Εψές ήταν η εκδήλωση του Alert στην πλατεία της Φανερωμένης. Λλίος κόσμος εμαζεύτηκεν 50-60 άτομα, οι πλείστοι γνωστοί ακτιβιστές που διάφορες ομάδες της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς τζιαι του αντιεξουσιαστικού χώρου. Εστηθήκαν μικρόφωνα, φωτισμός, κάμερα, έδρα τζιαι έγινεν μια σχετικά καλή τζιαι οργανωμένη συζήτηση όπου ακουστήκαν διάφορες απόψεις. Το κλίμα ήταν βέβαια κάπως υποτονικό, εκυκλοφορούσεν τζιαι ένας αέρας απαισιοδοξίας τζιαι για το μέλλον της υπόθεσης του ξυλοδαρμού αλλά τζιαι για τες προοπτικές του κινήματος. Γιατί είμαστεν τόσοι λλίοι; Νομίζω επειδή το Αλερτ μάσιεται να παίξει σε 2 ταμπλώ, τζιαι ως Μη Κυβερνητική Οργάνωση τζιαι ως κινηματική πλατφόρμα. Κάτι όπως το έπαιξεν η ΚΙΣΑ την περίοδο 2004-2007 τζιαι όπως το παίζει σήμερα η Πλατφόρμα Εκπαιδευτικών Ενωμένη Κύπρος. Εν εξαιρετικά δύσκολο όμως. Γιατί αν γύρει στη μια πάντα χάνει την νεολαία που δυσπιρκά με τες επισημότητες τζιαι αν γύρει που την άλλη πάντα χάνει τους ηλιακά μεγαλλύττερους τζιαι πιο κοινωνικά ενταγμένους που απαιτούν σοβαρότητα τζιαι θεσμική πολιτική δράση. Η προσπάθεια της Αλερτ να αυτοπροσδιαριστεί αποτελεί τζιαι εννά συνεχίσει να αποτελεί θέμα.
Για να επιτευχθεί όμως η αποκέντρωση που σωστά επροβλήθηκεν ως στόχος που το συντονιστικό σημαίνει να νιώσουν το αλερτ ως δικό τους πολλοί ανθρώποι έτσι ώστε να αφοσιώσουν χρόνο τζιαι ενέργεια. Τούτον εν φαίνεται εφικτό προς το παρόν. Οι φιλελευθερίζοντες εν ήρταν καν ενώ οι αναρχίζοντες μιτσιοί εσαμποτάραν το καθώς με το τέλος της συζήτησης εμεταφερθήκαν ούλλοι στην άλλη πλευρά της Πλατείας, στο Μανώλη τζιαι εκάτσαν τζιαμέ διαλύοντας το προγραμματισμένο πάρτυ μπροστά που το σχολείο. Λλίον μαλακιούλλα βέβαια τζιαι έλληψη αλληλεγγύης αν μη τι άλλο προς το συντονιστικό του Αλερτ που έστησεν την φάση τζιαμέ.
Πάντως εν ωραία που διεκδικούμεν την περιοχή γύρω που την Φανερωμένη. Μπορεί να είμαστεν περικυκλωμένοι που μιαν εθνικιστική σημειολογία αλλά ταυτόχρονα μαζί τους μετανάστες αννοίουμεν μιαν προοπτική ντε φάκτο επανοικειοποίησης ενός κομβικού δημόσιου χώρου.
19 comments:
οι λογοι για την μειωμενη συμμετοχη, μπορει να ειναι
α)χειμερικα σχηματα δεν εχουν μελλον.
β)η πολεοδομια
γ)η μεσσαιωνικη νοοτροπια των κυπραιων, που καταρριπτει εντυπωσιακα τον μαρξ (η ζωη φτιαχνει την συνειδηση.)
