Γιαννάκης Μάτσης, ΡΙΚ1, Το συζητάμε, 8/3/10
3 παρατηρήσεις
1.Άμαν η Χαραλαμπίδου εν η πιο προχωρημένη δημοσιογράφος μας στην τηλεόραση κάτι πάει λάθος με τες δυνάμεις της επανένωσης.
2.Άμαν η εκκλησιά ανακοινώνει διοργάνωση δικοινοτικών κατασκηνώσεων εμείς πως ακριβώς πρέπει να το εκλάβουμεν;
3.Έχουν πλάκα οι εθνικόφρονες που προσπαθούν να αποδεχτούν τους Τουρκοκύπριους στην βάση της κυπριακότητας τους την οποίαν θέλουν ταυτόχρονα να απαγορεύσουν στους Ελληνοκύπριους μέσα που τα ελληνοχριστιανικά ιδεολογήματα. Έτσι καταλήγουν να αναφέρουνται σε έλληνες (της Κύπρου) τζιαι τουρκοκύπριους . Εν καλή η πρόθεση τους, αφού προσπαθούν να αποφύγουν το φαντασιακό του τουρκισμού τζιαι την συμπαραδήλωση του “προαιώνιου εχθρού” για τους σκοπούς της επανένωσης, αλλά πόσον κόλλημα ρε κουμπάρε με το φαντασιακό του ελληνισμού, έλεος πκιον.
ΥΓ. Ο Μάτσης επί της ουσίας επροσπάθαν να πιπιλίσει την θέση των εθνικιστών γονιών εναντίον των πολιτικών ενσωμάτωσης των τ/κ στην Αγγλική Σχολή (πχ κοινός σχολικός εορτασμός της ανεξαρτησίας, σεμινάρια αντι-ρατσιστικής εκπαίδευσης κλπ) με το σκεπτικό ότι εν τα παιδιά δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα μεταξύ τους.
7 comments:
1.Πού είσαι ακόμα να δεις την υποψήφια βουλευτή/ηθοποιό Έλενα Ευσταθίου σε ρόλο Σεμίνας Διγενή στο ΡΙΚ! Σύντομα κοντά σας. Πολιτική και Πολιτισμός δηλ. το ζουμιν της υπόθεσης επανένωση (για την επιστήμη δεν το συζητούμε καν) γράψατε χ!
2.Πρέπει να το εκλάβουμε ως τακτική της εκκλησίας να συντ΄ρεξει στη συσπείρωση του ΔΗΣΥ για τις επόμενες εκλογές.
3. Δεν έχουν μόνο πλάκα οι εθνικόφρονες. Έχουν και ένα κάλλο μεγέθους τραίνου στον εγκεφαλο που όχι μόνο δεν θα σταματήσει ποτέ να κάνει ταξίδια στο υπερπέραν των φαντασιώσεων, αλλά, ταπεινή μου γνώμη, όσο πάει και θα μεγενθύνεται.
Δεν υπάρχει γιατριά στην μη οργανική νοητική καθυστέρηση ενός εγκεφάλου ποτέ!
http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/blog-post_19.html
Απο ανάρτηση "Σινεμά Προχώ":
"...Ισιώνει το κεφάλι και κοιτάει την οθόνη.
'' Ένα κράτος όπου οι οπαδοί της ειρήνης, της επανένωσης…''
[τονίζει τις λέξεις με τρόπο ειρωνικό]
''… της λύσης, έχουν στο Κρατικό Ίδρυμα σαν ασπίδα και δόρυ τους ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ…''
[ζζζπαμ]
''…ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ…''
[ζζζζζπααάααμ]
''…ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ…''
[ζζζζπππααααάμμμμ]
[τρία χαστούκια απανωτά, αριστερά, αυξανόμενης έντασης]..."
Δκυο λόγια θέλω να πω για την Ειρήνη Χαραλαμπίδου – τόσο για την ίδια όσο και για το πρόγραμμα της, το “Το Συζητάμε”, που παρουσιάζει σήμερα [κάθε Δευτέρα βράδυ] από το ΡΙΚ1 [κι όχι για τα τότενα τα “ψυχαγωγικά”, όπου οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι επάξια “καταξιώθηκε” ως παρουσιάστρια λόγω και της ομορφιάς της αλλά και της ευχάριστης προσωπικότητας της – πάντα ήταν και εξακολουθεί να είναι, μια ελκυστική κοπέλα]!
Απ’ εκεί και πέρα να πω [για τα σημερινά] ότι προσωπικά κρίνω με ΘΕΤΙΚΟ πρόσημο το πρόγραμμα της και θεωρώ αρκετά ικανοποιητικό τον τρόπο που το παρουσιάζει ... Αν μάλιστα λάβουμε υπ’ όψη τα συντηρητικά πλαίσια και τις κατεστημένες καταστάσεις και νοοτροπίες που υφίστανται [και αναπαράγονται] στο κρατικό ραδιοτηλεοπτικό ίδρυμα από καταβολής του, καλά τζιαι επιβιώνει [λαλώ] τέτοιο πρόγραμμα...
