξέρει τζαι αντιλαμβάνεται σαν ανθρωπος, ότι υπάρχει ενα κενό,που εσιει μέσα ενα θετικό ίχνος. Ανθρώπινο ίχνος.

Το τι επέχτηκεν σε τουτον το ποστ, ήταν πολλά σιηρόττερο, που τες διαφωνίες τες δικές μου με τον Οσρ ή του Οσρ με τον οποιοδήποτε.

Τζαι για να είμαι δίκαιη, ο Οσρ νομίζω ωχριά μπροστά στον φασισμό που εφύτρωσεν σήμερα δαμέσα.

Τακης said...

Dis,

χαρας το κουραγιο σου. Εν αντεξα να τελιωσω το ποστ της. Στες 5 πρωτες γραμμες εθελα να καμω εμετο, εν πραμα;

Κατι για μικροαστες και φαντασιακες κουμμουνουστριες ειδα ...δεν ξερω, εν εκαταλαβα καλα, αλλα επειδη μιας τζαι αναφερε το, για τες ξενεροτες καπιταλιστριες που καμνουμεν παραπονα; Οξα εν προιον που επιστρεφετε, εν μου καμνει...εννα πιασω αλλη; Η εν αναλογα με την μοδα και την εποχη, τουτη παει μου, τουτη εν μου παει; Χμ...σκεψεις...

Ευαγγελία said...

Disdemona η πενία της σκέψης σου τζιαι η γύμνια της επιχειρηματολογίας σου εν τόσο λυπηρές που αντί να κάτσεις να σκεφτείς τζιαι να μιλήσεις με πολιτικά επιχειρήματα όσο αφορά τα ζητήματα που σου έθεσα πάνω, κάμνεις μου μια συνεχιζόμενη επίδειξη της πενίας σου θκιαλέοντας τον πιο εύκολο τρόπο σε μια συζήτηση, που είναι ο στρουθοκαμηλισμός. Στρουθοκαμηλισμός μικροαστή «κομουνίστρια» είναι να αποκαλώ τον άλλο φασίστα να του γράφω για «πιππες» τζιαι «ηδονές» ενώ ταυτόχρονα προσπαθείς να καλύψεις την πενία της σκέψης σου εντελώς αυτοχειρικά στα πλαίσια μιας πολιτικής συζήτησης. Ο Jacques Ranciere στο Politics of Aesthetics – The distribution of the Sensible έγραψεν την εξής πρόταση η οποία αντανακλά ακριβώς την κατάσταση σου όσο αφορά την πενιχρή σκέψη/στάση σου για το «κομμουνιστικό» δημαρχείο, η οποία στάση σου, ενεν καθόλου ώς-αποκομμένη από λοιπές πενίες που αντικατοπτρίζεις φαντασιακά «κομμουνιστικά». Γράφει το εξής ο Ranciere: A speaking being, according to Aristotle is a political being. If a slave understands the language of his rulers, however, he does not ‘posses it’. Εσύ όπως ένα άλλο σκλαβάκι καταλαβαίνεις την γλώσσα του «αριστερού» δημαρχείου [the ruler], το οποίο μέσα στην «αριστεροσυνη του» κάμνει επιχειρήσεις εξουσιαστικής σκούπας οι οποίες οδηγούν τους συνάνθρωπους σου να ππεφτουν που τα μπαλκόνια μέσα στην απόγνωση τους. Όσο στηρίζεις εσύ η άλλος έτσι είδους νοοτροπίες δεν είσαι σύντροφος μου, δεν είσαι συντρόφισσα μου, τζιαι δεν θα γίνεις ποτέ. Γιαυτο σου είχα γράψει πάνω πως a priori κατέχω την γνώση πως θα δυσκολευτούμεν να συνεννοηθούμεν εγώ τζιαι εσύ.