Ελπιζω να μην απογοητευσαι ομως Γκρεκ, συνεχισε και μεσα απο το ιστολογιο ετουτο. Γιατι δεν ειναι μονο στους δρομους που γεννιουνται οι συνειδησεις.
ela mana mou, apantisa s epses alla en kserw an irten to sms giati jame pou imoun en ixa kalo reception.
Ipwthike tipote gia ta dikastiria?
Gia tin alli tin kouventa, en na kserw sioura telos tou mina, arxes tou allou.
ysterografo: eshis profitikes ikanotites telika, elales mou "twra na doumen, en tha xathoun oi fileleftheroi je oi neofileleftheroi"? je elaloun sou "giati na xathoun? en kati pou afora oullous". Telika exw ipervoliki pisti sto athrwpino idos ts ts ts :/
Διερωτάσαι "γιατί έιμαστεν τόσοι λλίοι" (αν κ εν φαίνεται να σε βασανίζει τζαι πολλά η απορία).
Αλήθκεια θεωρείς οτι εκάμετε οτι ήταν δυνατό για να μάθει ούλλος ο κόσμος για τούντην εκδήλωση;
Εγώ εν το νομίζω.
Εγώ νομίζω πως που το ξεκίνημα του Αlert και ακόμα, πορεύεστε ως αλλη βασανισμένη μειονότητα που πρεσβεύει κάτι εξαιρετικά δυσνόητο για τον μέσο Κύπριο και εν καταδικασμένη να μείνει στην αφάνεια για τούντον λόγο.
Ετο πρόβλημα!
...αποκέντρωση, νεοφιλελευθεροι, κινηματικές πλατφόρμες κ μαλακίες.
Πε μου, αφού σας ενδιαφέρει τόσο η νεολάια, εβάλετε καμιάν αφίσα, καμιάν ανακοίνωση η τίποτε παρόμοιο στα πανεπιστήμια μας; Τωρά ή καμιάν άλλη φορά;
Ούτε 1% των φοιτητών εν γνωρίζει την υπαρξη του Alert.
Φιλικά, m4c.
Διερωτάσαι "γιατί έιμαστεν τόσοι λλίοι" (αν κ εν φαίνεται να σε βασανίζει τζαι πολλά η απορία).
Αλήθκεια θεωρείς οτι εκάμετε οτι ήταν δυνατό για να μάθει ούλλος ο κόσμος για τούντην εκδήλωση;
Εγώ εν το νομίζω.
Εγώ νομίζω πως που το ξεκίνημα του Αlert και ακόμα, πορεύεστε ως αλλη βασανισμένη μειονότητα που πρεσβεύει κάτι εξαιρετικά δυσνόητο για τον μέσο Κύπριο και εν καταδικασμένη να μείνει στην αφάνεια για τούντον λόγο.
Ετο πρόβλημα!
...αποκέντρωση, νεοφιλελευθεροι, κινηματικές πλατφόρμες κ μαλακίες.
Πε μου, αφού σας ενδιαφέρει τόσο η νεολάια, εβάλετε καμιάν αφίσα, καμιάν ανακοίνωση η τίποτε παρόμοιο στα πανεπιστήμια μας; Τωρά ή καμιάν άλλη φορά;
Ούτε 1% των φοιτητών εν γνωρίζει την υπαρξη του Alert.
Φιλικά, m4c.
Διερωτάσαι "γιατί έιμαστεν τόσοι λλίοι" (αν κ εν φαίνεται να σε βασανίζει τζαι πολλά η απορία).
Αλήθκεια θεωρείς οτι εκάμετε οτι ήταν δυνατό για να μάθει ούλλος ο κόσμος για τούντην εκδήλωση;
Εγώ εν το νομίζω.
Εγώ νομίζω πως που το ξεκίνημα του Αlert και ακόμα, πορεύεστε ως αλλη βασανισμένη μειονότητα που πρεσβεύει κάτι εξαιρετικά δυσνόητο για τον μέσο Κύπριο και εν καταδικασμένη να μείνει στην αφάνεια για τούντον λόγο.
