Wednesday, December 19, 2007

Στιχάκια τζιαι συνθήματα, βιτρίνες τζιαι συναισθήματα. Ποιος λαλεί ότι το πολιτικό τραγούδι επέθανεν;

Πόψε, (εψές δηλαδή) είπα να πάω στην συναυλία για τη νεολαία του Χριστόφκια. Αρέσκαν τζιαι αρέσκουν μου οι τραουδιστές του, ήταν τζιαι μούχτιν, ευκαιρία να δω τζιαι την πολιτική σημειολογία του τζιαι την απεύθυνση του στην νεολαία που όπως φαίνεται που τες δημοσκοπήσεις στηρίζει τον συντριπτικά. Επέρασα καλά. Τζιαι είδα τζιαι ένιωσα διάφορα που θέλω να τα γράψω.

Ανακοινώσαν τον με τες πολλές του ιδιότητες. Εφκήκεν πάνω χωρίς γραβάτα τζιαι εκαλοσώρισεν τους φίλους του τους τραουδιστές στο “πανηγύρι του πολιτισμού”. Για τες ταυτότητες τζιαι τα παναύρκα λαλώ που μέσα μου προσπαθώντας να φκάλω που το νου μου τα διαφημιστικά φιλμάκια που επαίζαν προηγουμένως. Αυτή η κυβέρνηση σας διάψευσε, λαλεί μας, δεν ανταποκρίθηκε σε αυτά που την εδεσμεύσαμεν με το πρόγραμμα. Απαρίθμησε μιαν σειρά που πολιτικές της κυβέρνησης που ζημιώνουν την νεολαία όπως η αύξηση του ορίου αφυπηρέτησης, η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που δεν έγινε, ο μη κερδοσκοπικός χαρακτήρας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που δεν διαφυλάκτηκε κτλ. Μετά στράφηκε προς τον χώρο του Κασουλίδη. Κυβέρνησαν μια δεκαετία και έκαναν κουρέλια τα όνειρα σας. Υπέθαλψαν τον εθνικισμό-σωβινισμό και άρα είναι υπεύθυνοι για την κατρακύλα της διχοτόμησης και ας μην φταιν άλλους και εμάς, ανέδειξαν τον αυταρχισμό και την αλαζονεία και προσπάθησαν να επιβάλουν την νεοφιλελεύθερη πολιτική. Η ομιλία του ήταν σύντομη, προσεγμένη τζιαι καθαρά αριστερή, όσον αριστερή τον έπαιρνε.
Ήρτες να ακούσεις τζίνα που έθελες λαλώ του εαυτού μου που μέσα μου. Ψηφίζοντας τον Χριστόφκια μπλα μπλα μπλα. Κοίτα ρε που μας κάμνει τζιαι τον οπαδό του εαυτού του.

Το στάδιο Ελευθερία δονείται.
Η νέα γεννιά, ψηφίζει ανθρωπιά. Εμπρός λαέ μην σκύβεις το κεφάλι, με την αριστερά αντίσταση και πάλι.
Είμαι γέννημα θρέμμα του λαϊκού κινήματος. Φίλοι μου πιστέψετε με, δεν θα προδώσω την νεολαία και τους εργαζόμενους.
Τώρα να δούμεν, λαλώ πάλε πουμέσα μου.

Αποχωρεί. Οι σημαίες της Δημοκρατίας να ανεμίζουν μαζί με τες κότσιηνες σημαίες του Τσε. Αφηρημένος στες σκέψεις μου προσέχω σε κάποια φάση ότι ο πρώτος τραγουδιστής είσιεν ήδη αρκέψει...

Τίποτα δεν χτίζεται πάνω στην πέτρα, όλα πάνω στην άμμο χτίζονται,
μα εγώ θα χτίζω πάνω στην άμμο σαν νατανε η άμμος πέτρα.
Δεν είναι ένοχοι όλοι οι δολοφόνοι, ούτε αθώοι όλοι οι δικαστές... Συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο μέχρι που αποχωρεί.

Πιάννει το μικρόφωνο ένας νεαρός μουσικός να μας πει το σουξέ του.
Με πιάνει καταδίκη, δεν πλήρωσα το νοίκι, μου κόψανε το ρεύμα, μου πάγωσε το αίμα. Ήταν μια κατάθεση ψυχής λαλεί μας τζιαι αποχωρεί.