Εν πολλά εύκολο να λαλείς μικροαστικά ότι είσαι «κομουνίστρια» τζιαι εν πολλά εύκολο να ερκεσαι να μου λαλείς «κοπέλια αύριο που θα φκει ο Γιωρκατζης τα λεμε», τζεινο που εν δύσκολο όμως disdaimona είναι το να ελευθερωθείς από την σκλαβιά των παρωπίδων που φέρουν τα κόμματα, τζιαι σε προέκταση, τζιαι επί της ουσίας, οι καθεστωτικοί εξουσιασμοι. Αν εσύ νοιώθεις καλά να διαπληκτίζεσαι με τον osr επειδή γράφει κείμενα με κριτική ενάντια στο Ακέλ, την στιγμή που το Ακέλ όσο αφορά καθεστωτικούς εξουσιασμούς έδειξεν μας τζιαι τι ενει τζιαι τι εν ενει, τζιαι αν τζοιμασε ήσυχα, είσαι παρά μόνο άλλο ένα δέσμιο σκλαβάκι τζιαι τίποτε παραπάνω. Έχτος που τα σκλαβάκια όμως, υπάρχουν τζιαι τα σκλαβάκια που πληρώνονται για να είναι σκλαβάκια disdaimona. Οι άνθρωποι που στηρίζουν τους καθεστωτικούς εξουσιασμούς, γιατί βολεύει τους. Είτε επειδή πχ μπορεί να δουλευκουν στην Πεο, είτε επειδή πχ μπορεί να εν δημοτικοί σύμβουλοι του Ακέλ, τζιαι ούτω καθεξής. Τζιαι κάποιοι που τούτους, έχουν τζιαι blogs. Τζιαι επειδή η Κύπρος εν μιτσιά, ξέρουμεν τους. Ακόμα τζιαι όταν αφήννουν «ανώνυμα» σχόλια «τάχα συμπαράστασης» προς άλλα σκλαβάκια.

Τζιαι όσο πιάνουν τον μισθό τους στο τέλος του μήνα, δεν τους κόφτει αν πχ το «κομμουνιστικό» δημαρχείο κάμνει επιχειρήσεις σκούπας στους μετανάστες τζιαι ππεφτουν που μπαλκόνια. Τζιαι τζοιμούνται ήσυχα, γιατί ο μισθός, τζιαι τα ριάλλια, εν πιο σημαντικά για τζείνους, παρά το να εναντιώνονται στους εξουσιασμούς του Συστήματος που εξευτελίζει τον Άνθρωπο, το μή-ανθρώπινο ζώο, την Φύση. Μπράβο ρε, πολλά ωραίος ο κομμουνισμός σας. Εντελώς φαντασιακός. Βρωμίζεται τον αέρα που θέλουν να αναπνέουν οι ελεύθεροι άνθρωποι με την μπόχα της δυσωδίας σας. Ευτυχώς όμως, ένεν ούλλοι οι «έμμισθοι» στρουθοκάμηλοι. Υπάρχουν τζιαι οι εξαιρέσεις που άνοιξαν το στόμα τους τζιαι εκάμαν κριτική τα τελευταία 10 χρόνια μες την Κύπρο. Δυστυχώς όμως, άλλοι απολύθηκαν τζιαι άλλοι μετατέθηκαν. Επιχείρηση καταστολής με μεταξένια γαντάκια θα ελάλεν τζιαι ο ποιητής.

Ευαγγελία said...