Ετο πρόβλημα!
...αποκέντρωση, νεοφιλελευθεροι, κινηματικές πλατφόρμες κ μαλακίες.
Πε μου, αφού σας ενδιαφέρει τόσο η νεολάια, εβάλετε καμιάν αφίσα, καμιάν ανακοίνωση η τίποτε παρόμοιο στα πανεπιστήμια μας; Τωρά ή καμιάν άλλη φορά;
Ούτε 1% των φοιτητών εν γνωρίζει την υπαρξη του Alert.
Φιλικά, m4c.
Συμφωνώ με τον ανώνυμο που τα έγραψεν 3 φορές αλλά οι φοιτητές εν δικαιολογούνται. Το φοιτητικόν κίνημαν έπρεπε να ήταν μπροστά που το alert τζιαι όι το ανάποδον.
ξερεις εινια που δέρνονται πολλοι και το δεν ενδιαφερεται το ALERT
πολυ ξυλο πεφτει παιδια OFF the Cameras
και το ΑΛΕΡΤ δεν βλεπει, δεν ακουει, δεν μιλα
και αυτο είναι επώνυμο - τα παιδια με ξέρουν ποια είμαι
και ηταν ο λόγος που δεν ήρθα ενώ ηθελα στην φανερωμενη
[όπως λέω πάντα θα ειμαι έξω αο τα δικαστηρια για τα παιδια - αυτο δεν αλλαζει]
στη φανερωμενη προς το παρον νομιζω εκερδισαμεν το χωρο αφου οι εθνικιστες εν εμφανιζουνται παρα μονο σε σπανιες περιπτωσεις. εμειναν τους τα συμβολα τζιαμε. οι παραπανω που συχναζουν τζιαμε νομιζω πως εκφραζουνται με την εικονα που φκαλει ο χωρος, παρολο που εννεν ουλλοι πολιτικοποιημενοι
Η εισήγηση να κάμουμε φιλίες με τους μπάτσους ήταν τρομακτική.
Η αστυνομική αυθαιρεσία τζιε βία εν μέρος τούτης της δημοκρατίας.
Τα δικαιώματα εν κάτι να σχιερούμαστε, ότι το ίδιο σύστημα εννα μας δικαιώσει.
Έν θα μιλήσω για τους φοιτητές. Ούτε μπορώ να χρησιμοποιήσω την λέξη κίνημα στην ίδια πρόταση μαζί τους.
"ηλιακά μεγαλλύττερους τζιαι πιο κοινωνικά ενταγμένους που απαιτούν σοβαρότητα τζιαι θεσμική πολιτική δράση"
Που καθορίζουν τα πλάισια τζιε όρια. Έτο τι δημιουργεί τούντο χάσμα. Πόσο μάλλον να ίσχιε επισημότητες.
Οι "αναρχίζοντες μιτσιοί", μή εσκεμμένα, επροτιμήσαν να κάτσουν στο στέκι τους, όπως πάντα, που προσφέρει μειωμένες συνθήκες φωτισμού(τζιε έυκολη πρόσβαση σε φτηνό αλκοόλ.
-αλκοολικός
νομίζω ότι το ΑLERT έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των πραγμάτων αλλά τα πράγματα έχουν και τα όρια τους.
Ο κόσμος π.χ. που κατέβηκε στις διαδηλώσεις δεν σημαίνει ότι είχε την διάθεση να οργανωθείκαι να θυσιάσει χρόνο για να έχουν τα πράγματα μια συνέχεια . Η πλειοψηφία επέστρεψε στην καθημερινότητα της. Φταίει το ALERT για αυτό;
όχι βέβαια
Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στις διαμαρτυρίες ανήκε σε ανθρώπους με ένα ελευθεριακό λάιφ στάιλ μεν αλλά αυτό ανταποκρίνεται περισσότερο στην εικόνα του φιλελεύθερου κοσμοπολίτη παρά του ριζοσπάστη κινηματία.