Φκαίνει ο επόμενος. Καλός ο προηγούμενος. Τα κάνει όλα και συμφέρει.

Στα τριάντα σου δεν κρατιόσουνα, για άνετος μου περνιώσουνα,
τώρα στα σαρανταπέντε, πατριάρχης το χεις δει.

Κοίτα ρε ρεπερτόριο το πολιτικό γραφείο συνεχίζει ο ειρωνικός μου εαυτός.

Δεν φυλάω τα σύνορα μιας πατρίδας,
που τον ληστή τον έχει κάνει μάγκα,
και με έχει δώσει εμένα προστάνζα. Όπα. Κλιμάκωση.

Η ώρα του σταρ. Τζίνου που με εσυνέπαιρνε στην εφηβεία πριν να πιστέψει το σταριλίκκι του. Εν θα τον εξιάσω την τελευταία φορά που τον είδα πριν τες τελευταίες βουλευτικές...τότες ήταν η κλιμάκωση μιας κινητοποίησης μεταναστών για το πολιτικό άσυλο. Μα να θωρεί τα τσιατίρκα τζιαι τες γραμμές των πολιτικών προσφύγων ομπρός του μες την πλατεία Ελευθερίας τζιαι να μεν λαλεί λέξη; ο μαλάκας λαλώ που μέσα μου. Άνοιξεν τον ως συνήθως μια νεαρή τραγουδίστρια. Χρόνια πολλά. Στον φίλο μου τον Δημήτρη τον Χριστόφια αυτό το τραγούδι που του αρέσει.

Μια φωτογραφία σου ήρθε και σε μένα μια φωτογραφία σου απ' τα ξένα,
απ' αυτές, που κρατάν οι φοιτητές, απ' αυτές που ξεσκίζει ο χαφιές
...τόσα τριαντάφυλλα τα 'καψε το χιόνι
αχ κι Αυτή η άνοιξη, ρε γαμώτο, να μην με ματώσει.

Πε τζιαι τα χαιρετίσματα στην εξουσία ρε που κρατάς ιμίσιημου την ουσία, μουρμουρώ εγώ.

Και ένα τραγούδι για τον παγκόσμιο αφοπλισμό. Το εμβατήριο που του μαθαν να λέει. Το ντέρπι που είναι στημένο και από πριν ξεπουλημένο..ψάχνεις για το μεγαλείο που σου μάθαν στο σχολείο και εγώ ξένος μετανάστης σου Ελλάς. Τον κόσμο εμείς θα φέρουμε στα μέτρα μας πριν να μας φέρει εκείνος στα δικά του.....αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει. Όσο για μένα είμαι πάντα εδώ με των ματιών σας την φωτιά σημαία. Είναι όμορφα απόψε που ανταμώσαμε, μ' αρέσει να αρμενίζουμε παρέα.

Είπεν τζιαι τα χαιρετίσματα τελικά που όμως εκαταλήξαν στο πολιτικά ορθόν, Δεν πάει άλλο. Ρεεε, τα έφηβα γεράκια. Πάρακατω. Αν μπορούσα να άλλαζα τον κόσμο θα έκανα ξανά γαλάζια τη θάλασσα. Ένας μαύρος Έλληνας που τραγουδά χιπ χοπ. Πρώτη φορά ταξιδεύει έξω από την Ελλάδα. Τώρα φτιάχτηκαν τα χαρτιά του μας εξηγεί ο τραγουδιστής. Ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο.

Καλό το σκηνικό, το έργο όμως ακόμα να αρκέψει. Μιαν προκαταρκτική κουβένταν όμως στον σκηνοθέτη. Εννά δημοσιεύσω έναν κείμενο για την εργατική τάξη στον πολίτη τζιαι στα νεκατώματα. Σαν ηγέτης της, Δημήτρη που το Δίκωμον της πρώτης κολλεκτίβας, θα εμπορούσες, ίσως να ήταν τζιαι χρήσιμο να το εθκιάβαζες. Σαν πρόεδρος της Βουλής τζιαι σύντομα της Δημοκρατίας όμως, κύριε Χριστόφια, έναν τραούδιν έχω να σου πω, που τους φίλους μου τους Hard Core Heads, το τελευταίον τους, του 2004.