Έμαθα που πολλά νωρίς να μεν δέχομαι τζιαι να μέν ανέχομαι την αδικία είτε την κάμνουν οι «κομμουνιστές» είτε την κάμνουν οι «φασίστες» τζιαι τούτο που κάμνετε του osr είναι αδικία. Μπροστά στην αδικία δεν μπορώ να σιωπώ, πόσο μάλλον όταν βλέπω να συμμετέχει τζιαι κάποιος που θεωρώ ώς φίλο μου. Δεν εσιώπησα για τον osr όπως δεν εσιώπησα όταν έγραψε το ενδομήδεια για τον Γρηγόρη. Ήμουν το πρώτο άτομο που εμπήκε τζιαι έγραψε με το όνομα του πουκάτω όταν έγινε τζείνη η κουβέντα. Ο Γρηγόρης είπεν μου πάνω ότι είμαι επιεικώς απαράδεκτη, ένεν τίποτε, μιαν άλλη φορά έτυχε να του πώ σχειρόττερα που τούτο, έν σημαίνει πως δέν τον αγαπώ. Αγαπώ τον. Zουμε όμως μιαν εποχή όπου σύντροφοι τζιαι μετανάστες διώκονται από το κράτος, όποιες τζιαι αν είναι οι προσωπικές μας σχέσεις με τον άλφα η βήτα δικηγόρο, που την στιγμή που ο άλφα η βήτα δικηγόρος δια όντως τους δικούς του αγώνες να φκάλει κάποιους συνάνθρωπους μας έξω που τες φυλακές εν αδικία να του συμπεριφερόμαστε λές τζιαι έν ο εχθρός μας.

Τώρα όσο αφορά τον Αντώνη, ο Γρηγόρης ξέρει ποιος εν ο καλικάτζαρος, ξέρει ποιος του μιλάν. Η κουβέντα ήταν ανάμεσα στον Γρηγόρη τζιαι τον καλικάτζαρο, ο Αντώνης δεν είχε κανένα λόγο να τοποθετηθεί με το συγκεκριμένο ύφος, πόσο μάλλον που την στιγμή που ο καλικάτζαρος ποττέ του δεν ενόχλησε τον Αντώνη, ούτε έστω μία φορά, ούτε καν επέρασε απο το blog του. Τζιαι ο λόγος που ξέρω ότι ο καλικάτζαρος δεν ενόχλησεν ποτέ τον Αντώνη στο παρελθόν και δεν επέρασε καν απο το blog του, εν επειδή οι σύντροφοι μου [τζιαι όταν λεω σύντροφοι σίγουρα δεν εννοώ ούτε έμμισθους «επαναστάτες», ούτε φαντασιακούς επαναστάτες, ούτε φοβισμένους μικροαστούς] αποκαλούν με εκτός απο το όνομα μου τζιαι καλικάτζαρο. Κάτω απο άλλες συνθήκες δεν θα είχα πει το παραμικρό στον Αντώνη όπως δεν τον ενόχλησα ποτέ μου στο παρελθόν, αλλά είναι σε εμένα που απευθύνετουν όταν έγραψε του καλικάτζαρου. Παρά να κάμνει hypothesis με το συγκεκριμένο ύφος που τες έκαμεν, εμπορούσεν απλά να με ρωτήσει «καλικάτζαρε πόσον χρονών είσαι?» «είχες ιντερνετ μεγαλώνοντας? Δεν είχες ιντερνετ μεγαλώνοντας?» Αντί να κάμει εναν ανθρώπινο προσ-γειωμενο διάλογο, επέλεξε να τοποθετηθεί όπως τοποθετήθηκε. Εγώ απλώς αντικαθρέφτισα την συμπεριφορά του Αντώνη για να του δείξω πως αν θέλει να είναι άκομψος ο τρόπος του σε μιαν επικοινωνία, τούτο τζιαι θα λάβει πίσω. Η κουβέντα που είχα πάνω με τον Αντώνη ήτανε ένα αντί-καθρέφτισμα το οποίο δεν θα είχε λάβει καν χώρα εκ μέρους μου αν ο Αντώνης μου είχε απευθύνει εξ αρχής τον λόγο προσγειωμένα ανθρώπινα. Άρα αν αποκαλείς την συμπεριφορά μου φασιστική, κοιτάζεις το αντικαθρέφτισμα άλλων συμπεριφορών.