Ο κόσμος αυτός έδρασε σχεδόν ενστικτωδώς γιατί ακριβώς τα παιδιά που δέχτηκαν την επίθεση προέρχονταν από τον δικό τους κύκλο.Ένιωσαν να απειλείται ο τρόπος ζωής τους, ότι οι μπάτσοι το είχαν παρακάνει αλλά κυρίως αυτό που θεωρήθηκε πρόκληση ήταν η στάση των δικαστών.
Στην Κύπρο αυτός ο φιλελεύθερος κύκλος δεν είναι οργανωμένος πολιτικά αλλά εν αρκετά μεγάλος
Κάποιοι από αυτούς συμμετέχουν σε δικοινοτικές ειρηνιστικές δράσεις
κατά καιρούς κάποιοι κατεβαίνουν και σε εκδηλώσεις και διαμαρτυρίες που οργανώνονται από την την εξωκοινοβουλευτική αριστερά για διάφορα θέματα
κάποιοι εν κοντά στους οικολόγους και
Κάποιοι (πιο μικροί) εν περιφερειακοί του αντιεξουσιαστικού χώρου.Εν οι λεγόμενοι βουβοί. Έρκουνται στα πάρτι,στον Μανώλη κλπ περνούν την φάση τους τζαι χάνουνται μόλις τα πράγματα σοβαρέψουν ή ανοιχτεί καμιά σοβαρή κουβέντα.
_
- το Alert όπως αντιλήφθηκα επιθυμεί να γίνει ένα δίκτυο ανθρώπων το οποίο να ξεσκεπάζει την αστυνομική βία.
- Ο χαρακτήρας του ο πολιτικός είναι υπό διαμόρφωση και θα εξαρτηθεί από το ποιοι τελικά θα παραμείνουν σε αυτό.
- Πολύ αμφιβάλω πάντως αν οι φιλελεύθεροι είναι έτοιμοι πολιτικά να παίξουν κάποιο ρόλο στην συγκεκριμένη περίπτωση.
* Υ.Γ.Λίγος αλληλοσεβασμός και αλληλεγγύη εν βλάφτει. έστω και αν δεν συμφωνούμε σε ούλλα.
Υ.Γ. Ναι στις ανοιχτές δημόσιες συνευρέσεις οργανωμένες και ανοργάνωτες.
ΜΑΡΙΟΣ Β.
βίντεο που την εκδήλωση του ALERT
http://falies3.wordpress.com/2009/09/13/alert-1192009-video/
Μ.Β.
Den mou areski otan vlepw tous athrwpous na mpennoun ston kivernoxwro ke na kamnoun anwnima lektikes epithesis se allous xristes, ine thrasidilo.
To na mpennoun omws ke na kamnoun anwnimes lektikes epithesis se xristes pou grafoun epwnima, ine trisathlio.
En lipiro na vlepis tous athrwpous na men exoun to tharros tis gnwmis tous. Dame eftasamen?
En touti i athrwpini epikinwnia?
Na xwnnome pisw pou tin anwnimia gia na kamnw lektikes epithesis?
Posi katapiesi pion, afiste tous eaftous sas eleftherous, pros ti thetikotita.
Posi arnitiki energia, en sas kourazi touti i katastasi?
Areski sas?
m4c: Prosgiose to diastimoplio sou pisw ston planiti gi, giati eksefiges.
En exis kanena dikewma na leis tou allou “αν κ εν φαίνεται να σε βασανίζει τζαι πολλά η απορία”.
To ti ton niazi i oxi en ekinos pou to apofasizi.
To post sou ediavasa to, ke akoma en ekatalava pio akrivws en to provlima sou.
Egine mia ekdilwsi, epien to atomo pou egrapse to kimeno, je meta egrapse kapies paratirisis tou se sxesi me tin vradia, esena ti akrivws se enoxlise?
To oti ipe pws en epian oi fileleftherizontes?