Πόσα χρειάζεται η καρκιά νάβρει μιλιά να μιλήσει
Πρέπει ο λόος να τζυλήσει
μα κανένας εν το δέχεται όπως ο μουττάς την λύση
Το στόμα μου έσσει ανάγκη λέξεις να τσιαττίσει
Για ούλλα τούτα που θωρώ τζανακατσιώ
Τα ντραμς φακκούσιν λετσιό
Τζαι γιω που πάνω να κολλώ όπως την νέαν κολλεξιόν
Εις τες κκελλάες των μιτσιών
Γιατί εβαρέθηκα πκιον
Να θωρώ γυρόν το κακό
Να εξαπλώνεται με απίστευτο ρυθμό
Στα φανερά ή μυστικά
Θύμα ο κάθε αδιάφορος
Θνητός τζαι δυστυχώς
Ο αίτιος μάλλον ανίκητος, τεχνητός
Ασταματητός σεισμός,
Πε μου ποιος
Ο καπιταλισμός.
Το ενενήντα εννιά κομμάν εννιά εννιά εννιά
Τοις εκατόν του κόσμου εν φακκά πενιάν
τζαι η άγνοια σκοτώννει
βλάφτει σοβαρά την ελευθερία του ατόμου, της κοινωνίας,
υπουργείον αρμονικής φασαρίας
τζαι μεις μάρτυρες μιας καθορισμένης ιστορίας
που οι σκλάβοι παράγουν παράγουν
πουλούν γοράζουν όσα προλάβουν
με αρρώσκια τζαι αγνοία
υποκλείνονται στην καπιταλιστικήν αυτοκρατορία

Από πελλόν τζαι που μιτσήν μαθαίννεις την αλήθκεια
το μικρόφωνο θέλει αρτσίθκια
τζαι φωνητικά παιχνίθκια
πιάννω το παίζω εκτονώνομαι,
ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝ ΕΡΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ
ENNA TON KAMΩ ΛΟΥΒΙΘΚΙΑ.

12 comments:

evita said...

Απορία: Εκρατούσες χαρτούι τζαι έγραφες τα; Εγώ γιατί δεν θυμούμαι τη σειρά που τα ακούσαμε;

Πάντως απόλαυσα μουσική χθές. Και ας ήταν διακεκομένη από συνθήματα και ήταν λίο σπαστικό (αν και φώναζα και εγώ)!

Νομίζω ότι για μια στιγμή χθες έγινα πάλι 18, κυριώς όταν βγήκε ο Πλιάτσικας και θυμήθηκα ότι η τελευταία φορά που τον είδα ήταν λίγα χρόνια πριν στην τελευταία συναυλία των Πυξ-Λαξ όπου εγώ καθούμενη πάνω στις κερκίδες έσυρνα κλάμα του άλλου κόσμου γιατί εδιαλύουνταν.

Νομίζω ότι αυτές οι συναυλίες είναι ο μόνος λόγος που εύχομαι να ήταν κάθε χρόνο οι εκλογές.

Συγγνώμη κιόλας αλλά εχθες έδωσα 2 λίρες σε μπουκαλούες με νερό και τίποτε άλλο ενω αύριο κάποιοι φίλοι που "δεν πάνε σε παναϋρκα" θα παν να χώσουνε 15 λίρες ο ένας για να ακούσουν για 2 ώρες τον ένα που τους 4 που ήταν εχτες πας την σκηνη!

Aceras Anthropophorum said...

Τυχεροί! Εγώ έχει που τον τζαιρόν που ήταν τριαντάρης ο μεγάλος (στην ηλικία) που δεν τον άκουσα λάιβ.

Demetris said...