Έχτος εάν το να κάμνουμε με ειρωνεία hypothesis στον καλικάτζαρο σαν μεν μας έχει ενοχλήσει ποτέ, είναι κόκκινο τζιαι grande «κομμουνιστικό». Χέσε με ρε disdaimona σαν εσένα είδα πολλoύς στη ζωή μου, στρουθοκαμήλους μικροαστούς τζιαι σκλαβάκια εν γεμάτοι οι τόποι. Βρωμίζετε τον αέρα που αναπνέουν οι ελεύθεροι άνθρωποι με την δυσ-ωδία τζιαι την μπόχα της υποκρισίας σας. Όνομα τζιαι επίθετο έχεις? Η στον φαντασιακό σου «κομμουνισμό» οι διεκδικήσεις τζιαι οι αγώνες γίνονται μόνο φοβισμένα ανώνυμα μες τα computers? Θέλεις να σου πώ τζιαι ποίος είναι ο έμμισθος του Ακέλ που εμπήκεν με το ψευδώνυμο που χρησιμοποιεί στο blog του για να επιτεθεί λεκτικά στο blog του osr ανώνυμα? Εβρωμίσετε τον τόπο σκλαβάκια.

Ευαγγελία said...

Εβρωμίσετε τον τόπο σκλαβάκια.

Έλεος πιον μες τούντον τόπο, τζιαι κατα τα άλλα ο εχθρός εν ο osr. Ρε με ήντα μουτσούνα ρέ εν να μιλήσουμεν για την Παλαιστίνη? Έλεος ποιον μες τούτον τον τόπο. Επειδή δηλαδή ο Κληρίδης είσχεν πάει στην Ρωσσία για την οπλοβιομηχανία εμείς επιάμεν σχιερούθκια με το Ισραήλ τζιαι τούτο εν δικαιολογία? Ρέ βομβαρδίζουν μωρά ρέ, έλεος. Αριστερή διακυβέρνηση λαλεί σου ο άλλος. Αλλά δεν θέλετε να το πάρετε χαπάρι γιατί βολεύκει σας να κάμνετε τους στρουθοκαμήλους. Τζιαι αύριο-μεθαύριο που το «κομμουνιστικό» δημαρχείο πάλε θα σέρνει χαμέ ξυπόλυτους μετανάστες, πάλε εν να επιμένετε να λαλείται πως ο κάθε Γιωρκάτζης εν τάχα χειρότερος. Ρε ηλίθιο πλάσμα ανώνυμο που χώνεσαι πίσω που το ψευδώνυμο disdaimona, τραβούσαν τους ανθρώπους χαμέ ρέ ξυπόλυτους τζιαι ρακένδυτους. Ρέ ηλίθιο πλάσμα ανώνυμο, άνοιξε τα μάθκια τζιαι δές ποιους υπερασπίζεις. Εχτός τζιαι αν εν τζείνοι που σου πληρώνουν τα δάνεια σου στην τράπεζα μικροαστή «κομουνίστρια» που σου λαλώ για επιχειρήσεις σκούπας τζιαι απαντάς μου για «πίππες» τζιαι «ηδονές» μέσα στην πενία της σκέψης σου τζιαι μέσα στην πενία της συνειδήσεις σου.