Στα θέματα με τα οποία καταπιάνεται στο πρόγραμμα της [παρέα με τους φιλοξενούμενους της], παρουσιάζεται μελετημένη και προσπαθεί να λειτουργήσει απομυθοποιητικά, κυρίως πάνω σε θέματα [από την πολιτική και την ιστορία] που θεωρούνται [από τα κατεστημένα της Δεξιάς] ως αξιώματα, θέσφατα και ιερά και όσια ... Κι εδώ προκύπτει κι ο [σημερινός] θετικός ΤΗΣ ρόλος, αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι οι πολιτικές της καταβολές είναι δεξιές [φιλο-μακαριακές μεν] και ότι ο σύζυγος της είναι [ή ήταν;] στέλεχος της ΕΔΕΚ ...
Λαμβάνοντας μάλιστα υπ’ όψη και τα κατεστημένα του ΡΙΚ [στα οποία έκαμα αναφορά πιο πάνω], διερωτούμαι ποιος δημοσιογράφος ή πολιτικός αναλυτής [από «τες δυνάμεις της επανένωσης»], θα του επέτρεπαν να κατεστημένα να παίξει αυτό το ρόλο. Μήπως ο Μιχάλης Μιχαήλ, ο Γιώργος Παυλίδης, ο Πέτρος Πασιάς, ο Κυριάκος Τζιαμπάζης, ο Κώστας Κωνσταντίνου [του “Πολίτη”] ή ο Πάμπος Χαραλάμπους [της “Αλήθειας”; Όλοι αυτοί είναι χρωματισμένοι [εκ των προτέρων] ...
Το πρόγραμμα της Χαραλαμπίδου το παρακολουθώ όποτε μπορώ [δυστυχώς όχι συχνά] ... Και εντοπίζω σ’ αυτό και κάποιες αδυναμίες. Παρ’ όλο που [όπως είπα πιο πριν] η Χαραλαμπίδου παρουσιάζεται μελετημένη, έχω την αίσθηση όμως πως ότι ξέρει και μας μεταφέρει, το ‘χει παπαγαλίσει [μετά από πολλή μελέτη] ... Οι γνώσεις της ΔΕΝ έχουν προκύψει ή ΔΕΝ συνδέονται ΚΑΙ με προσωπικά βιώματα [ας πούμε ΔΕΝ έχει ζήσει ενεργά και ζωντανά – θα ήταν πολύ μικρή τότε - την επίμαχη περίοδο του 1960-74, με την οποία συνήθως ασχολείται] ... Ή ΔΕΝ έχει εμπειρίες [είναι καταφανές τούτο] από δράσεις και συμμετοχές σε πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες που θα την έφερναν άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τα θέματα που καταπιάνεται και θα τη βοηθούσαν να εμβαθύνει σ’ αυτά ... Ή ΔΕΝ έχει ασχοληθεί [δημοσιογραφικά] με το πολιτικό ρεπορτάζ που και πάλι θα της έδινε βιωματικά πολλές γνώσεις. Όλ’ αυτά ίσως λειτουργούν εν τέλει αρνητικά για το πρόγραμμα της με αποτέλεσμα κάποτε να μοιάζει και σαν στημένο!
http://mappajis.blogspot.com/2010/03/white-niggers.html
το πρόβλημα το γονιών εν πως ακριβώς τα κοπελλούθκια τους εν έχουν κανένα πρόβλημα με τους ΤΚύπριους. 18 χρόννια προπαγάνδας πεταξούμενα
ενδιαφέρον το κείμενο μάππατζιη.
στην Κύπρο εν αντίστοιχο φαινόμενο ο αντι-τουρκισμός των Μαρωνιτών τζιαι των Αρμενίων που στα πλαίσια της ανάγκης για αποδοχή που τους ε/κ, υπερτονίζουν τον πολιτικό ελληνισμό τους. όπως κάτι Ομονοιάτες διαιτητές που για να μεν τους πουν οι άλλοι ότι χαρίζουν της Ομόνοιας κάφκουν την άμαν διαιτητεύκουν :)
στην Αγγλική Σχολή τούτοι οι εθνικιστές με φαντασιώσεις Αγγλου Σερ που λαλεί τζιαι ο λινοπάμπακος, (the english school is greek) θέλουν τους τ/κ, μαθητές δεύτερης κατηγορίας που δεν θα επηρεάζουν τον ελληνοκυπριακό χαρακτήρα του σχολείου.
άνευ καλά τα λαλείς
έννεν μόνο η ημιμάθεια της που παρά την μελέτη της εν κρύφκεται
εν τζιαι η "ριζοσπαστικότητα" της που βασίζεται στο ότι ακόμα ως κοινωνία έχουμεν ηλίθια ταμπού που έπρεπεν να ήταν προ πολλού ξεπερασμένα.
γενικά το αίσθημα μου εν ότι μέσα στους στραβούς βασιλέυκει ο μονόφθαλμος
Σαν να τζιαι κάποιοι χώνονυται πίσω που το δαχτύλι τους.
Η κριτική εδώ δεν έχει τόσο να κάμει με την ίδια την Ειρήνη αλλά με εκείνους που θέλουν -τάχατες -την ειρήνη τζιαι μπόρουν να προωθήσουν την ειρήνη -τάχατες -μόνο μέσω της Ειρήνης.
Και Επι Γης Ειρήνη ...
Post a Comment