Jai pou laleis, en mesw mias kouventas pithanotitwn aftonomisis tis diaheirisis tis paragwgis politstikou prointos stin Kypro, kapou sto 7-8 potiri Black Bush, ekatourithika jai epia na katourisw. Katourw, plyniskw jai ta sjerka mou, jai paw na anoixw tin porta na epistrepsw sto bar - jai anoi'ei tin porta o 'Vassilis'.
Kapou jame epistepsa oti yparhie enas polla yparktos yperrealismos stin Kypro, opws akrivws mou to elalousan pio prin, pou xeperna tin vitrina tis politkantikis emplokis jai akoumpa ta oria tis stratevmenis jai kritikis aptheias. I prosopiki mou epafi me ton vasiko forea tou ellinikou politkou tragoudiou ginete pleon stis portes tou apopatou enos bar. Ti eftyhia. Theleis na to deis semeiologika? De to. Psychanalysto an theleis. Otan to cafe city omws anametadidei ton logo ws soundtrack, ti poula diamesw tou (xana jai xana jai xana) o demetris stin neolaia? 'Gnwrimi einai i fwni pou akoueis....' / lanthanousa efiveia / overdetermined akousmata pou akyrwnoun tin praxi tis akois sto telos tis imeras ktl.
To mouhtin pou kapou eplirwthiken - tin idia stigmi pou oi paragwgoi politismou stin Kypro doulefkoun mouhtin jai hwris antikrysma. Isws pou ta 4 jai kati ekatomyria tis kratikis stirixis twn kommatwn (jai emeis gyrefkoume 500 lires jai en mas tis dioun - pale kala.)
Sto telos eipen mas jai geia sas - epienen na gamisei mallon, enw emeis esynahisamen na pinoume.

dokisisofi said...

etsi an alioun ta panta ta kommatoskila stes sinevlies?
pali kala pou iparxoun kai oi fevgatoi

i mousiki den einai antallaksimi reeeeeeeeeeee

san enas roufianos pou sto telos prospathei na pisei ton eafto tou oti tou aresei i mousiki kai den einai apla enas roufianos

dokisisofi said...

signomi kiolas alla etsi mou "akoustikes"

eisasten aksiolipita kollimenoi re

Μάγος said...

"tin idia stigmi pou oi paragwgoi politismou stin Kypro doulefkoun mouhtin jai hwris antikrysma. Isws pou ta 4 jai kati ekatomyria tis kratikis stirixis twn kommatwn (jai emeis gyrefkoume 500 lires jai en mas tis dioun - pale kala.)"

Eksartate fysika gia pious paragwgous jai gia pion politismo miloumen re file, oi diafimistes arxitektones dhmosiografoi ktl piannoun misthon. Jai alloi kallitexnes pouloun erga texnhs se gkalery ktl alla fysika en llioi pou ta katafernoun. Jeinoi omws pou ennen ikanopoihmenoi me to eisodhma tous giati en kamnoun mian apergia paragwghs politismou gia na piesoun to kratos na tous dwkei parapanw lefta? Tha emporouse malista mia skliropirinikh fraksia na enisxysei ton agwna sas me mian tromokratikhn ekstrateia bombistikwn epithesewn (aka "Deconstructing Neo-Cypriot Architecture") jai metepeita aeropirateies, apagwges jai apokefalismous mexri na lygisei to kratos sta aithmata sas. Jai antis gia prokirksis en na mporousate na stellete ston typo audio-visual 3d environments me slideshow jai animations. H malakia enei pou exasate mani mani thn prwth sas eukairia, diladi na apagagete ton Papakwstantinou jai na apaithsete pou thn kybernhsh na sas xrhmatodothsei enan happen(in)g sthn Plateia Solomou pou na eshei kati na kamei me ton Makario.

Μάγος said...

To sxolio prin egrapsa to gia na peripaiksw llion ton Dimitri jai pio gennika ton kosmon twn texnwn, thn thesh tous mes thn oikonomia jai thn sxesh tous me to kratos.

An enei laloumen ta jai pou konta se kapoian fash gia na mennen aplws koubentes tou internet.

Demetris said...

@ magos: Epese jai meletate i idea katalipsis demotikou hwrou - me ouli tin eirwnia jai tisn politikopoisi pou kouvala jai to diko sou sholio. Eisai mesa? Dioti eimaste 3 ws twra, monon. To provlima tis 'ikanopoisis' jai tou efysihasmou s shesi me to megethos giati na men perasei jai stin tehni, ws allos hwros opou drastiriopoiite i agora opws perna p.h. stous dikigorous.Arwta tous parapanw pou grafoun sti efimerides posa pianoun alla jai giati en ekatevenoun se apergia. Giati o patsalosavvis jai i epi tessera htizoun tou tsenta? Giait to yporgeio gorazei 14 000 lires ergo alla tsakwnete me ton a jai to b gia to ti simenei arheio jai poios eshei to althito. I shesi kratous - hrematodosewn - eisodimatwn - epikoinwnias - politsmou en olofaneri, en en? Oxa eshei tipote pou symvenei ektos mias idiomorfis 'taxikis' palis? Mporeis ousiastika na fkaleis to eafton sou exo pou twn kosmo twn tehnwn?