Φασιστική συμπεριφορά? Ανώνυμη κοπέλα μου, φασιστική συμπεριφορά είναι να υπερασπίζω ένα «αριστερό» δημαρχείο που κάμνει επιχειρήσεις σκούπας σε ημιδαπους διαφωνούντες και αλλοδαπούς «σκουρόχρωμους», φασιστική συμπεριφορά είναι να στηρίζω μια κυβέρνηση όταν πιάνει σχιερουθκια με τον Ισραήλ την στιγμή που το Ισραήλ κάμνει γενοκτονία τζιαι ανατινάσσει μωρά, φασιστική συμπεριφορά είναι να υπερασπίζω τον εκτρωματικό ανθρωποφάγο μηχανισμό που έχουν οι εξουσίες. Τζιαι κάτι άλλο, έτσι για να ξέρεις. Διασκεδάζεις με γιατί θεωρώ σε πολλά κωμική μέσα στον άκρατο στρουθοκαμηλισμό σου. Ταυτόχρονα όμως λυπούμαι. Γιατί όσον υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα, δεν πρόκειται να ξυπνήσουμεν Συλλογικά. Έν πειράζει όμως, ο αγώνας πάντα συνεχίζεται είτε μας βρωμίζουν τον αέρα με την μπόχα της δυσωδίας είτε όχι, πάντα θα υπάρχουνε οι ελεύθεροι άνθρωποι. Σε όλους τους υπόλοιπους, την καληνύχτα μου.

Disdaimona said...

Εν εθκιάβασα τι έγραψες.

Με τον Οσρ διαπληκτίζουμαι εδώ τζαι ένα χρόνο για τη ζήτημα της Επανένωσης. Όι για την κριτική του στο ακελ.

Επίσης έχω ιδεολογική απόσταση ευρύτερα. Παρόλο ότι ο Οσρ εν πρεσβεύει κάτι συγκεκριμένο, εν ένα μίγμα τζείνα που λέει. Λλίος Μαρξ,λλίος Κροπότκιν τζαι λλίος Καστοριάδης. Τζείνο δηλαδή που είναι σήμερα τζαι η ελληνική αριστερά κάτι μεταξύ κκε-ανταρσύα-αναρχικών. Εγώ εν θεωρώ έγκυρη τουτη την πρόσμιξη. Ψάχνουμε μεταξύ μαρξισμού τζαι αναρχισμού. Αναρχισμού ως κοινωνικό ον αλλά μαρξισμού στην πολιτική. Δαμέ εν η διαφορά μας με τον οσρ. Ότι τζείνος πολιτικά εν το μίγμα που είπα.

Εν ηξέρω αν στα κατεβατά που έγραψες ειπες τίποτε για το θέμα της επανένωσης. Νομίζω εν είπες.

Εν μπορώ να μιλήσω μαζί σου, γιατι εν αναγνωρίζω τη δυνατότητα σου να σκεφτείς, οταν η αρχική σου τοποθέτηση

1. ήταν εντελώς άσχετη ως προς τες διαφωνίες μου με τον Οσρ
2. ήταν εντελώς φαλλοκρατική ως συμπρεριφορά
3. όταν εθκιαβασα το σχόλιο σου προς τον Αντώνη, ότι ταχα κρύφκεται σαν καθηγητής για να σώσει τη δουλιουαν του, επειδή - χωρίς να θκιαβάζεις το μπλογκ του - γράφει ιμίσιημου μονο με το μιτσίν! αλλη φαλλοκρατική εμμονή τουτη με τα επίθετα τζαι το γένος!
4. όταν κρίνεις ότι εγώ είμαι μικροαστή οικοκυρά. εν θα σε προκαλέσω να βάλουμεν κάτω τα δεδομένα μας να δούμε ποια εν η οικοκυρά!
5. όταν το πολιτικό σου κριτήριο εν οτι η διαφορά της Μαυρου που τον Γιωρκάτζην εν ότι η Μαυρου εν κάπως καλός ανθρωπος.
Οι πολιτικές σου απόψεις εν μια πίττα με γύρον! Εν μπορείς να υπερασπιστείς κανένα σκοπό μιας αντικαπιταλιστικής δράσης ούτε κανενός κομμουνιστικού-ελευθεριακού οράματος.

καλή συνέχεια.

Disdaimona said...

Τζαι το ποστ για το οποίο εγραψες τα κατεβατά, που κρίμας που τα εγραψες, γιατί εφωναζε σου εκατόν ώρες ο γρηγόρης ότι είσαι εκτός θέματος, εν το θέμα της επανένωσης που αφορούσε.

