Sunday, November 7, 2010

Έχουμε πόλεμο, μην το γελάς μωρό μου

Μια πρώτη ανάγνωση της σύγκρουσης ρατσιστών και αντι-ρατσιστών ψες στην Λάρνακα και των πολιτικών της προεκτάσεων

Κατ’ αρχήν να σημειώσουμε την πολιτικά απαράδεκτη στάση του κράτους και της αστυνομίας να επιτρέψει στην εθνικιστική-ρατσιστική πορεία να πλησιάσει τον χώρο του αντιρατσιστικού φεστιβάλ Rainbow, η οποία συνιστά, αν όχι σκόπιμη προσπάθεια επιβολής μιας λογικής χωροχρονικής συνύπαρξης ρατσιστών και αντι-ρατσιστών, τότε σίγουρα μνημειώδη βλακεία και ανευθυνότητα. Ο αρχηγός της αστυνομίας και ο πολιτικός του προϊστάμενος θα πρέπει να λογοδοτήσουν στην κοινωνία για αυτή τους την πράξη ή οποία υπέθαλψε την συμπλοκή και οδήγησε σε τραυματισμούς και στο μαχαίρωμα τουλάχιστον δυο ατόμων από επιτιθέμενους ρατσιστές.


Το βασικό πολιτικό αποτέλεσμα είναι ότι η εθνικιστική-ρατσιστική πρόκληση δεν πέρασε τελικά! Οι εθνικιστές βρήκαν απέναντι τους καθώς πλησίασαν προς τον χώρο του φεστιβάλ Κύπριους και ξένους αντι-ρατσιστές ενωμένους που όρθωσαν το ανάστημα τους και απάντησαν ότι “δε θα περάσει ο φασισμός”.


Σε ένα δεύτερο επίπεδο η παρουσία του Κουλία όπως και δημοτικού σύμβουλου του ΔΗΣΥ στην εθνικιστική διαδήλωση “κατά των μεταναστών και της Ισλαμοποίησης” και μάλιστα ως επικεφαλής συνιστά σαφέστατη απόπειρα από μερίδα του απορριπτικού πυρήνα αλλά και της δεξιάς να νομιμοποιηθεί εκ νέου η ρατσιστική άκρα δεξιά, η βία της και ως πρακτική και ως απειλή (-να θυμίσουμε την ανακοίνωση των εθνο-φυλετιστών της “Ελληνικής Αντίστασης” όπως οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται μετά την απόφαση για διοργάνωση αντιρατσιστικού φεστιβάλ στην Λάρνακα από πλευράς ΚΙΣΑ. “Θέλουν πόλεμο, θα τον έχουν”.)


Οι εθνικιστές δεν μπορούν πλέον να αυτο-διαχωρίζονται σε “πατριώτες αντι-κατοχικούς” και “εθνο-φυλετιστές, εθνικοσοσιαλιστές”. Ψες παρέλασαν μαζί, έβρισαν μαζί και χτύπησαν μαζί (υπάρχει μάλιστα μαρτυρία και για βίαιη επίθεση του ηγέτη του ΠΑΚ σε μετανάστες στον χώρο της εξέδρας του φεστιβάλ). Πρόκειται για το πολιτικό ξεγύμνωμα του απορριπτικού πυρήνα από κάθε επίφαση πολιτικής ορθότητας ή πολιτικής σοβαρότητας. Πρόκειται για τραμπουκισμό μιας εκδήλωσης παρουσία του Δήμαρχου Λάρνακας και της Αντιπροσώπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο (σημειώνουμε ότι οι επιτιθέμενοι ρατσιστές απέκοψαν και το ρεύμα της εκδήλωσης Rainbow) Το “τούρτζιοι, προδότες” που φώναζαν σε εμάς (ε/κ, τ/κ και μετανάστες) ήταν αυτό που ένωνε την ρατσιστική παράταξη από τον Κουλία εως το ΕΛΑΜ.


Τέλος αξίζει να μας ανησυχήσει η παραστρατιωτικού τύπου οργάνωση του σκληρού πυρήνα των νεο-φασιστών του ΕΛΑΜ που ήρθε να καθαρίσει μετά. Προφανώς το ΕΛΑΜ αν και όχι επίσημα μέσα στους διοργανωτές, βρισκόταν σε επιφυλακή, κατέβασε αρκετό κόσμο οπλισμένο με μαχαίρια, φωτοβολίδες, πέτρες κλπ και επιχείρησε να σπάσει τον αστυνομικό κλοιό 2 φορές και να χτυπήσει τους εναπομείναντες αντι-ρατσιστές καθώς μαζεύαμε τα υλικά για να αποχωρήσουμε.


Φάλιες, ελευθεριακό δίκτυο

Ο/Η Κυπραία του κόσμου είπε...


Ήμουν τζαμέ εψές αγαπητέ Κυπρολέων. Εθελεν η κόρη μου να την πάρω να βοηθήσει στο Φεστιβάλ μετά που την χαρά που της έδωσεν η συνεισφορά της στο φεστιβάλ της Λευκωσίας την περασμένη Κυριακή. Που ήταν φέτος όμορφο τζε χαλαρό, για πρώτη φορά με πολλούς Κυπραίους, συμπεριλαμβανομένων τουρκοκύπριους. Εκυκλοφόραν πολλύς κόσμος με stickers του accept. Τζε οι μετανάστες χαρούμενοι, άνετοι τζε αληθινοί. Άρεσεν μου που έν είχαν μόνο παραδοσιακά της χώρας τους αλλά επαίξαν τζε rock bands με σύγχρονη μουσική.

Εψές για μένα το πιό συγκινητικό κομμάτι, ήταν που ετραουδήσαν δκυό κοπέλλες. Η πρώτη μια Φιλιπpινέζα γνωστή φυσιογνωμία στην Λευκωσία, σχεδόν μεσίλικας, που ετραούδισεν το "τρένο" της Άννας Βύσση. Τζε αμέσως μετά μιαν νεαρή, εφάνηκεν μου Σριλανκέζα είπεν "το γιασεμί στην πόρτα σου" με την πιό συναρπαστική ερμηνεία που άκουσα.

Μπροστά που την σκηνή εκάθουνταν καμπόσες γεναίτζιες παλαιστίνιες με τα μωρά τους τζε δίπλα μιά παρέα κορούων που τες έξερα, 8-10 χρονών, εβουρούσαν τζε επαίζαν μες στην χαρά. Τούτες εθωρούσα την ώρα που εμπουκάραν πάνω στην σκηνή οι Ελαμίτες με τίς σημαίες ρόπαλα. Οι κορούες τρομοκρατημένες εβουρήσαν τζε εμπήκαν σε ένα κιόσκι για τα αναψυχτικά. Εμπήκα τζε εγώ μαζί τους τζε έκλεισα την πόρτα τζε το παράθυρο, για να τες προστατεύσω που τες πέτρες τζε τες καρέκλες. Μέσα ολοσκότεινα έξω κανονικός πόλεμος.
Η μια η μιτσιά εκράτεν ένα μωρό στην αγκαλιά της που εσπάραζεν στο κλάμα.
«Ποιό εν τούτο το μωρό» ρωτώ την. «Εν ηξέρω» λαλεί μου, «έδωσεν μου το μια μάνα την ώρα που έμπενα. Οι πέτρες εφακούσαν πάνω στο μεταλλικό κιόσκι τζε εχαρκούσουν ότι ήταν σφαίρες. Ήρτεν μου flashback το 74 που εβρέθηκα στην μέση της μάχης του εφεδρικού στο Πραξικόπημα. Το κιόσκι άρκεψεν να σούζετε - εφοήθηκα άμπα τζε γείρει τζε τσιλήσουν τα μωρά τα ψυγεία. άνοιξα την πόρτα τζε εφώναζα "σταματάτε έσιει μωρά" εγύρεψα βοήθεια που αστυνομία ..τίποτε. Εσύναξα τα μωρά κοντά μου τζε εβούρησα μαζί τους τζε έφκαλα τα που το κακό.

'Αμαν εξομακρύναμε έκατσα τα σε μιαν καφετερία. Ήρταν τα γκαρσόνια που πάνω μας να μας φέρουν νερό τζε να μας βοηθήσουν. Που την βουλγαρία είπαν μας. Τα μωρά ετρέμαν σαν τα πουλλούδκια. Θέλω να φύω που τούτην την χώρα ελάλεν η μεγαλύτερη τζε έκλεε.
Όπως εκαθούμασταν επεράσαν που δίπλα μας τα παιδκιά του τουρκοκυπριακού συγκροτήματος με τες κιθάρες τους. Έδειξα τους στα μωρά - εχάρηκα που εφέφκαν σώοι. Τζε συνειδητοποίησα ότι έχω τους μιαν έννοια τους τουρκοκύπριους που έρκουντε ποδά. Εδκιέβασα σήμερα στη εφημερίδα ότι εστήσαν τους καρτέρι τζε εμασιερώσαν το ένα....
……..
Εν θέλω να το μάθουν τα μωρά μου..
…………………………
Καληνύχτα Κεμαλ.

49 comments:

Χ. said...

φαίνεται ότι τον τελευταίο καιρό ίσως για πρώτη φορά στον τόπο μας δημιουργείται μια 'κουλτούρα' ξενοφοβίας, ρατσισμού και μάλιστα με επιθετικές διαθέσεις η οποία φτάνει σε μερικές ακραίες τις εκφάνσεις τα όρια του φασισμού.. το τι έγινε προχθές είναι πραγματικά λυπηρό και κυρίως ο κρίσιμος τραυματισμός του τουρκοκύπριου.. αυτό όμως που με αποσχολεί και κυρίως από την πλευρά του στρατοπέδου των μαχητικών αντι-ρατσιστών γίνεται ορθολογική αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.. μήπως βάζουμε και μεις λάδι στην φωτιά με την στάση μας? μήπως η βίαια σύγκρουση να οδηγεί σε έξαρση του φαινομένου παρά σε αμβλυση του? μήπως τέλους τους δίνουμαι status και τους διαφημίζουμε στην κοινωνία με το ασχολούμαστε τόσο πολύ μαζί τους?

