tag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post8331511370113119428..comments2023-10-31T03:18:02.306-07:00Comments on νεκατώματα: Η αποστρατικοποίηση της χώρας ως η πρώτη και η τελευταία πράξη της επανένωσηςgregorishttp://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comBlogger53125tag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-62951664935841648502010-03-25T23:43:45.825-07:002010-03-25T23:43:45.825-07:00τραινικέ δηλαδή εννοουσατε την ομοσπονδία όπως την...τραινικέ δηλαδή εννοουσατε την ομοσπονδία όπως την εννοεί πχ ο γρηγόρης το δησυ το ακελ κλπ;osrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-38480727163411173902010-03-13T04:25:33.824-08:002010-03-13T04:25:33.824-08:00υποσημειωση για την συνεχεια της ιστοριας των κινη...υποσημειωση για την συνεχεια της ιστοριας των κινηματων τζαι της σημειολογιας τους..<br />..τζαι μια συνδεση με την επαναδιεκδικηση του "τοπικου", της αυτονομιας τζαι της κουλτουρας του, στα πλαισια της ιστοριας του παγκοσμιου, που τον μαρκος τζαι τους ζαπατιστας, θα ηταν καλη συνεχεια της "στιγμης" που ξεκινα με τον τσε τζαι το βιετναμ..<br /><br />χρειαζουνται τζαι νεες λεξεις..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-54264993415933346202010-03-12T14:06:17.929-08:002010-03-12T14:06:17.929-08:00όντως τραινικέ η λέξη/όρος "πατρίδα" κου...όντως τραινικέ η λέξη/όρος "πατρίδα" κουβαλά ιστορικά μεγάλο αρνητικό φορτίο. βέβαια ο Γκεβάρα τζιαι οι Βιετ-Κογκ εν πολλοίς ανάτρεψαν το επαναστικοποιώντας την έννοια της πατρίδας.<br />στο κυπριακό πλαίσιο, η έννοια της "κοινής πατρίδας" είναι εν δυνάμη ανατρεπτική (του διχοτομικού στάτους κβο).<br />ως σύνθημα έχουν την οι ΑΚΕΛικοί. ως πολιτική όμως μόνον οι ακραίοι αριστεριστές βόρεια τζιαι νότια.<br />εγώ προσωπικά φλερτάρω με την ελπιδοφόρα προοπτική της "κοινής πατρίδας" έχοντας όμως πάντα κατά νου, ιδιαίτερα άμαν θωρώ εκφάνσεις κυπριακού ρατσισμού, ότι οι προλετάριοι δεν έχουν (ούτε μπορουν να έχουν) πατρίδα.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-24286663966676100562010-03-12T11:38:43.435-08:002010-03-12T11:38:43.435-08:00οσρ,
την ομοσπονδια εννουσαμεν την γενικα τζαι ειδ...οσρ,<br />την ομοσπονδια εννουσαμεν την γενικα τζαι ειδικα αμα η "πολιτικη" προεκταση εφτασεν στην υλικη πραγματικοτητα του κυπριακου..δηλαδη η αρχικη εκδοχη ηταν η ομοσπονδιακη αναρχικη αρχη/θεση γενικα εναντια στον συγκεντρωτισμο τζαι στην λογικη της προσαρτησης κλπ..<br />αλλα αφου η εμφαση της πολιτικης τασης ηταν οτι επρεπε να δουμε ινταλως το κυπριακο ελειτουργαν σαν ενα ειδος ιδεολογιας που εξοριζεν την κοινωνικη συγκρουση, τοτε αναποφευκτα εμιλουσαμεν τζαι για την ομοσπονδια σαν ενα ειδος περασματος που το υπαρχον καθεστως εγκλωβισμου της κοινωνικης συγκρουσης...