Pou konta ta ypoloipa.

Μάγος said...

Dimitri: Etsi parembasis fysika jai endiaferoun me alla sthn sigkekrimenh periptwsh distaxtika afou eksartate pws jai giati ginete. Oson gia to ypoloipon to post sou en mporw na pw oti to katalaba, isws en na me boithousen an egrafes me tropon llion pio prositon afou ethkiabasa to 4 fores jai pale en se ekatalaba. En hkserw pios en o patsalosavis h oi epi tessera, oute kserw gia pion arxeio h gia pion ergon texnhs 14000 lirwn milas.

Oi dhmosiografoi en hfkennoun apergia gia tous idious peripou logous pou en fkennoun oi perisotteroi ergazomenoi se apergia, alla telos pantwn touton en psiloasxeton afou to point mou en htan singegrimena gia tous dhmosiografous alla gennika gia tous "paragwgous politismou" - opws oi ergazomenoi sta mme, sto marketting, sthn arxitektonikh ktl - pou douleukoyn gia merokamato jai oi mouxti opws isxyristikes prin oti kamnoun oi paragwgoi politismou sthn Kypro.

Demetris said...

Na dokimasw - alla pistefkw to provlima en en provlima tropou grafis alla koinwn pliroforiwn, ara, enan enan: Se mia sizitisi pou egine etethike jai o rolos tou kratous stin epihorigisi politistikis paragwgis. Yparhei i plevra pou lalei egw plirwnw forous thelw kati pisw. Egw par'olo pou kapou katalavw to touto provlimatizei me i proskolisi enos megalou ogou tis politistikis paragwgis sto kratos jai ta institouta tou. Etsi epese i erwtisi poioi aftohrimatodotounte i toulahiston ehoun idiwtikes symfwnies me atoma i etairies (provlimatiki thesi alla en jai ehw to alathito). Epoloithiken mia pou prosfata epoulisen enan ergo sto yporgeio 14 000 lires exw ta alla se idiwtes jai eipen egw. 14 000 halali tis alla touton en en merokamato. En monopoleio. Eidika jai me to pws doulefkei mia kleisti agora, ena kyklwma , opws tis tehnis, 14 000 gia na lalei egw valw ta pou tin pougka mou en lion peripaiximo pros ta ypoloipa pramta pou symvainoun - jai milw gai to status pou kerdizeis mazi me tis 14 000 lires, tis portes pou anoioun, ta lefta pou erkounte, jai ta lefta pou kofkounte pou allou. Taftorona i mallon epeid yparhei touti i synergasia kallitehnwn jai ypourgeiou pou stinei oligopoleia jai monopwleia, epikratei jai mia arnisi apenanti stin allagi, jai ston ousiastiko dialogo alla jai stin kritiki. Gia tin kritiki pes en genikotera thema koultouras. Ta alla omws en en provlimatika? Aman esy pianeis alla taftohrona epitithese se kati pou prospathei jai jeino na stathei jai malista ektos twn plaisiwn pou doulefkeis esy - demiourgontas etsi mian alli parallili agora - en en anysihitiko? Prosexe: en en mono thema eisodematos. En thema parousias sto telos tis imeras. I an thelis demiourgias kritikis mazas gia na testaristi an eni i parousia.

2. O patsalosavvis jai i epi tessera en arhitektones me leitourgikes apopseis jai technika katartismeni, ex oson mporw na katalavw. Touta ta 2 - technologiki katartisi jai leitourgikotita - en pou ta pio simantika stoiheia tis oikistikis architektonikis. Jai oi 2 omws ktizoun gia tin tsentas developers pou prosfata egorasen kappoia monadika degmata kypriakis architektonikis jai iswsen ta gia na ktistoun touta ta alla. Dehoume oti i istoria en stamata jai ta deigmata touta en eginana gi ana meinoun gia panta. Pou tin alli posa KYPRIAKA monternistika spithkia xereis? Egw ixera ena jai twra ktizei pou panw tis o tsentas / patsalosavvis. To provlima dame en o efisyhasmos jai i ikanopoisi monon sta 'esodimata' pou laleis jai sy jai i proklitiki apatheia architektonwn pros tin istoria tou idiou tous tou epaggelmatos / endiaferontos ston topo tous. Touton en en provlimatiko? Yparhei lysi? Jai ean oi pou mas odigei se shesi me tin politistiki paragwgi?