Anef_Oriwn said...

Όλες αυτές οι φασίζουσες εκρήξεις και καταστάσεις εκδηλώνονται γιατί έχουν πολιτική και δημοσιογραφική κάλυψη!!! Δείτε σήμερα στη “Σημερινή” πόσο ανισομερώς προβάλλονται οι απόψεις κάποιων που διαχειμάζουν σ’ αυτές τες φασίζουσες οργανωσούλες, και μάλιστα σε σχετικό ρεπορτάζ του “φιλο-μετανάστη” Μάριου Δημήτριου. Για να δούμε αν θα γράψει κάτι [και τι] στην καθημερινή του στήλη αφού ξεμπερδέψει πρώτα με τη δικτατορία στη Συρία ...

Καλαμαράς said...

πριν δυο ποστ: "Την Παρασκευή ξανασταματούμε τους φασίστες στον δρόμο!"
τώρα: "απαράδεκτη στάση του κράτους και της αστυνομίας να επιτρέψει στην εθνικιστική-ρατσιστική πορεία να πλησιάσει τον χώρο του αντιρατσιστικού φεστιβάλ".

Κάνε αν θες έναν κόπο να εξηγήσεις τί το αντιεξουσιαστικό/ριζοσπαστικό έχει το να πηγαίνεις σ' ένα φεστιβάλ κρατικά χρηματοδοτούμενης ΜΚΟ για να "σταματήσεις τους φασίστες στο δρόμο", κι έπειτα να κλαίγεσαι γιατί η αστυνομία δε σε προστάτευσε απ' τους κακούς φασίστες, γιατί με τα ελλαδικά δεδομένα δεν μπορώ να καταλάβω.

gregoris said...

Χ
δεν μπορούμεν να αγνοούμε τους φασίστες και να στρουθοκαμηλίζουμε για να μην τους "διαφημίζουμε". έχουμε πλέον στην Κύπρο εθνικιστική, φασιστική και ρατσιστική έξαρση. αυτό είναι δεδομένο. οι δημοκρατικές και αριστερές δυνάμεις στην κοινωνία πρέπει να πάρουν θέση και να δράσουν πριν να θρηνήσουμε θύματα.

καλαμαρά
1. άμαν συγχίζεις την κοινωνική/κινηματική αντίσταση στον φασισμό με τες ευθύνες της αστυνομίας σαν συντεταγμένο όργανο του κράτους τι να σου λαλώ τωρά εγώ;

το να βάλεις το σώμα σου μπροστά σαν ασπίδα απέναντι σε μια φασιστική πορεία για να παρεμποδίσεις τους φασίστες που το να περάσουν που τον χώρο του αντιρατσιστικό φεστιβάλ εν αφαιρεί τες ευθύνες της αστυνομίας να εμποδίσει φασιστικές επιθέσεις τζιαι μάλιστα σε γυναικόπαιδα!

για το "ριζοσπαστόμετρο" σου, καλά κρασιά!

Anonymous said...

ημουν και εγω εκει.η κυβερνηση χριστοφια διοργανωσε ενα φεστιβαλ λαθρομεταναστων για να φιμωσει φασιστικα την εκδηλωση διαμαρτυριας μιας μεριδας μπολιτων.βαφτισαν ναζι παρακαλω κατι γεροντες που κρατουσαν κυπριακες και ελληνικες σημαιες.οι τραμπουκοι αναρχικοι και λαθρομεταναστες ηταν για τα καλα επιχορηγημενοι,θα ηταν τιμη μου να στειλω στον ταφο ενα λαθρομεταναστη η ενα κομμουνιστη αναρχικο.γιατι?ειναι τα οργανα της παγκοσμιοποιησης.της μασονιας.στοχος τους να καταληξουμε εμεις ανεργοι και να γεμισουν ολη την κυπρο καθε λογης ρατσες.ηδη οι μισοι ειναι ανεργοι.η κυβερνηση τουρκοφκια βαλει θηλαι στον λαιμο της.να πιστεψω οτι δεν το ξερει?απλα εκτελει εντολες απο νταουνερ και τουρκια.εποικοι στο βορρα και στο νοτο.ισλαμοποιηση της κυπρου επιδιωκουν γιατι θελουν ψηφους οι προδοτες.επειδη ειδαν οτι ο κοσμος εξυπνησε τζαι μισα τους βρωμοπολιτικους αποφασισαν να μας αφησουν να πεθανουμε απο την πεινα και να βαλουν στην θεση μας τους βρωμοξενους.οι λαθραιοι ξαφνικα εγιναν νομιμοι.σταματησαν και οι μπατσοι να τους μαζευουν για απελαση.και τα καναλια δεν λενε τιποτα για το ποσους πιανουν στην πρασινη γραμμη.ολοι πληρωνονται εναντια στον φτωχο.αλλα μας εξαγριωσαν και θα δουν την οργη μας να ξεκινα απο τωρα.εσεις λετε μας φασιστες επειδη εσεις ειστε φασιστες και το ξερετε.ειστε σαν τους δουλεμπορους του μεσαιωνα.οποιος λεει την αληθεια βαφτιζεται ναζι και φιμωνεται.οποιος θελει να ζησει οποιος δηλωνει ελληνας οποιος κρατα την σημαια του οποιος αγαπα το κρατος τους χριζεται φασιστας γιατι αυτο θελει η αμερικη η μανα του ακελ.οποιος σταθει εμποδιο στο δρομο των φτωχων θα πεθανει.και το λεει καποιος χαμηλων τονων ανεργος ακομματιστος απολιτιστος κουρουπεττος .εσεις ειστε φασιστες και τρωτε εις βαρος του πολιτη.πληρωνεστε απο τα λεφτα του φορολογουμενου για να εξυπηρετειτε κομματικες θεσεις.στα αρχιδια αν πεινα ο λαος.εσεις νοιαζεστε για τον βρωμοπακιστανο και τον πουστοκινεζο.εμεις ειμαστε περιτοο.αυτα επρεπε να πειτε δικαιη κοινωνια για τους τουρκους τζαι τους ασιατες.καποτε ελεετε λαε μην σκυβεις το κεφαλι τωρα γινατε παγκοσμιοποιητες καπιταλιστες ντροπη σας εσες δεν ειστε αριστεροι

καλαμαράς said...

Πρώτον, δεν είναι έντιμο να διηγείσαι τα γεγονότα όπως σε συμφέρει σαν αριστερός αγκιτατορίσκος, δεν "βάλατε τα σώματα σας για να εμποδίσετε τους φασίστες να περάσουν από ένα φεστιβάλ", το φεστιβάλ με χορηγούς το υπουργείο παιδείας σας κλπ (υποθέτω ούτε μ' αυτό έχεις πρόβλημα) μεταφέρθηκε εσκεμμένα στον τόπο της φασιστοπορείας, κι εσείς το ίδιο ως παρατρεχάμενοί του, για να την "σταματήσετε στο δρόμο" (όπως λέγατε πριν).

δεύτερον, είσαι σεξιστής. τα "γυναικόπαιδα" δηλαδή τί είναι; αναξιοπαθούντες των μετόπισθεν, ενώ η αντιμετώπιση των φασιστών είναι για τους άνδρες; Στο βιντεάκι του sigmalive φαίνονται καθαρά για άνδρακλες αυτοί που κρύβονται πίσω απ' την αστυνομία σας.

τέλος, αφού δεν υπάρχει πρόβλημα με την α ν ά θ ε σ η της ευθύνης της ίδιας της σωματικής ακεραιότητας των συντροφισσών και συντρόφων σας (!) στην αστυνομία, ως "συντεταγμένο όργανο του κράτους", τότε προσωπικά καλύφθηκα, δεν έχουμε να κάνουμε με κανέναν ριζοσπαστισμό.

Καλύτερα λοιπόν στο μέλλον να αποφεύγονται τα μεγάλα λόγια και η γελοιοποίηση κινηματικών πρακτικών με ιστορία πίσω τους.

Επίσης καλύτερα, να ρίξετε μια ματιά στο τί πάθαν τα κινήματα που βάλαν μπροστά την αστυνομία και το δημοκρατικό κράτος για να τα σώσει απ' τον φασισμό.

τα καλά κρασιά και οι εξυπνάδες, προτιμητέες από ανθρώπους που δε βάζουν τα πόδια στον ώμο κι αφήνουν άλλους στο έλεος των φασιστών και της αστυνομίας, ούτε θεωρητικολογούν πάνω σ' αυτό. Χαίρετε.

gregoris said...

ανώνυμε καλαμαρά,

πρώτον εσύ ποιος είσαι και τι είσαι; δεν καταλαβαίνεις ότι είναι ανέντιμο να παίρνεις τον ρόλο του δικαστή και να αποφασίζεις ποια είναι τα γεγονότα, τι με συμφέρει και τι είμαι; και μάλιστα ανώνυμα; και χωρίς να τοποθετήσαι επί της ουσίας;

από ποια θέση μιλάς αγόρι μου;και τι πιστέυεις για την ακροδεξιά και την αντιμετώπιση της; εκτός αν το πρόβλημα είναι η χρηματόδηση της ΚΙΣΑ. τα μεγάλα λόγια εσύ τα λες. και είναι μάλιστα και κούφια. κανένας δεν χαίρεται.