για το οποίο εν θα σταματησουν οι διαφωνίες μου με κανεναν.

Disdaimona said...

Τζαι τέλος Ευαγγελία, τα δεδομένα που έγραψες για το ακελ τζαι την κυβέρνηση ξέρει τα τζαι ο κάττος μου. Πολιτική αναλυση εννεν να μου λαλείς τα δεδομένα.

Εν δημοσιογραφική αναλυση που έκαμες όι πολιτική. Γιατί τα θκιαβάσματα για το πόσον όμορφο εν το σωμα μας εννεν αρκετά για να αντιληφθούμεν την πολυπλοκότητα της επαναστατικής πράξης τζαι θεωρίας. Ούτε οι ωραιότητες για τους μετανάστες τζαι την παλαιστίνη κοπέλλα μου.

σκλαβάκι μπορεί να είσαι εσύ. που ξέρεις τα δεδομένα αλλά ενι ξέρεις τι να κάμεις με τα δεδομένα, παρά μόνο να γίνεσαι ντράμα κουίν.

όσο για το πόσον απελευθερωμένη είσαι σαν άνθρωπος, θκιάβασε το πρώτο που τα τρία μου σχόλια ξανά.

Disdaimona said...

Τζαι τέλος τέλος Βαγγελιώ έσιεις ούλλα τα χαρακτηριστικά μιας καταπιεσμένης εφηβείας. Την οποία ξερνάς μες τα μπλογκ, πανω σε ανθρωπους που ενι ξερεις τζαι γελιοποιείσαι θεαματικά, γιατί εν εμφανές οτι απλά μεταβιβάζεις νευρώσεις.

ειδικά τζείνο το "ευτυχώς υπάρχουν ελευθεροι άνθρωποι" εν καλό για μυθοπλαστική ταινία. λυπούμαι που εν αχρηστο για ντοκυμαντέρ.

Disdaimona said...

Να σου πω τζαι γιατί γράφω ανώνυμα. Για να προστατευτώ που τον εαυτό μου. Γιατί την ύπαρξη των φασιστών εν μπορώ να την εκλογικεύσω. Τζαι αν δω μεσα σε κανένα ιντυμίντια όσα είδα για άλλους συντρόφους, απλούστατα, εν να πρέπει να με φκάλει τζαι εμενα ο Οσρ που τη φυλακή.

Που αν θκιαβάζει, εν μια καλή ευκαιρία να του πω, πως έχω φρέσκα δεδομένα για το ιντυμίντια που μπορεί τζαι να τον ενδιαφέρουν. Τζαι που αφορούν τον δικό μου "φακελλο" ως εσωεξωακελικής!!!!. Όι πως πιστέφκω ότι θα τον επολλοέκοφτεν η προστυχιά του ιντυμίντια. Εν είδα αναλογη οργή για τα αίσχη τους. Μόνο για τους χαφιέδες του ακελ είδα.

Disdaimona said...

Α ναι τζαι κάποια σκλαβάκια, πριν θκυο εφτομάδες εκάτσαν μέσα, τζαι κάποια σκλαβάκια έχουν εντάλματα σύλληψης που την υπέροχη δημοκρατία μας τζαι τον τουρτζικο στρατόν επίσης.

ένι ξερω αν τουτον εντάσσεται στους "φαντασιακούς μικροσαστούς κομμουνιστές των κομπιουτερ" στην ταινία σου.

παω να βάλω ενα ποστ για την υπέροχη ατομικότητα μου!!

Disdaimona said...

Επίσης εισηγούμαι μόλις ελευθερώσετε την παλαιστίνη εσύ με τον οσρ τζαι έχουμε ελευθεριακό κομμουνισμό στη μεση ανατολή, να κάμουμεν ομαδικό σεξ για να εμπεδώσουμε την πολιτική σου θεωρία για το Κράτος.

Ευαγγελία said...