3. En eipa demosiografous. Eipa kosmo pou grafei stis efimerides. Hwris na xerw noumera, namantepsw oti oi misoi pou grafoun en en demosiografoi, jai malista en zoun pou ta grapta tous. To merokomato en iftanei, kappoios zei pou ton kopo sou syn tout oti o epaggelmatias - opws pio panw o kallitehnis pou to yporgeio stirizei ton - exakolouthei na exypiretei ta symferonta tou idioktiti (pou eshei maina polla steni shesi me to kratos, tin politeia jai tin agora)
Stis diafimistikes mian jai eipes tes ta pramata en polla paromoia syn to oti yparhei jai to psychologiko ptovlima pou yparhei se ouli tin paragwgi politismou : o snobismos jai o atomikismos.

To 'taxiko' pou eipa mpainei kapou dame. Ehoume tous epaggelmaties - pou hwrizounte se diafora epaggelmata pou polles fores en thwroun to koino tous symferon -, tous kratikodiaitous pou kamnoun ji alles doulies, tous gyrw gyrw, jai tous poxw telia. Jai ade ti omorfi politistiki paragwgi ehoume san topos! (eirwneia) Fysiak o skopos en en na pame pou tin mia morfi paragwgis stin alli. To zitoumeno eni pws allasoun i synthikes ergasias, paragwgis, proothisis jai epirois / epidrasis tou politismou.

Jia gia na ertw pisw sto Vasilli. O vasilis jai oi mousikoi tou eplwrithikan pou kapou. Eplirwthikan pou kapou sta plasia mia proeklogikis kampanias jai sta plaisia tis demiourgias eno 'panygiriou politismou'. Kalos jai agios o vasillis - no problem. To provima eni omws oti eminamen sto vasilli jai sto sygkekrimeno proion tou. Ta dika mas pou eni? En imporoun OULA mazi na stisoun kati? En lalw oti pou tin mia stigmi stin alli en na allaxoun ta akousmata p.h. jai en na gyrepsi i EDON ton Ponojefalo - i en na asholithie me ton harilao dikaio ton architektona - alla en en jairosn na ginei mia arhi? Eidika se mia fasi pou ta pramata dame en kata vasin toson apospasmatika, toson nwthra.
Ektos ean ta paretoume jai ktizoume kati telia 'ektos' twn kypriakwn syntetagmenwn. Kati pou amfivallw ean en dynato gai afton jai rwtw ena mporeis na eisai ektos tou kosmou tis tehnis ean paragis politismo? (Touton en en monon kypriako alla dame emena touto me endiaferei)

Dame mpainei jai to pio panw mou sholeio peri yparktou ypereallismou. Zoume politistika mia xeni fantasiwsi ws diki ma se varos tis dikis mas apeleftherwmenis epithymias.

Itan pio kathara? En teliwnei i kouventa, oute eipa ta oula, ela ekatalaves me twra?

Μάγος said...

Dimitri nai ekatalaba se kallyttera an jai en symfwnw sta parapanw. H thesh mou pas to theman ths sxeshs tou "paragwgou politismou" me ton "kosmo ths texnhs" en h riksi ston megiston dynaton bathmo.

Shmantiko na simiwthei oti stes sygxrones koinwnies h sfaira tou politismou eshei ws kyrion stoxo thn dhmiourgia "mias fantasiwsis ws dikis ma se varos tis dikis mas apeleftherwmenis epithymias" ASXETON an en eisagwmenh ean an paragete dame.

zappa said...

Kapou eida ena sxolio gia ton basilh poui mou arese polly. Mou arese giati hmoun se olh th diamartyria twn prosfygwn, giati hmoun sthn perifrourhsh tou kataskhnwtikou xwrou, giati mas eixe ONTWS fatsa karta kai den anoikse to stoma tou na pei tipota, mou arese giati eixa akribws ayth thn antidrash meta to live
"Bre ti malakas einai aytos pou mas to paizei kai epanastaths"