χ. said...

το σύνθημα 'ξανασταματούμε τους φασίστες στο δρόμο..' το βρίσκω άκρως προβληματικό.. μπορούμε να σταματούμε κάποιο στον δρόμο γιατί τον θεωρούμε ιδεολογικά και πολιτικά επικίνδυνο? αν αυτή η θέση γίνει τελικά αρχή φοβούμε ότι θα οδηγηθούμε σε μια κοινωνική βαρβαρότητα.. αύριο λ.χ κάποιος άλλος μπορεί να καλεί κάποιους άλλους για να σταματήσουν αυτούς τους οποίους θεωρεί διεθνιστές ( ανήκω κ' εγώ σ' αυτήν την κατηγορία) ή σεξιστές ή κομμουνιστές, οι καπιταλιστές κ.ο.κ.. Κανείς δεν μπορεί να σταματά κανένα στον δρόμο ή να τον φιμώνει γιατί θεωρεί επικίνδυνες τις ιδέες ή τις πεποιθήσεις του αν αυτός ο κάποιος δεν προκαλεί κακό χρεισημποιώντας βία εναντίον οπουδήποτε... ο τρόπος που πολιτεύονται μερικοί σύντροφοι είναι άκρως προβληματικός και φοβάμαι επικίνδυνος για την πολιτική κουλτούρα και τα ήθη που καλειεργούμε όλοι εμείς που αυτο-αποκαλούμαστε προοδευτικοί και αριστεροί.. και το τίμημα-μπούμεραγκ μπορεί να είναι άκρως επώδυνο.. ζούμε σε μια κοινωνία άκρως ξενοφοβική, εθνικιστική, ρατσιστική.. μήν ριζοσπαστικοποιείται τα ακραία αυτά φαινόμενα με πρακτικές που δεν βοηθούν να εξαληφθούν αυτά τα κοινωνικά καρκινώματα και δίνεται την επιβεβαίωση σ' αυτούς ότι κάποιοι για διάφορους λόγους δεν με ενδιαφέρουν ποιοι.. αν δεν υπήρχαν ρατσιστές και φασίστες σ' αυτόν το τόπο θα δημιουργούσαν οι ίδιοι μερικούς για να νομιποιούνται οι ίδιοι να έχουν την ταμπέλα του αντι-ρατσιστή και του αντι-φασίστα..

Anef_Oriwn said...

Ανώνυμε [November 7, 2010 8:37:00 AM PST],

Δεν ΜΑΣ διευκρίνισες υπό ποια ιδιότητα «ησουν και εσυ εκει»˙ για να δείρεις μετανάστες;

**********************
Δεν θα σταθώ στην αντιπαράθεση του Gregori με τον καλούμενο Καλαμαρά … Απλώς να σημειώσω [επειδή τυγχάνει να γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις] ο Gregoris δεν θεωρητικολογεί ΚΑΘΟΛΟΥ όταν λέει «... να βάλεις το σώμα σου μπροστά σαν ασπίδα απέναντι σε μια φασιστική πορεία για να παρεμποδίσεις τους φασίστες που το να περάσουν που τον χώρο του αντιρατσιστικό φεστιβάλ...»

****************************
Και μια κουβέντα γι’ αυτά που λέει ο Χ. στο τελευταίο σχόλιο ΤΟΥ [November 7, 2010 11:01:00 AM PST] …
Κατά βάση σωστός ο προβληματισμός του για το ότι «... το τίμημα-μπούμεραγκ μπορεί να είναι άκρως επώδυνο...» από την πρακτική «ξανασταματούμε τους φασίστες στο δρόμο...»
Όμως αγαπητέ Χ., πως απαντάμε στες προκλήσεις και πως αντιμετωπίζουμε τες δημόσιες ρατσιστικές και φασιστικές εκδηλώσεις [κινητοποιήσεις και δράσεις]; Τες προσπερνούμε τζιαι κάμνουμε πως δεν γίνονται ασχέτως το πόσο επηρεάζουν την κοινωνία; Καρτερούμε από την Αστυνομία να κινηθεί σε περίπτωση που υπάρξουν επεισόδια; Με την καλλιέργεια, αναπαραγωγή και διάδοση του ρατσισμού τι γίνεται; Πως απαντάμε; Ή μήπως τελικά η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη;

Πλανοδιο Στεκι Δρομου said...

Κανένας άνθρωπος δεν είναι λαθραίος:

http://steki-dromou.blogspot.com/2010/11/13-o.html

Anonymous said...

Πίσω απο τους ηλικιωμένους,και στις παρόδους μετα τις 9:30 ηταν αυτοί του ΕΛΑΜ,για του λόγου το αληθές δείτε τι γράφουν στο μπλογκ
του ΚΕΑ.

Anonymous said...

Να τι γράφουν οι Καιαδίτες στο μπλογκ τους,

''Δεν οφείλουμε απολογία σε κανένα. Η ανακοίνωσή σας καλούσε σε αποχή. Εαν ήσουν εκεί θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το Ελαμ ήρθε μετα τις 9.30. Σε κάθε περίπτωση με το Ελαμ θέλουμε καλές σχεσεις. Ούτως ή άλλως όμωςτο ΚΕΑ θα φτιάξει δική του περιφρούρηση για να αποφευχθεί στο μέλλον η αμηχανία της χτεσινής πορείας.''

Anonymous said...

Δυστυχώς, φίλε Χ. εδώ που φτασαμε οι απαντήσεις θα δίνονται στο δρόμο
και φυσικά στην αποδόμηση της ρατσιστικής,φασιστικής προπαγανδας

gregoris said...

X. διαφωνώ με τη θέση σου για μπούμεραγκ και με την απόλυτη σου εκτίμηση για "άκρως εθνικιστική και ρατσιστική κοινωνία". και σίγουρα με το ύφος και την λογική της τελευταίας σου αναφοράς
"αν δεν υπήρχαν ρατσιστές και φασίστες σ' αυτόν το τόπο θα δημιουργούσαν οι ίδιοι μερικούς για να νομιποιούνται οι ίδιοι να έχουν την ταμπέλα του αντι-ρατσιστή και του αντι-φασίστα.."

"το ξανασταματούμε τους φασίστες στον δρόμο" δεν είναι σύνθημα. είναι θέση για ανεξάρτητη κοινωνική κινηματική αντιφασιστική δράση. αρνούμαστε να τρομοκρατηθούμε και να μείνουμε απαθείς και αδρανείς απέναντι στην πρόκληση μιας ρατσιστικής παρέλασης.

τελευταίε ανώνυμε όσον αφορά την αποδόμηση της ρατσιστικής, φασιστικής προπαγανδας
να παραθέσω ένα κείμενο μου απάντηση σε δημοσίευση του τοτε πρόεδρου της "Κίνησης για την Σωτηρία της Κύπρου"
http://stopfascistcamp.blogspot.com/2008/04/blog-post_21.html

χ. said...

όσον αφορά την θέση μου ότι ζούμε σε μια κοινωνία 'άκρως ενθινιστική,ξενοφοβική και ρατσιστική' νομίζω δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω πολύ για την υποστηρίξω.. βέβαια η κοινωνία μας είναι θεσμικά και πολιτισμικά εθνικιστική και ξενοφοβική.. οι κυρίαρχοι θεσμοί της.. εκπαιδευτικό σύστημα, στρατός, εκκλησία, μέσα επικοινωνοίας κ.λ.π είναι άκρως εθνικιστικά.. είναι λοιπόν απόλυτα φυσιολογικό η κυρίαρχη κουλτουρά να ταυτίζεται με τους θεσμούς και τις δομές μιας κοινωνίας.. αυτό βέβαια πολλοί δεν το κατανοούν και δεν κατανοούν επίσης ότι αυτό που θα πρέπει να αλλάξει είναι οι θεσμοί και οι δομές της κοινωνίας οι οποίοι παράγουν ξενοφοβικό και εθνικιστικό μίσος και όχι να πλακόνονται μ' αυτόν που κατα καιρούς τον θεωρούν ρατσιστή ή όποιδήποτε άλλον τον οποίον θεωρούν κοινωνικά επικίνδυνο θυμίζοντας μια κουβέντα που έλεγε κάποτε ο Λένιν για κάποιους ultra επαναστάτες ότι ο αριστερισμός είναι μια παιδική αρρώστια..
όσον αφορά το σύνθημα.. 'ξανασταματούμε τους φασίστες στον δρόμο' το μόνον που μπορώ να πω είναι ότι θεωρώ φασιστικό να σταματά κάποιος κάποιον στον δρόμο εξαίτιας των ιδεολογικών του πεποιθήσεων... σήμερα ο φίλος ο γρηγόρης σταματά καποιους στον δρόμο γιατί τους θεωρεί ρατσιστές και φασίστες, αύριο κάποιος άλλος σταματά τον γρηγόρη γιατί τον θεωρεί αντι-ρατσιστή ή αναρχικό, μεθαύριο κάποιος άλλος σταματά εμένα γιατί με θεωρεί κομμουνιστή κ.ο.κ.. το να σταματάς κάποιον στον δρόμο εξαιτίας των πεποιθήσεων του είναι μια φασιστική νοοτροπία και πρακτική...

the Idiot Mouflon said...

Εχάθηκεν η μάπα ρε Νεκατωμένε...

Εκτός του ότι ορισμένοι βοηθούν στη συσπείρωση των διάφορων ρατσιστικών οργανώσεων...

...εθελοντικά αναλαμβάνουν και το ρόλο του στόχου για χάρη ενος ΑΚΕΛ που δεκάρα δεν δίνει.