Ανώνυμη κοπελιά της φαντασιακής επανάστασης των computers έν έσχεις καν μιαν αμυδρή έκλαμψη ιδέας ακόμα όσο αφορά το πόσον τραγικά εξακολουθείς να γελοιοποιείς τον εαυτό σου τζιαι το πόσο κωμικό τον καθιστάς με τες πενιχρές αντιληπτικές σου α-δυνατότητες. Το μικροαστή «κομουνίστρια» εξήγησα σου πάνω γιατι το είπα, ηταν αντικαθρέφτισμα στο οτι επιχείρησες να χρησιμοποιήσεις γλωσσολογικά εννοιολογησεις ερωτικής πράξης τζιαι πχ του στοματικού έρωτα ως «χαρτί» σε μια λεκτική επίθεση προς ενα ατομο που σου μιλα τζιαι γνωρίζεις a priori οτι ανηκει στο γυναικείο φυλο, άκρατα μικροαστικές συμπεριφορες των χριστιανικών κοινωνιων που δαιμονοπιουν το σεξ ως αμαρτια τζιαι καθιστουν το «κακό» τζιαι «προσβλητικό» τζιαι λοιπές μικροαστικες μπουρδολογίες που επιες να κάμεις επίδειξη γλωσσολογικα σε λάθος ανθρωπο. Το πολιτικό μου κριτήριο σε σχεση με την Μαυρου τζιαι τον Γιωρκάτζη έν εσχει να κάμει με τον χαρακτήρα τους αλλά αν εν τούτο που εκαταλαβες που τζεινα που εγραψα πανω τοτε οι αντιληπτικές σου ικανότητες ενεν απλα αδύναμες αλλα ανύπαρκτες τελικά, η σχεση της καθεστωτικής αριστεράς τζιαι ενος φαντασιακου «κομμουνισμού» που ομως στην Πρακτικη του κάμνει σκούπες ρακενδυτων μεταναστων τζιαι ξυλοδαρμους εφηβων μες την φανερωμενη απο την αστυνομια της «κομμουνιστικης μας κυβερνησης», ανώνημη κοπελλιά δεν εχουν στο τελος της μερας καμια διαφορα στες ιδιες τουτες τες εξουσιαστικές Πρακτικες το αν τες καμει ο κυριος Περδικης η ο κυριος Συλλουρης,
εκτος αν θεωρεις τους μωλοπες στα σωματα των μεταναστων τζιαι τους μωλοπες στα σωματα των εφηβων πιο «κομμουνιστικους» μωλοπες, επειδη εγιναν με αριστερη διαχειρηση στο δημαρχειο. Ρέ σύνελθε να χαρείς γιατι γινεσαι άκρατα κωμική εως τραγικά σουρεαλιστική. Καλος ενας θεωριτκος «κομμουνισμός» καλες τζιαι οι μπουρδολογιες των θεωριων, καλο πραμα ομως εν τζιαι η πρακτικη στο τελος της μερας, στην οποια πρακτική, εν μπορεις να ερκεσαι να μου λεεις οπως ειπες πανω «κοπέλλια αυριο που θα φκει ο Γιωρκατζης τα λεμε». Επειδή είδαμεν τα ήδη ανώνυμη κοπελλιά, δυστηχώς, είδαμεν τα ήδη ένεν μιάν τζιαι θκυό φορές που τα είδαμεν. Αλλά τούτο έν περιορίζεται μόνο σε ζητήματα δημαρχείου, εν γενικό το κακό. Πχ δές δαμέ http://youthagainstnationalism.wordpress.com/2011/07/07/kalws-irthate-stin-giorti-tis-neolaias-kai-twn-foititwn/

Ευαγγελία said...