An den epian, eprepe na grapsi psemata oti epian?
To oti ipe pws esikwstikan oi mitsioi je efian je epian allou?
An esikwstikan oi mitsioi je efian, eprepe na grapsi psemata oti eminan?
Diladi prepi na strouthokamilizi? I na fkali ta mathkia tou na men thwri?
Leis oti en enimerwthikan oi fitites. Ti akrivws ennois? Oti en epiasan gramma sto grammatokivotio tou spitiou tous? To Alert exi blog, opios endiaferete mpori na to diavasi. Prwsopika en exw facebook, alla apo oti kserw exoun ke sto facebook selida.
Ta ¾ twn fititwn tis kiprou exoun facebook, en polla diskolo na diavasoun tis anakinwsis enen?
alla emathamen na ta exoumen oulla etima mes to piato enen?
tespa.
se kapia alla pou itan na pw ekalipsen me o poupanw.
Alkoolike: An sas enoxlouse o fwtismos se sxesi me to fakellwma, iparxoun je hoodies iparxi je facial paint iparxoun je maskes karnavallistikes iparxoun je scarfs ke pai legontas. En jen kati kako na prostatefkete opios theli pou to fakellwma se mia ekdilwsi i diadilwsi i opidipote event.
To allo omws en to ekatalava polla gia na ime ilikrinis, ti pai na pi “eshi pio ftino alkool?” En emporousete logou xari na pate na piasete to poto sas je na strafite pisw stin ekdilwsi? Pou ti stigmi pou efiete, simeni oti eniwthate pws den sas afora. An eniothate pws sas aforouse, en tha efefkate. Diorthwsme an kamnw lathos dame.
En je krinw to post sou, apla prospathw na katalavw tin logiki tou.
Apo ti stigmi pou i astinomefsi san thesmos en prokite na eklipsi opws en domimenes i metamonternes polis, to elaxisto pou mporoume na apetisoume san kinwnia ine stous kolpous tis astinomias na iparxoun athrwpoi me igiis psixo-noitikes litourgies.
Twra gia to mellon, je tin eklipsi,oso iparxi i eksousia tis aristeras ke i eksousia tis deksias tha iparxoun ke ta MMAD.
tapini mou apopsi.
@Ευαγγελία:
Αν έκρινα οτι εν φαίνεται να τον εβασάνισεν πολλά η απορία τον μπλογκοδεσπότη πριν να αποφανθεί, εν μια χαρά δικαίωμα μου να του το πώ. Όπως εν τζαι δικαίωμα μου να θεωρώ πως εν φταιν ούλλοι οι άλλοι εκτός του ALERT γαι την κατάσταση αλλά φέρει πολλά μεγάλο μέρος της ευθύνης το ίδιο το κίνημα. Γι’αυτό φαντάζομαι επιτρέπει τζαι τον σχολιασμό στο μπλόγκ του ο μπλογκοδεσπότης, σωστά;
...Τωρά εσύ γιατί κάμνεις τον δικηγόρο του ανθρώπου (ειδικά αφού αδυνατείς να καταλάβεις τζαι το τι θέλω να πώ) ειλικρινά απορώ.
...Για τζίνα ούυυλλα τα άλλα που έγραψες εν θα σχολιάσω γιατί εν αφορούν καθόλου τα λεγόμενα μου.
Pantos an eginountan pou tin alli pleura tis ekklisias en nomizw na efefken kanenas na paei pou tin plevra pou egine. Egw eperasa pio arga jie en ishen sxedon kanena ston xwro, giauton epia jie gw stin "alli plevra"(eleos pion).
O kosmos vasika irten gia tin syzitisi jie an 8a ginei kati jie oi gia party katw pou tous provoleis. An eginountan kamia diadilwsi opws tin prwti fora, i allou eidous aktivismou pisteukw en na erkountan oulloi.