Ξέρω, ξέρω... "οι φασίστες μόνον έτσι καταλάβουν", "οι οργανώσεις του ΑΚΕΛ εν οι μόνες με δυνατότητα αντίστασης", κλπ.

Θα ουρλιάξω όπως τζείνον τον επισκέπτη του Γιώργου Πίττα στο μπλογκ "Στήλη Άλατος"...

εδω η μπαλια

εδω η μπαλια!

π τσολοχιδης


ναι!ΝΑΙΑΙ Ο ΤΣΟΛΟΧΙΔΗΣ!

rose said...

emena i katastasi mou thimizei to dimodes: hestike o polidoros poy tan sta podia grigoros!!!


prin moirazan filladia se nosokomia kai grafeia evimerias - kai den tous stamatise kaneis

na pame stin Larnaca se 2-3 mines na doume ti effect eihe i antistasi!

gregoris said...

χ
συμφωνώ απόλυτα με το πρώτο μέρος της τελευταίας σου τοποθέτησης που είναι διαλεκτικό και υλιστικό (δεν ήταν ανάγκη να πετάξεις τον λένιν έτσι φτηνά όμως :)
(με μια διαφοροποίηση που την κάνεις τώρα - ναι η ξενοφοβία είναι κυρίαρχη, ναι ο εθνικισμός είναι κυρίαρχος (λιγότερο όμως καθώς υπάρχει και αντίσταση) αλλά ο ρατσισμός-φασισμός δεν είναι κυρίαρχος. να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

τώρα όταν περνάς από την θεωρία στην πράξη κάπου με χάνεις ρε φίλε. έχω την εντύπωση ότι διολισθάινεις σε μια απλοική φιλελεύθερη και ιδεαλιστική αντίληψη της κατάστασης.

αγρινέ σταμάτα την μουρμούρα τζιαι έλα κοντά. εν σοβαρή η κατάσταση

Anonymous said...

...για να αναγνωσουμε τα γεγονοτα νομιζω πρεπει να τα δουμε σε 2 επιπεδα-πλαισια...

στο επιπεδο του δημοσιου λογου...
του πως δομειται ο κυριαρχος εστω λογος..δαμαι η αντιπαραθεση ελειτουργησε οντως δομικα για να αποκαλυψει την βια που επροσπαθησεν να καλυψει/νομοποιησει ο κουλιας [σαν βουλευτης τζαι αρα εξουσια] τζαι οι γυρον του..
το οτι αναγκαζουνται να μετατοπιζουν την συζητηση στην "λαθρομετανστευση" ενω το συνθημα ηταν "εξω οι ξενοι" με σαφη προθεση δημιουργιας κλιματος φοβιας, εν εκφραστικο των μετατοπισεων..

το οτι καποιοι εν να καμνουν πορειες με τες οποιες διαφωνει καποιος εν να πραμα..το να αρθρωνεται ομως ενας λογος ο οποιος εν λογος μισους [σαν ειδος πορειας εκφοβισμου καποιων], τοτε υπαρχει ενα θεσμικο πλαισιο [που εν κεκτημενο δημοκρατικων αγωνων] που απαγορευκει ετσι ρατσιστικες [συμβολικες η σωματικες] επιθεσεις...
ενεν θεμα λογοκρισιας..εν θεμα αν δικαιουται καποιος να καμνει παρελαση τρομοκρατησης καποιων..
τζαι το οτι η αντισταση των σωματων εν ηταν επιθεση εν εκφραστικο απο το ποιοι ηρταν με τα ροπαλα...

στο κινηματικο επιπεδο...
θα μπορυσε να μεινει στο επιπεδο της παραλληλης φωνης...στην πορεια τους...που παλε θα εδιαστυαρωνετουν μαλλον σαν αντιπαραθεση..
η θα μπορουσε να παρει την μορφη του μπλοκαρισματος τζηνου του δρομου - μπροστα που το φεστιβαλ..
προφανως η κινηση για μπλακαρισμα μπορει να ηταν επιθυμια μεν αλλα τζηνη τη στιγμη ετραβησεν ενα μερος του κοσμου..που δειχνει μια δυναμικη..

το ερωτημα που τιθεται ενι
- μπορουν καποιοι να πηαινουν σε πορεια "ενοπλοι' - για να επιτεθουν σε αδυναμο/αοπλο κοσμο;
..
στην κυπρο οι παραδοσεις των κινηματων εχουν να καμουν με τον περιορισμο της δημοσιας βιας σαν απειλης εναντια σε καποιους - συνηθως τους λλιους/αδυνατους..
η αοπλη αντισταση στον δρομο σαν ειδος civil disobedience εν μορφη ιστορικης πρακτικης...που το 40..
τζαι αν εν να το παιξει καποιος νικητης η οϊ στρατιωτικα μαλλον θωρει αλλον σκηνικο που τζηνον που ηταν τζιαμαι...τζαι ενι στην κυπρο..

το οτι οι αλλοι ηρταν "ενοπλοι" κωδικοποια μιαν βια που ηταν μερος της προσπαθειας νομιμοποιησης του μισους...
τα μωρα που ετρομοκρατηθηκαν που την επιθεση τραμπουκων, εν εκφραστικο ακριβως της νοοτροπιας του τραμπουκου..του στοχου της βιας που εσιει μεσα του..

εν συφφωνω οτι εν ρατσιστικη η κυπριακη κοινωνια..υπαρχουν ορια τζαι ισορροπιες..τζαι αμα δει καποιος το κλιμα, εν σχετικο τζαι ρευστο...
οποτε η καθιερωση των οριων αποδοχης/νομιμοποιησης του φασισμου εν μερος μιας ευρυτερης διαδικασιας κοινωνικης μεταμορφωσης
..οπως ηταν τζαι η προηγουμενη κυριακη [τζαι ισως η ιδεα του φεστιβαλ] σαν γιορτη της ζωης...της χαρας εναντια στην αρρωσκια των κολλημενων του φασισμου...

τ.

χ. said...

μόλις ένας καλός τουρκοκύπριος φίλος μου έστειλε ένα μήνυμα στο facebook..'άκουσες για τα επεισόδια στην λάρνακα? ένας τουρκοκύπριος νέος είναι σοβαρά τραυματίας στο νοσοκομείο..είδες την αστυνομία πως αντέδρασε.. τι στο διάολο χώρα είναι αυτή.. είναι ευρωπαική χώρα..' ένοιωσα ντροπή και φόβο μαζί. μια άλλη τουρκοκύπρια φίλη ψες, πάλι στο facebook έκανε ένα σχόλιο εκφράζοντας τρόμο για τα συμβάντα.. 'μα καλά μισούν όλους τους ξένους και τους τουρκοκύπριους?'.. ο φίλος ο τουρκοκύπριος μου έστειλε κ' ένα φιλμάκι που δείχνει τα γεγονότα.. το είδα και η απόγνωση έγινε ακόμη εντονότοτερη.. δεν ήμουν στα γεγονότα και ίσως η κριτική που είχα εκφράσει να γίνεται εκ του ασφαλούς.. το μόνον βέβαιο είναι ότι αυτά τα γεγονότα προκάλεσαν φόβο και οδύνη σ'όλους μας και πολύ περισσότερο στην κοινωνία.. και στον βορρά και στον νότο.. το γεγονός ότι ο σοβαρά τραυματίας είναι τουρκοκύπριος είναι ίσως το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί γιατί φαίνεται έχει τραυματίσει και την σχέση μας με τους τουρκοκύπριους..
τώρα όσον αφορά την ανάγνωση του φίλου τ. συμφωνώ ότι υπήρχε εξ' αρχής βίας στην πορεία των ρατσιστών τουλάχιστον σε συμβολικό επίπεδο. όσον αφορά το κινηματικό επίπεδο ίσως αν δεν προχωρούσαν κάποιοι να μπλοκάρουν το δρόμο πιθανόν να μην είχαμε τα θλιβερά συνεπακόλουθα.. αν τα γεγονότα έδειχναν ξεκάθαρα μια επίθεση από τους τους ρατσιστές εναντίον του άοπλου κόσμου δεν θα είχαν κανένα έρισμα και θα ήταν απόλυτα εκτεθιμένοι στην κοινωνία. κάτι που θα τους απογύμνωνε στα μάτια του κόσμου.
όσον αφορά το ζήτημα της κοινωνικής ανυπακοής την υπερασπίζομαι ως μορφή κοινωνικού αγώνα.. δεν νομίζω όμως ότι αυτοί που επιχείρησαν να μπλοκάρουν την πορεία των ρατσιστών και μάλιστα διακυβεύοντας την σωματική ακεραιότητα του κόσμου εξάσκησαν αυτό το δημοκρατικό δικαίωμα της κοινωνικής ανυπακοής.. έτυχε δυστυχώς να ήμουν παρόν και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις όπου συγκεκριμένα άτομα προερχόμενα από τον λεγόμενο αντι-εξουσιαστικό στρατόπεδο έδρασαν με παρόμοιο και δυστυχώς επιπόλαιο τρόπο και έθεσαν σε κίνδυνο όχι την δική τους σωματική ακεραιότητα που στο κάτω κάτω είναι δικαίωμα τους να την κάνουν ότι θελουν αλλά την σωματική ακεραιότητα του άοπλου κόσμου που διαδήλωνε ειρηνικά.. μερικές φορές ένοιωθα ότι ήταν κάπως άκομψος ο τρόπος που η ομάδα περιφρούρησης απομόνωνε τα άτομα που προέρχονται απ' αυτόν το χώρο αλλά μου φαίνεται ότι μερικές φορές η περιφρούρηση είναι έναν αναγκαίο κακό..

Anonymous said...