<br />το να διεκδικησει καποιος την ομοσπονδιακη αρχη σαν εν δυναμει απελευθερωτικη η εστω θετικη [σε μιαν εποχη που παρα την επισημη θεση η λεξη ηταν λογοκρινομενη] εισιεν τζαι το χιουμορ της...<br />αλλα τζαι την θεση της ιστορικης διεκδικησης..για τουτον στο εξωφυλο του τραινου υπηρχεν παιχνιδισμα με το " αυτονομη περιοχη λεμεσου"..η ομοσπονδια εν ηταν θεμα μονο του κυπριακου..ηταν τζαι ευρυτερο ιστορικο θεμα - ακομα τζαι για την "κυπριακη δημοκρατια"..για την μορφη της πολιτικης συγκροτησης..<br />το "ακομα και αν δεν υπηρχε θα επρεπε να εφευρεθει" ηρτεν σε επομενα τευχη οταν πκιον η εστιαση στο ξεπερασμα του κυπριακου επηρεν μορφη σαν "πολεμος των τειχων"...<br /><br />η ομοσπονδια [οπως τζαι η ισοτητα η η διαφορετικοτητα τζαι αλλες εναλογες εξελικτικα διαμορφωμενες αρχες/τασεις του ελευθεριακου χωρου] εν ιστορικη αρχη..υπαρχουν βεβαια οι εκδοχες που μας αρεσκουν παραπανω [εσενα ετσι,εμενα αλλωςπως,των αναρχοσυνδικαλιστων καπως αλλοιως κλπ], αλλα σαν ιστορικες αρχες/τασεις εν τζαι μορφες [να τες πουμεν εργαλεια?] διεκδικησης για την διευρυνση των χωρων ελευθεριας..<br /><br />γρηγορη,<br />παντως η λεξη/ορος "πατριδα" ηταν να αντιμετωπισει το βετο της φεμινιστικης τασης..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-90808441765403178402010-03-12T08:40:29.951-08:002010-03-12T08:40:29.951-08:00δηλαδή πιάνεσαι που τούτον το απόσπασμα του τραινι...δηλαδή πιάνεσαι που τούτον το απόσπασμα του τραινικού που πάνω<br /><br />"τζαι που τα τοτε ετιθετουν καθαρα οτι η εναλλακτικη αναρχικη προταση στον συγκεντρωτισμο του εθνους-κρατους, ηταν η ομοσπονδια.."<br /><br /> για νου μου πεις τι;; ότι τάχα οι αναρχικοί αυτοί ήθελαν ομοσπονδία στα πλαίσια του αστικού κράτους σε συνθήκες καπιταλισμούς με εθνικότητες κλπ; <br /><br />δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους οι τραινικοί τότε οπότε ας το ξεκαθαρίσει ο ίδιος <br /><br /><br /><br />από κει και πέρα η ομοσπονδία ΔΕΝ εξυπακούεται φυσικά ότι θα είναι στα πλαίσια του αστικού κράτους που υποστηρίζεις<br /><br />αν δεν το ξέρεις αυτό δυστυχώς αυτό φανερώνει τουλάχιστον ημιμάθεια <br /><br />αν το ξέρεις και συνειδητά διεστραβλώνεις την έννοια της ομοσπονδίας σε μια αναρχική κοινωνία τοτε απλά είσαι κακόπιστος<br /><br />σε μια συζήτηση που είχα στο blog μου κάνω αναφορά σε αυτό τον τρόπο λειτουργίας ομόσπονδων κοινοτήτων ανθρώπων<br /><br />http://osr55.wordpress.com/2010/02/09/<br /><br />"όπως έγραψα και πιο πάνω οι κοινωνίες θα μπορούν να λειτουργούν σε μικρά κομμάτια πχ 5000 ανθρώπων και από κει και πέρα πιο μεγάλες κοινότητες ενωμένα σε ομοσπονδίες κοινοτήτων με εκπροσώπους εκλελεγμένους αμεσοδημοκρατικά με συγκεκριμένους όρους εντολής άμεσα ανακλητούς όπως μπορούν να αποφασίσουν οι άνθρωποι το πως θα γίνεται αυτό.."<br /><br /><br />τίποτα δεν απάντησες αλλά υπεκφεύγεις και πάλι<br /><br />τέσπα υγείαosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-41897880112926621022010-03-11T15:38:33.179-08:002010-03-11T15:38:33.179-08:00οσρ