Ειπες: 1) Οι πολιτικές σου απόψεις εν μια πίττα με γύρον 2) Εν μπορείς να υπερασπιστείς κανένα σκοπό μιας αντικαπιταλιστικής δράσης 3) ούτε κανενός κομμουνιστικού-ελευθεριακού οράματος.
1-τες πολιτικες μου απόψεις εν τες ξερεις ανώνυμη κοπελλιά
2-γινεσαι πολλα κωμική, έν εσχεις ιδεα ποσο κωμικη γίνεσαι, να ΄σαι καλα ομως γιατι διασκεδάζεις με
3-δεν ειμαι ελευθεριακη ανωνυμη κοπελλιά μου, τζιαι δεν ειμαι κομμουνιστρια.
Τζιαι κατα τα άλλα επίες να πείς τζιαι για τες πολιτικές μου απόψεις άχαχαχαχα, ρέ είσαι ότι πιο κωμικό είδα στον κυβερνοχώρο τον τελευταίο τζαιρό, ειλικρινά είσχεν τζαιρό να δώ κάποιον τόσο κωμικό σαν εσένα.
Πολιτικά ανήκω στον ριζοσπαστικό περιβαλλοντισμο της εξωκοινοβουλευτικης ακρας οικολογίας. Αν ο Marx δεν ηταν σπισιστης τζιαι αν τα οράματα του δεν ηταν επηρεασμένα που τον Σωκράτη αλλά απο τον Πυθαγόρα, ίσως να υπήρχεν τζιαι μια περίπτωση να εδηλωννα κομουνίστρια. Αλλα επειδη τουτο εν μεγαλη ιστορια τζιαι σηκώνει αναλυση τζιαι απο ότι έδειξες τα φιλτρα της αντιληψης σου εν πενιχρά τζιαι περιορίζονται σε γλωσσολογικές ατασθαλίες, εν θα μπω σε συζήτηση για τον εθελοντικό αυτισμό της αριστεράς μπροστά στα κρίσιμα ζητήματα του περιβάλλοντος, δες τα θκυό links, το πρώτο επειδη εν ειμαι στρουθοκαμηλος να κρίνω μονο τους κομμουνιστες σε ζητηματα πολιτικης πρακτικης τζιαι το δεύτερο γιατί λαλεί αρκετά που θα ελάλουν αν είχα όρεξη παραπάνω να σου μιλήσω πιο πολλά

http://adespotoisyntrofoi.wordpress.com/2011/06/12/%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B9-%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%80%CE%AC/

http://islandanarchy.forumotion.net/t2601-topic

Ευαγγελία said...

Είπες: Επίσης εισηγούμαι μόλις ελευθερώσετε την παλαιστίνη εσύ με τον οσρ τζαι έχουμε ελευθεριακό κομμουνισμό στη μεση ανατολή, να κάμουμεν ομαδικό σεξ για να εμπεδώσουμε την πολιτική σου θεωρία για το Κράτος.

Εν θα έκαμνα ποττέ σεξ μαζι σου. Ούτε με τον οσρ. Μαζί σου έν θα έκαμνα σεξ γιατι είσαι τραγικά αδύναμη ως προς τες αντιληπτικές σου ικανότητες τζιαι επειδή άμαν είμαι ξυπόλητη ειμαι 1:80 ύψος εν θα τα έφκαλλες περα να ανακαλύπτεις το σωμα μου τζιαι απο ότι βλεπω δεν θα ήσουν ικανή να ανακαλύπτεις ένα σώμα που εν σχεδόν θκυο μέτρα. Με τον οσρ εν θα εκαμνα σεξ γιατι θεωρω τον συντροφο τζιαι τουτο εν εσχει να καμει ουτε με «ηδονες» ουτε με «πιππες» οπως εγραψες πανω, αλλά με την υπερβατικότητα του φυλου που εν αλληλεγγυη τζιαι συντροφικοτητα οι οποιες δεν αυτο-οριζονται ουτε απο «πουττους» ουτε απο «πουτσους» ουτε απο «ηδονες» ανώνημη κοπελλιά μου.