παραθέτω ένα από τα μυνήματα που πήρα από τουρκοκύπριους φίλους που δείχνουν τις συνέπειες των γεγονότων και κυρίως στο πως αυτά τα γεγονότα και ο τραυματισμός του τουρκοκύπριου νέου τραυμάτισαν την σχέση μας μαζί τους..

coz I m sick and tired of hearing
my nationalist Turkishcypriot and turkish friends saying
"see? we cant live with greekcypriots"
but many of the greekcypriot society is not sick and tired of
keeping their silent against the facist attacks in south
almost every week one or 2 turkishcpriots car are harmed in south Cyprus

Anonymous said...

..θα καταλαβουν τζαι οι τ/κ οτι ποδα ενεν αγγελοι μονο..:)..
το "ευρωπη" [θα το επροτιμουν με αλλην λεξη/σημειο αλλα καταλαβω την παραπομπη] σαν ειδος ιδεατου/θετικου εν τροπος/βιωμα υπο διαμορφωση..
εχουμε τζαι φασιστες τζαι εν καλα να τους αντιμετωπιζουμε..
αλλα ενεν σωστο οτι εν υπαρχει αντιδραση/αντισταση ποδα..
σαφως υπαρχει..οπως υπαρχει τζαι μια μεγαλη πλειοψηφικη μεριδα με θετικη προδιαθεση...
καθε κοινοτητα [τζαι κοινωνια ευρυτερα] εσει τους ακραιους τζαι για τουτον η συνηδητοποιηση των μεριδων που οϊ απλα διαφωνουν αλλα εχουν ενεργητικη εμπλοκη στην αντισταση [με διαφορους τροπους] εν σημαντικη για την γενικοτερη κατανοηση -τζαι της κοινωνιας/κοινοτητας τζαι των δυναμικων της...
οπως τζαι για τες στρατηγικες κινησεις τζαι μετακινησεις στον δημοσιο λογο..

χ. said...

The more there are riots, the more repressive action will take place, and the more we face the danger of a right-wing takeover and eventually a fascist society. ~
Martin Luther King Jr.

gregoris said...

χ
1. το ερώτημα δεν είναι αν έπρεπε ή όχι να σταθούν κάποιοι στον δρόμο. επειδή αυτό προυποθέτει λανθασμένα ότι αν δεν γινόταν αυτό δεν θα υπήρχε σύγκρουση καθώς οι φασίστες θα περνούσαν χωρίς να σταματήσουν. αυτό είναι αφέλεια. το τι θα γινόταν πιθανότητα ήταν να υπάρχει μαγαλύτερο μέτωπο κατά μήκος του δρόμου αντί κατά πλάτος. το πραγματικό ερώτημα εδώ είναι αν θα έπρεπε τελικά να γίνει το αντιρατσιστικό φεστιβάλ εκέινη την μέρα ή όχι. αν λες όχι, εντάξει. είσαι συνεπής. αλλά πρέπει να πάρεις θέση για το πως αντιδρούμε στην ακροδεξιά.
ναι σαφέστατα πρέπει να υπάρχει περιφρούρηση. αλλά είναι πολύ φτηνό εκ μέρους σου να διαχωρίζεις τους δήθεν "επιπόλαιους" αντιεξουσιαστές από τους "ειρηνικούς" υπόλοιπους. δείχνει ότι είσαι εκτός τόπου και χρόνου.

gregoris said...

και χ λες
"αν τα γεγονότα έδειχναν ξεκάθαρα μια επίθεση από τους τους ρατσιστές εναντίον του άοπλου κόσμου"

και αυτό είναι αισχρό.
επειδή
1. τα γεγονότα έδειξαν επίθεση ρατσιστών ενάντια στην σκηνή του φεστιβάλ και σε αυτούς που ήταν εκεί
2. όλος ο κόσμος του φεστιβάλ ήταν άοπλος σε αντίθεση με τους φασίστες

the Idiot Mouflon said...

Εν ώρα σου να τ' ακούσεις Γρηγόρη...

Λες: "...το ερώτημα δεν είναι αν έπρεπε ή όχι να σταθούν κάποιοι στον δρόμο. επειδή αυτό προυποθέτει λανθασμένα ότι αν δεν γινόταν αυτό δεν θα υπήρχε σύγκρουση καθώς οι φασίστες θα περνούσαν χωρίς να σταματήσουν."

Όχι κύριε (γκουχ, γκουχ).

Δεν προϋποθέτει ότι δεν θα υπήρχε σύγκρουση αν δεν τους σταματούσαν όπως δεν προυποθέτει ότι θα γινόταν η σύγκρουση ούτως ή άλλως. Εν ελλειπής η λογική που λαμβάνει υπόψη μόνο το ένα σκέλος. Άσε που προσπερνά αβίαστα το ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ σύγκρουση θα υπήρχε, αν υπήρχε.

Δεν είναι μόνο θέμα "ποιος έχει το δίκαιο ενώπιον του κοινού" αλλά τζαι του ποιές εν οι συνέπειες της βίαιης σύγκρουσης.

Ελπίζω να μεν χρειαστεί να το εξηγήσω 2 και 3 φορές τούτο: ανάλογα με το είδος τζιαι το μέγεθος της σύγκρουσης ένει τζιαι οι εμπειρίες / τα οφέλη / η δύναμη που μαζεύκουν τα στρατιτωτούθκια τζιαι οι καπεταναίοι.

Να θυμίσω ότι τα SA (πριν τα SS) ... εν ακριβώς τούτου του είδους τις συγκρούσεις που εκμεταλλεύκουνταν για να αυξήσουν την επιρροή τους τόσο μέσα στη πρώιμη Ναζιστική παράταξη (Deutsche Arbeiterpartei, DAP) όσο τζιαι στην ευρύτερη Γερμανική κοινωνία.

Αν μη τι άλλο, σκεφτείτε ότι μετά τις πιο μαζικές συγκρούσεις... τα μεμονωμένα κτυπήματα (δέκα "στρατιώτες" τους εναντίον 1-2 μιτσιών ή αλλοδαπών που βρίσκκουν ξεκάρφωτους στη παλιά Λευκωσία) όι μόνο εν θα σταματήσουν αλλά τωρά θα γίνονται από πιο μεστωμένους (τζιαι πιο διψασμένους για ανάδειξη & ανέλιξη) "μαχητές".

Λάβε υπόψη τα εξής που τούτη η σύγκρουση καταφέρνει:

1) Τη συσπείρωση των διαφόρων καπετανάτων ανάμεσα στις τάξεις των «Ελληνόψυχων», εκεί που υπήρχαν διαφωνίες και διαχωρισμοί.

2) Την ευκαιρία για επί του εδάφους άσκηση σε συγκρούσεις πιο πολύπλοκες από τις έως τώρα δράσεις διάφορων ομάδων που στόχευαν π.χ. αλλοδαπούς, ΤΚ, το χώρο της Φανερωμένης, κλπ. Όταν θα εξελιχθεί η αντιγραφή των ακροδεξιών φαινομένων της Ελλάδας, τότε θα καταλάβουμε τι σκατόλλακος έχει ανοιχτεί.

3) Την πιθανή ανάδειξη προσωπικοτήτων και την ενδυνάμωση συμμαχιών ανάμεσα σε καπετανάτα. Τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει τόσο καταλυτικά όσο η δημιουργία και καλλιέργεια πεδίων μάχης.

4) Την ενδυνάμωση της αίσθησης ανασφάλειας που παράγει η όποια κατάσταση σύγκρουσης σε μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, ειδικά σε μερίδες του που ΔΕΝ ασπάζονται –ακόμη –την λογική της βίαιης σύγκρουσης.

5) Την μεταφορά της σύγκρουσης σε ευρύτερα επίπεδα εν τη απουσία εναλλακτικών τρόπων αντιμετώπισης των φαινομένων ρατσισμού.

6) Την ευχέρεια σε όμορες πολιτικές δυνάμεις να εντάξουν τις ακραίες θέσεις ενάντια στους μετανάστες ως νομιμοποιημένη πολιτική ατζέντα.

7) Την ευχέρεια στα οργανωμένα σύνολα πέριξ του ΑΚΕΛ να παρουσιαστούν ως η μόνη ασφαλής πλατφόρμα για τις αντιρατσιστικές ιδέες… ΠΑΡΑ το ότι σε επίπεδο πολιτικών αποφάσεων και συμμαχιών παραμένει ξεκάθαρα στη σφαίρα επιρροής των εθνοσωτήριων ιδεών και του συντηρητισμού.

(Από http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/11/blog-post.html)


Το τελευταίο, αν δεν καταλαβαίνεις τη σημασία του, να το συζητήσουμε όσο θέλεις.

Ελπίζω όμως να μεν επαναλάβεις την ακράδαντη επιχειρηματολογία περί "μουρμουρκού", όπως κάμνει ο Aceras όποτε θέλει να συσπειρώσει κόσμο γύρω από τον "Πρόεδρο Λύσης".

the Idiot Mouflon said...

Πέραν αυτών, λάβε υπόψη σου ότι το ΔΗΣΥ άρκεψεν ήδη να κουντά επαγγελματικές ομάδες κλπ. σε διαδηλώσεις τζιαι διαμαρτυρίες για οικονομικά / εργασιακά θέματα (βλ. βουλευτικές)... τζιαι τούτο εν πρόσφορο έδαφος για να επιτευχθεί η νομιμοποίηση των ακραίων θέσεων απέναντι στους μετανάστες.