Syntrofika
simiosi- oi e3is skepseis den aforoun mono tin alert en skepseis guro pou ton tropo organosis. Parolauta i skepsi exi os afetiria ton tropo litourgias kai organosis tis kinisis alert se ena idos prosopikou provlimatismou tze topohetisis
Edo prokite na anaferto pos xriazete na uparxi amesa anatheorisi tou tropou organosis
Sto paron stadio theoro oti i alert stirizete se ena idos "eikonikis" politikis kai oxi mias ousiodis politikis vasis. Oi ximera ideon pou uparxi sto ideologiko periguro tis "platformas" autis erxete se antiparathesi me to periexomeno organosis kai auto exigite apla sto oti uparxi mia ximera organomenon kai autonomon atomon pou proerxonte apo diafores politikes taseis, koinonika stromata kok, me liga logia epikrati mia pikilomorfi parousia atomon . Opou to pio pithano na prokalesi mia makra periodo asunenoisias tze apraxias mesa se mikrosizitisis pou siga siga epistrefoun sto arxiko stadio me to apotelesma diaspasmou tze mias megalis apagoiteusis.
Edo tha anaferto sto arxiko stadio tis olis ideas kai eikonas pou epikratuse parolo pou o tropos organosis tou purina ine panomiotupos ap tin arxi eos to telos, faneronete kati pou stin pragmatikotita den exei na kanei tipota me tin alert i toulaxiston exi sxesi oso tha mporouse na exi o opiosdipote. Epikrati i idea enos koinonikou stegasmatos: dialogou, topothetisis, provlimatismou, amfusvitishs kok pou edose ena fusiko tropo organosis anamesa se organomena tze autonoma atoma kai edo akrivos vriskete i ousia.
Diladi auto pou thelo na po, ine oti, gia na na upar3i koinoniki afupnisi, drasi kai organosi theoro oti ine anagkaio na aferethi, na katargithi kai gia to ermineuso kalutera na autokatargithi o "pirinas" organosis kai na metavi sto epipedo mia enieas platformas sunenoisi kai organosis apoteloumeno apo tous politika organomenous kai ta koinonika sunola pou tha pragmatothoun mesa apo afti tin politiki diadikasia.
uposimiosi: i Alert den ine i platforma alla i alert ine meros tis platformas kai theoro oti i moni epilogi einai na topothetithi apo olous emas mia organotiki vasi pou na apotelite apo mia laiki suneleusi opou mpori na stegasi ton dialogo tze mesa apo auti tin diadikasia na provoume stin praxi.
Autonomia, autodoeuthinsi, autoorganosi,allileggui autes oi lexeis prepei na paroun morfi draseis eine i vasi pou tha mporouse na feri mia sovari politiko-koinoniki organosi.
"ine anapofekti i katrgisi ston dromo tis sunidisis"
Adreas Salagos
i foni stous neous tze i aiutonomia tous en polla simantiki, i kritiki ine apodekti kai antistrepsimi prepi omos na dosoume simasia sto neolistiko kinima to theoro dimiourgiko kai parolo pou epikrati ena chaos to vrisko anapofekto dioti vriskete stin diadikasia tze ontas stin diadikasia faneroni draseis tze koinonika apotelesmata.
m4c: e afou en "dikewma sou na mpennis sto blog tou allou je na kamnis bulling anwnima" en exw na sou pw tpt allo.En na pai xamenos o kopos mou na kamw type.
En kamnw ton dikigoro tou oikodespoti, oxi mono giati ta vgazi mia xara pera je pou monos tou, alla giati eshi parapanw ipomoni pou mena, egw en exw polli ipomoni ama thwrw vlakies.
O logos pou sou apantisa panw en giati you were bulling and i dont like the bullies; je idika otan kamnoun lektikes epithesis anwnima.
en exw na pw tpt allo.
Nudebeach news [url=http://groups.filestube.com/topic/1,9c22e5253a3cc759,view.html] nude tape[/url] .
Post a Comment