Θα καταφέρετε στο τέλος να γίνουν το επίκεντρο της δημοσιότητας... τζιαι αν τούτο δεν μεταφραστεί σε δυνατή παρουσία των "Ελληνόψυχων" μέσω ξεχωριστού εκλογικού άρματος... πάλε θα εν' ζημιά γιατί θα καθιστά ως τάχατες πιο μετριπαθείς τις αντι-εργατικές, φιλικές προς το κεφάλαιο θέσεις της κεντροδεξιάς.

Κάποιοι εβαλτήκαν να τους στρώσουν το χαλί τζιαι αναρωθκιούμε αν έν' που αφέλεια ή γιατί τούτο βοηθά στην πόλωση εντός του κοινοβουλευτικού χώρου.

Anonymous said...

μεγαλε κουλια ειμαστε μαζι σου

gregoris said...

αγρινέ έννεν ώρα να κάμω μαζί σου θεωρητική κουβέντα τζιαι μάλιστα που δαμέ. που τη στιγμή μάλιστα που το παίζεις ουδέτερος παρατηρητής που απλά ασκεί κριτική χωρίς προτάσεις τζιαι χωρίς κινηματική συμμετοχή

το περί "την ακράδαντη επιχειρηματολογία περί "μουρμουρκού", όπως κάμνει ο Aceras όποτε θέλει να συσπειρώσει κόσμο γύρω από τον "Πρόεδρο Λύσης"." αλλού παρέα μου!

the Idiot Mouflon said...

Ξεκαβαλλάτε το καλάμι του κινηματία τζιαι κάποτε γλυστρά...

gregoris said...

ελεύθερε μου σκοπευτή καθάρισε την διόπτρα σου γιατί εν ζοφφή

χ. said...

ένας αρθρογράφος του ριζοσπάστη πριν μερικούς μήνες έγραφε ότι ' όσον υπάρχουν οι αντι-εξουσιαστές κουκουλοφόροι νοιώθει καλά η αστική εξουσία'.. εννοώντας προφανώς ότι ο ρόλος τους δεν είναι παρά προβοκατόρικος.. για να είμαι ειλικρινής δεν χρησιμοποίησα μια τέτοια βαρειά κουβέντα για τους δικούς μας τους 'αντι-εξουσιαστές' γιατί δεν πιστεύω ότι έχουν μια τέτοια πολιτική πρόθεση.. όμως σε τελευταία ανάλυση έστω και αν δεν έχουν μια τέτοια πρόθεση εκεί καταλήγουν οι πράξεις τους..
είναι αφελές το ερώτημα, λέει ο γρηγόρης 'αν έπρεπε ή όχι να σταθούν κάποιοι στον δρόμο. επειδή αυτό προυποθέτει λανθασμένα ότι αν δεν γινόταν αυτό δεν θα υπήρχε σύγκρουση καθώς οι φασίστες θα περνούσαν χωρίς να σταματήσουν.. το τι θα γινόταν πιθανότητα ήταν να υπάρχει μαγαλύτερο μέτωπο κατά μήκος του δρόμου αντί κατά πλάτος.' όμως αγαπητέ γ. το ζήτημα που συζητούμε και δυστυχώς συζητά όλη η κυπριακή κοινωνία και στον βορρά και στον νότο δεν πρόκειται πια για ερώτημα άλλα για γεγονός..
και ο μάρξ έλεγε μιαν κουβέντα που πρέπει όλοι να θυμόμαστε 'κινηματίες' και μη.. θα έλεγα κυρίως οι 'κινηματίες'.. η πολιτική σημασία μιας πράξης που κάνουμε δεν είναι στο πως εμείς την αντιλαμβανόμαστε αλλά στο πως η κοινωνία την προσλαμβάνει και την κατανοεί.. και νομίζω ότι ο τρόπος που η κυπριακή κοινωνία έχει προσλάβει τον τρόπο που διαχειρήστηκατε και συμβάλατε στην εξέλιξη των συμβάντων και κυρίως η ζημιά που έχει προκληθεί στην συνείδηση των ευρύτερων μαζών σ' ότι αφορά το ζήτημα της μετανάστευσης και όχι μόνον.. είναι οτι χειρότερο που θα μπορούσε να υπάρξει..
για το πως αντιδρούμε στον ρατσισμό και στις εκδηλώσεις τραμπουκισμού της ακροδεξιάς έχω ήδη πάρει θέση.. και σίγουρα σε καμιά περίπτωση η απάντηση δεν είναι ο 'αντι-εξουσιαστικός' τραμπουκισμός ο οποίος όπως και σε άλλες περιπτώσεις και εδώ και αλλού έχει οδηγήσει σε ότι χειρότερο πολιτικά..
όσον αφορά τις πολιτικές και κυρίως τις κοινωνικές συνέπειες των συμβάντων στην λάρνακα όπως έγιναν έχω ήδη πει αρκετά.. συμφωνώ και σ'αυτά που αναφέρει και το idiot mouflon.. προσθέτω όμως άλλο ένα το οποίο θεωρώ εξίσου σημαντικό.. είχα ήδη αναφέρει ότι θεωρώ τον ρατσισμό, την ξενοφοβία και τον εθνικισμό κοινωνικά φαινόμενα με δομικές και θεσμικές καταβολές.. και ότι το πλεον σημαντικό είναι το πως κοβουμε το κεφάλι της κάθε μιας λερνέας ύδρας που παράγαγει αυτά τα φαινόμενα.. ζούμε χωρίς αμφιβολία στην πιο αντιρατσιστική, αντιεθνικιστική και αντιξενοφοβική κυβέρνηση που είχαμε ποτέ σ'αυτόν τον τόπο η οποία κάνει πολλά προς την ορθή κατεύθυνση.. θεωρώ ότι ο τρόπος που εξελίχθηκαν τα γεγονότα στην λάρνακα οδήγησε την κυβέρνηση και κυρίως τους πλέον αντιρατσιστές υπουργούς, τον νεοκλή και την σωτηρούλα να παίξουν ένα παιχνίδι στα μέτρα των ρατσιστών και των ακροδεξιών..
καισ' αυτό το σημείο το 'επιπόλαιους' που χρησιμοποίησα σε προηγούμενο σχόλιο μου το αλλάξω για να μιλήσω με πολιτικούς όρους και να γίνω ξεκάθαρος.. κάποιοι λειτούργησαν προβοκατόρικά..και είναι αυτοί που νομίζουν ότι ζούν στην εποχή του καρλ λιμπεχτ και της ρόζας λούξεπουργκ.. όμως οι εγχώριοι 'σπαρτακιστές' είναι εκ του ασφαλούς τέτοιοι και αυτός είναι ο λόγος που συμβάλουν στην ριζοσπαστικοποίηση μιας επικίνδυνης κοινωνικής και πολιτικής παθολογίας..
και ας μην ξεχνάμε και μια κουβέντα του κράμσι ότι' ο αναρχισμός είναι το σκοτεινό φίδι του αστικού κράτους'...

the Idiot Mouflon said...



Να μου επιτρέψεις -σε παρακαλώ -να μην συμφωνήσω ή διαφωνήσω με όσα είπες προτού τα μελετήσω αρκετά...


Να μου επιτρέψεισ επίσης... να προσθέσω κάτι τις...

Ο κάθε Νεοκλής... δεν μπορεί πάντα να καλεί σε ενγρήγορση και δράση τους μηχανισμούς ή την πολιτική στήριξη... διότι έτσι αποκτά έρισμα.

Δλδ., η εσσωκοματική ισορροπία... δεν είναι και το καλύτερο τοπίο για να "ανθίσει", αν με εννοείς...

Δεν το λέω γιατί τον θεωρώ σωτήρα ή λύση, το λέω σε μια προσπάθεια να καταλάβω τι μπορεί να παίζει...

gregoris said...

"όμως αγαπητέ γ. το ζήτημα που συζητούμε και δυστυχώς συζητά όλη η κυπριακή κοινωνία και στον βορρά και στον νότο δεν πρόκειται πια για ερώτημα άλλα για γεγονός.."

πρώτα πρώτα αυτό είναι ρητορική αποφυγή τοποθέτησης πάνω στα 2 ερωτήματα που σου έβαλα
ποια είναι η γνώμη σου αγαπητέ χ για
1. την απόφαση της ΚΙΣΑ να κάνει το φεστιβάλ;
2. για το πως αντιμετωπίζεται ο οργανωμένος "καθαρός" ρατσισμός που εκφράζεται ανοιχτά στον δρόμο πλέον;

(να κάτσουμε σπίτι μας για να μην προκαλούμε έτσι; αφού ούτως η άλλως θα το αναλάβει ο νεοκλής και η σωτηρούλλα...έτσι και αλλιώς η αντιεθνικιστική/αντιρατσιστική μας κυβέρνηση έκανε και εκπαιδευτική μεταρύθμιση και δεν θα έχουμε αναπαραγωγή του φαινομένου. σωστά;)

μετά χρησιμοποιείς τον όρο
" 'αντι-εξουσιαστικός' τραμπουκισμός "

για να αναφερθείς στην πράξη της παρεμπόδισης της φασιστικής παρέλασης από τον χώρο του φεστιβάλ από πελυράς 100-150 τουλάχιστον άτομων που άοπλοι έβαλαν τα σώματα τους μπροστά και απάντησαν στα ρατσιστικά συνθήματα.

και μετά μας λες ότι όλοι αυτοί λειτούργησαν προβοκατόρικα
και ότι ταυτόχρονα το έκαναν και εκ του ασφαλούς

και μετά ξαναπετάς 2-3 ονόματα κλασσικών κομμουνιστών εκτός πλασίου και περιμένεις να σε πάρω και στα σοβαρά;

gregoris said...

αα και για το "εκ του ασφαλούς" "κάποιοι" δεν είναι απλά "χ" στο ίντερνετ...

Evangelia P. said...

"το φεστιβάλ με χορηγούς το υπουργείο παιδείας σας κλπ (υποθέτω ούτε μ' αυτό έχεις πρόβλημα) μεταφέρθηκε εσκεμμένα στον τόπο της φασιστοπορείας,"


Etsi gia na katalavw, epidi ime je ksanthi je diskolefkoume na antilamvannome amesa ti theli na pi o piitis san wdi ston aftismo, o tipos/tipissa panw, isigite aman pernoun ratsistes je fasistes na tous afinnoumen anenoxlita na pernoun anempodistoi a? na afinnoumen je tous omofovikous? na afinnoumen gennika je aorista tin ennia tis vias apenanti se metanastes je omofilofilous anapantiti a?
En touto pou isigite i wdi ston aftismo panw?


An ekatalava swsta tin topothetisi, tote oxi, den tha pernoun anenoxlitoi oi ratsistes, oulloi imasten anthrwpoi, oulloi exoume to dikewma pros mia zwi me aksioprepia. Den tha perpatoun anempodista.


Oxi re file/fili, den tha apologithoume.
Epiamen je en na ksanapame, je en na ksanapamen, je en na ksanapamen, je en tha mas kourasi kanenas, oute kan ta a-noita sas sxolia ston kivernoxwro.

pnase

χ. said...

όσον αφορά το ερώτημα πως αντιμετωπίζεται ο ρατσισμός της καθημερινής ζωής ο οποίος γίνεται όλο και πιο έντονος, δεν γνωρίζω την μαγική λύση για να σου την πω..
ο τρόπος που χειρηστίκατε τα γεγονότα στην λάρνακα έβαλε λάδι στην φωτιά αντί να βοηθήσει στην κατάσβεση της.. αν δεν κατανοοείς ότι καταφέρατε μια περιθωριακή ομάδα να την διαφημήσετε σ' όλη την κύπρο και όλη η κοινωνία να ασχολείται μαζί της.. τι να πώ? το ότι ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας τους έχει καταδικάσει δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία, αλλά δεν υπάρχει και καμιά αμφιβολία ότι καταφέρατε άλλο μεγάλο και φοβάμαι μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας να το κάνετε να ταυτιστεί μαζί τους..

όσο αφορά το ψευδόνυμο που χρησιμοποιώ εδώ και αλλού έχει να κάνει με μια πάγια τακτική των επαναστατών να χρησιμοποιούν ψευδόνυμα που χρονολογείται από την προ της γαλλικής επανάστασης εποχή για να μην γίνονται ευάλωτοι στην εξουσία και στο σύστημα με το οποίο βρίσκονται σε πόλεμο λ.χ το όνομα λένιν ή τρότσκι κ.λ.π είναι ψευδόνυμα. ήταν εκ του ασφαλούς επαναστάτες ο λένιν ή ο τρότσκι, ο μπελογιάννης ή ο μπουλμπίδης που ζούσαν μια ζωή με ψευδόνυμα? αν όχι τότε γιατί να ισχύει αυτό για τον χ? ακριβώς γιατί δεν ήταν εκ του ασφαλούς επαναστάτες και η ζωή τους ήταν υπό διαρκή απειλή χρησιμοποιήσουν τα ψευδονυμα.

στην evangelia P. δεν έχω τίποτα να απαντήσω.. θεωρώ ανάξιο λόγου του σχόλιο της.. οτιδήποτε είναι νοητό ή α-νόητο μέσα σε κάποια πλαίσια ιδεολογικά, κοινωνικά,πολιτισμικά... φαίνεται ανήκουμε σε εντελώς αντίθετα ιδεολογικά πλαίσια αλλιώς δεν εξηγείται το γεγονός ότι οτιδήποτε εγώ λέω η evangelia P. το βρίσκει ανοήτο και ότι αυτή λέει το βρίσκω εγώ εξίσου ανόητο..

gregoris said...

χ
πάλι υπεκφεύγεις με αναφορές σε "ρατσισμό της καθημερινής ζωής" και "ο τρόπος που χειρηστίκατε τα γεγονότα"
χωρίς να απαντάς στα δυο ερωτήματα που σου έθεσα και για τα οποία αφού υπαινίσσεσαι ότι είσαι επαναστάτης και μάλιστα έχεις και την προστασία της ανωνυμίας δεν θα έπρεπε να αρνείσαι να πάρεις θέση.
επαναλαμβάνω
ποια είναι η γνώμη σου αγαπητέ χ για
1. την απόφαση της ΚΙΣΑ να κάνει το φεστιβάλ;
2. για το πως αντιμετωπίζεται ο οργανωμένος "καθαρός" ρατσισμός που εκφράζεται ανοιχτά στον δρόμο πλέον;

Anef_Oriwn said...

Ποιος εν [ή ήταν] ο "μπουλμπίδης";

gregoris said...

άνεφ υποθέτω εννοεί τον πλουμπίδη
αλλά έν νομίζω να ήταν τυπογραφικό το λάθος...

Anonymous said...

Εσκέφτηκα το πολλά αν θα έκαμνα παρέμαβαση στην συζήτηση, δεδομένου του κλίματος τζαι της τροπής που παίρνει η συζήτηση αλλά είπα να την κάμω τζαι σικκιμέ. Με τες παρεμβάσεις του χ. διαφωνώ κάθετα όπως τζαι του αγρινού. Διαφωνώ τζαι με κάποιες του Γρηγόρη. Τι εννοώ? πάει να χαθεί το κυρίαρχο ζήτημα, τζαι για μένα είναι ότι εζήσαμε μια καθόλα φασιστική επίθεση τζαι ώς προς την προετοιμασία της, τζαι ως προς την υλοποίηση της. Η δημόσια συζήτηση τζαι η άσκηση κριτικής που ο χ. ντύνει την ανεπιτυχώς με ιδεολογικό μανδύα τζαι ο Αγρινός με άγνωστα για μένα κίνητρα τι προσφέρει ως προς το κυρίαρχο θέμα? Που την άλλη Γρηγόρη εν νομίζω να εν η ώρα για να φκουν μεζούρες κινηματικής δράσης. Τι προτείνω. Ψύχραιμη ανάλυση τζαι καθορισμό στόχου. Σκληρή τζαι συντονισμένη δουλεια για δημιουργία αντιρατσιστικού κινήματος που να έχει προοπτικές συνεχούς μαζικοποίησης. Συλλογική δράση με όσους συμφωνούν στο κύριο για να βρεθούν συγκλίσεις που θα βοηθούν το στόχο της μαζικοποίησης. Κάποιοι πρέπει να φκούν μπροστά με πρωτοβουλίες, τούτοι εν μπορεί σήμερα να εν η ΚΙΣΑ, ούτε τζαι μεμονομένες ομάδες του ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου ή της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Χρειάζεται ομπρέλλα που να βοηθήσει την συνύπαρξη όλων ή οποία να να φκεί μπροστά. Αν εν τζαι δικοινοτική η ομπρέλλα ακόμα καλύττερα. Θέλει όμως τζαι κάποιες υποχωρήσεις που ζητήματα για να βρεθούν συγκλίσεις τζαι να μεν χαθεί,επαναλαμβάνω, το κύριο. Η πρόσφατη εμπειρία έδειξε ότι μπορεί να δουλέψει το πράμα, ακόμα τζαι αν δεν ικανοποιούνται στο 100% οι προσδοκίες όλων που συμμετέχουν. Στην δημόσια σφαίρα η ΠΕΟ είχε την πιο ξεκάθαρη στάση, έμεινε στο κύριο, χωρίς μα τζαι μου.
Χ. (καμιά σχέση με τον άλλο χ για να εξηγούμαστε Γρηγόρη και λοιποί φίλοι. :-)

Anef_Oriwn said...

Gregoris,

Αν και δεν ΜΟΥ αρέσει να κάμνω εικασίες, εν τούτοις ΔΕΝ θα αποφύγω να πω ότι, αν το λάθος δεν ήταν τυπογραφικό, τότε κάτι ΔΕΝ πάει καλά!!! Θα ξεκινήσω μάλιστα να αναθεωρώ την αρχική θετική εικόνα που σχημάτισα διαβάζοντας τα γραφόμενα του Χ. [του πρώτου] ...

χ. said...

το μόνον που έχω πάρει τελικά απ' αυτήν την συζήτηση είναι ότι οι πολιτικές μας διαφορές με τον χώρο από τον οποίο προέρχεται ο φίλος ο γρηγορής είναι ουσιαστικές.. την τοποθέτηση του φίλου του Χ. την θεωρώ προς την σωστήν κατεύθυνση..
τον τρόπο που πολιτεύεται η Κίσα και οι λεγόμενοι 'αντιεξουσιαστές' τον θεωρώ άκρως προβληματικό γιατί κάνουν ότι είναι δυνατό για να πολοθεί η κατάσταση και αυτό δεν μας βοηθά καθόλου στον στόχο μας που είναι ακριβώς ο αντίθετος.. η κουλτούρα της ανεκτικότητας δεν κτίζεται με τον τρόπο που λειτουργούμε κάποιοι από εμάς κάτι που έδειξε και αυτή η συζήτηση.. πως μπορούμε να συμβάλουμε στο κτίσιμο μιας κουλτούρας ανεκτικότητας μέσα στην κοινωνία όταν εμείς οι ίδιοι χρεισημοποιούμε μεθόδους και πρακτικές που δείχνουν μάλλον βαρβαρότητα?

δηλώνω ξεκάρα.. για να μην δεχτώ επιπλέον ερώτηση.. η μεταφορά του φεστιβάλ την τελευταία στιγμή από την λεμεσό στην λάρνακα.. και κυρίως η προσπάθεια της ομάδας μιας ομάδας αρεστεριστών και λεγόμενων αντιεξουσιαστών να μπλοκάρει τον δρόμο που θα περνούσε η πορεία των φασιστών δημιούργησε αρνητική εντύπωση στην κοινωνία.. όταν λ.χ ο Δώρος Πολυκάρπου δηλώνει στον κουλία από τηλεοράσεως μεταφέραμε το φεστιβαλ στην λάρνακα για να μετρήσει την δημοκρατικότητα του, τι εντύπωση μπορεί να δημιουργεί στην κοινωνία?

οσον αφορά κατά πόσο είναι ή δεν είναι τυπογραφικό λάθος το πλουμπίδης.. ένα έχω να πω στον φίλο τον γρηγόρη.. μήν δείχνεις τόσο ωμά ότι το τελευταίο σου όπλο είναι η δολοφονία χαρακτήρων..

gregoris said...

χ από την αρχή ήρθες νομίζω για να εστιάσεις στις "πολιτικές μας διαφορές" και προσπάθησες ανεπιτυχώς να τους βάλεις ιδεολογικό μανδύα όπως επισήμανε και ο Χ.
αλλά και να πάρεις την συζήτηση αλλού από την ουσία όπως επίσης επισήμανε ο Χ.
σεβαστή η ανάγνωση σου που κάνεις και η ερμηνεία σου για το πως προβλήθηκαν και πως εκλείφθηκαν τα γεγονότα. (διαφωνούμε και εδώ βέβαια καθότι θεωρώ ότι είσαι κάπως απόλυτα αρνητικός). σεβαστή και η κριτική σου - θα ήταν πιο χρήσιμη αν συνοδευόταν και από συγκεκριμένη πρόταση.

αλλά ρε φίλε μετά που εσύ χρησιμοποίησες για τους αντιρατσιστές όρους όπως "τραμπούκοι" "βαρβαρότητα" "λεγόμενοι αντιεξουσιαστές" "εκ του ασφαλούς σπαρτακιστές" κλπ ζητάς και τα ρέστα και μιλάς για δολοφονία χαρακτήρων από μένα;

gregoris said...

επίσης χ παρότι η Ευαγγελία Π. δεν απάντησε στα λεγόμενα σου εσένα αλλά κάποιου "καλαμαρά" εσύ ένιωσες την ανάγκη να της πεις ότι ήταν "ανάξιο λόγου" το σχόλιο της

χ. said...

φίλε γρηγόρη.. νοιώθω θλίψη όταν καμιά φορά οδηγούμε στο να διασταυρώνω το ξίφος μου με άτομα τα οποία νοιώθω στο ίδιο στρατόπεδο έστω κι αν έχουμε κάποιες πολιτικές ή προσωπικές διαφορές.. όμως καμιά φορά, είτε λόγο κεκτιμένης ταχύτητας, είτε λόγο ιδιοσυγκρασίας μπαίνουμε σε μια συγκρουσιακή διαλεκτική.. έχεις δίκιο.. κάποιοι από τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησα ήταν ατυχείς.. αν κάποιοι τους πρόσλαβαν ως προσβλητικούς απολογούμαι γι' αυτό.. όπως απολογούμαι και στην evangelia p.
το ουσιώδες για μένα είναι ότι έκφρασα κάποιες ανησυχίες και φοβούς μου όσον αφορά την τακτική που ακολουθούμαι στην αντιμετώπιση του ρατσισμού και του φασισμού.. δεν θεωρώ καθόλου οφέλειμο να αποδίδουμε ευθύνες για πιθανά λάθη αλλά να ψάχνουμε τους τρόπους που στο μέλλον θα έχουμε τα περισσότερα οφέλη και τις λιγότερες ζημιές..

Anef_Oriwn said...

Αν και η συζήτηση εδώ έχει πάρει την μορφή της προσωπικής αντιπαράθεσης μεταξύ του Blogοδεσπότη Gregori και του σχολιογράφου χ., επιτρέψτε και σ’ ΕΜΕΝΑ μια [νέα] σύντομη παρέμβαση [ξαναπροσπάθησα να μπω στη συζήτηση αλλά δεν πέτυχε] ...

Πέραν λοιπόν, των [φιλολογικών] συζητήσεων για το σωστό ή τοπ λάθος των αντι-πορειών και των αντι-διαδηλώσεων [ως απάντηση στες εκδηλώσεις των ρατσιστών και φασιστών], ή ποιοι ξεκίνησαν πρώτοι τα επεισόδια, ή ποιες είναι οι ευθύνες της Αστυνομίας, καθώς και τες θεωρητικολογίες του [πρώτου] χ. [και μπορώ να πω ότι ΔΕΝ διαφωνώ και πολύ μ’ αυτά που λαλεί] και τες διαπιστώσεις του Mouflonα, το ερώτημα που υπόβαλα σε σχόλιο ΜΟΥ πιο πάνω [ημερ. November 7, 2010 11:46:00 AM PST] παραμένει: «...πως απαντάμε στες προκλήσεις και πως αντιμετωπίζουμε τες δημόσιες ρατσιστικές και φασιστικές εκδηλώσεις [κινητοποιήσεις και δράσεις]; Τες προσπερνούμε τζιαι κάμνουμε πως δεν γίνονται ασχέτως το πόσο επηρεάζουν την κοινωνία; Καρτερούμε από την Αστυνομία να κινηθεί σε περίπτωση που υπάρξουν επεισόδια; Με την καλλιέργεια, αναπαραγωγή και διάδοση του ρατσισμού τι γίνεται;» Πως τέλος πάντων αντιμετωπίζουμε οργανωμένα ως κοινωνία τον φασισμό και τον ρατσισμό [αφού δεν εμπιστευόμαστε τα θεσμικά όργανα του κράτους, είτε γιατί δεν μπορούν είτε γιατί δεν θέλουν να το πράξουν;] ... Γίνεται να θεωρητικολογούμε τόσο πολύ για το θέμα και να κατανέμουμε ευθύνες και στο τέλος να ξεμπερδεύουμε μ’ ένα ξερό «...όσον αφορά το ερώτημα πως αντιμετωπίζεται ο ρατσισμός της καθημερινής ζωής ο οποίος γίνεται όλο και πιο έντονος, δεν γνωρίζω την μαγική λύση για να σου την πω»;

Anef_Oriwn said...

Κι ένα σχόλιο για τον Mouflonα Idiotε:
Λαλεί [σχόλιο November 9, 2010 3:16:00 AM PST]: «... το ΔΗΣΥ άρκεψεν ήδη να κουντά επαγγελματικές ομάδες κλπ. σε διαδηλώσεις τζιαι διαμαρτυρίες για οικονομικά / εργασιακά θέματα (βλ. βουλευτικές)...»

Mouflonα,
Εν τζιαι περιλαμβάνεις μες τες «επαγγελματικές ομάδες» τζιαι τους υπό απόλυση υπαλλήλους της Eurocypria που ξεκινούν ενδεδυμένοι τον επαγγελματικό τους καθωσπρεπισμό [γραβατωμένοι και εν στολή] από τα γραφεία της ΣΕΚ στη Λευκωσία, για να φωνάξουν χυδαία συνθήματα και να προπηλακίσουν. Γιατί κάτι δεν ΜΟΥ κάθεται μ’ αυτές τες κινητοποιήσεις; Μήπως ο εργάτης [εργαζόμενος] δεν έχει πάντα δίκιο;

Anonymous said...

Φίλε Anef-Oriwn άνοιξες θέμα που αν το αναλύσουμε εν να κατάχρηση του χώρου του Γρηγόρη.Έκαμες μου όμως πάσα να συνδέσω τα θέματα. Οι υπάλληλοι εν οι τελευταίοι που φταίουν για την κατάντια των αερομεταφορών.Τζείνο που παίζει σήμερα εν η ρητορική της ΟΕΒ που τους συνδέει με τους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα. Κανένας εν ασχολείται με την ουσία, ίνταλως δηλαδή ήρταν έτσι τα πράματα,την κατάντια του Συνδικαλιστικού κινήματος που ήταν κυρίαρχο τζαιμέ το φαινόμενο δηλ των 2 ΣΕΚ κλπ καταλήγω λέγοντας ότι πρώτα εν καλά να θωρούμε την ταξική οπτική. Να σπάσει τζείνο που πάει να γινεί κυρίαρχο, ότι δηλαδή για τα προβλήματα π.χ του Οικοδόμου φταίν οι ξένοι που του τρών το ψουμί του, οι δημ.υπάλληλοι που εν χαρραμοφάηες τζαι όι τζείνος που τον εκμεταλλεύκετε τζαι πλουτίζει που το δρώμα του τζαι πολλές φορές που το γαίμα του. Φίλε χ. (πρώτε) νομίζω ότι έπιασες το ππόιντ μου αλλά να σου το πώ με τζαι με παράδειγμα. Πες ότι έγινε ένας βιασμός, ξεκινούμε να συζητούμε πρώτα που την οπτική μα τι εγύρευκε μόνη της μες τα σκοτεινά, εφόρε μίνι,εφένουνταν τα βυζιά της, ρε άμπα τζαι έθελε τα τζαι έπαθε τα? ο βιαστής φίλε εν το ξανακάμει τζαι την επόμενη φορά εν ναν πιο πορωμένος τζαι κτηνώδης, εν να νοιώθει κυρίαρχος τζαι κλιμακωτα εν να αυξάνει την κτηνωδία του. Επικεντρωνούμαστε λοιπόν στον βιαστή ή στην φούστα.p.s Anef είπες σε άλλο μπολκ να βάλω nick, εν τζαι το Χ. καλό :-) X.