όπως θωρείς η επανένωση-ομοσπονδία (στην οποία...οσρ<br />όπως θωρείς η επανένωση-ομοσπονδία (στην οποία εσύ μαζί με τους απορριπτικούς-εθνικιστές εναντιώνεσαι) ήταν θέση τζιαι του αντιεξουσιαστικού χώρου (ενάντια στην αυταρχικότητα του έθνους-κράτους τζιαι των 2 κυπριακών κοινοτήτων) που την δεκαετία του 1980. ούτως ή άλλως τα κείμενα υπάρχουν τζιαμέ. (ακόμα και αν δεν υπήρχε η ομοσπονδία θα έπρεπε να την εφεύρουμε λαλεί το πιο χαρακτηριστικό). τζιαι η αυτονομία της Κύπρου ναι ως χώρας (τζιαι ως πατρίδας ακόμα) ήταν τζιαι είναι κεντρική διάσταση στην κριτική των 2 αντιμαχόμενων εθνικισμών.<br />η διζωνικότητα έννεν πανάκεια δική μου, εν αποτέλεσμα της ιστορίας των δικοινοτικής σύγκρουσης τζιαι του 1955-1974. τζιαι η ιστορία δεν σβήνεται με θεωρητικές ασκήσεις, με επικλήσεις στο δίκαιο, στο ιδεατό, στην ουτοπία κλπ. η ιστορία καθορίζει το πλαίσιο των σημερινών τζιαι των αυριανών αγώνων.<br />για το ταξικό τζιαι το αστικό κράτος απάντησα σου. η επανάληψη καταντά κουραστική. άμαν θέσεις ουσιαστικά ερωτήματα εννά πιάσεις τζιαι ουσιαστικές απαντήσεις. <br />κατά τα άλλα υγείαν.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-49543104146720672010-03-11T10:10:20.216-08:002010-03-11T10:10:20.216-08:00υπηρχεν εντονη αισθηση λ.χ. οτι η πατριαρχεια στις...υπηρχεν εντονη αισθηση λ.χ. οτι η πατριαρχεια στις πολλαπλες της μορφες [που την καταπιεση του ερωτισμου στην αναπαραγωγη της υποταγης, τζαι φυσικα την εξουσια πανω στην γυναικα - αλλα τζαι τους νεους τοτε] ηταν βασικη δομη..<br />η αλλη δομη στην οποια εστιαζαμεν ηταν η διασταυρωση της πολιτικης τζαι πολιτστικης καταστολης μεσα που το κρατος..στην πολιτικη σφαιρα..<br />αμα δει καποιος την πιο μεγαλη αναλυση τζηνης της περιοδου [το "η κυπρος το εθνικο και ο εθνικσιμος"] εν σε τουτες τες 3 μορφες/δομες που εστιαζεται η αναλυση για να ερμηνευτει η αναπαραγωγη της εξουσιας μεσα που την εθνικισμο - κατα την διαρκεια του εκμοντερνισμου....<br /><br />τζαι που τα τοτε ετιθετουν καθαρα οτι η εναλλακτικη αναρχικη προταση στον συγκεντρωτισμο του εθνους-κρατους, ηταν η ομοσπονδια..εν τζαι ηταν ανακαλυψη..δαμαι απλα επανατοποθετουσαμεν το ζητημα στην ιστορικα αναρχικη θεση..οπως τζαι στο θεμα της ταυτοτητας επιμεναμεν [τζαι επιμενωμεν οσοι μαχουμαστεν τζαι σε τουτον ακομα] στην πολλαπλοτητα τζαι την ρευστοτητα..<br />..το πεισμα στην αξιοπρεπεια του ιθαγενη υπηρχεν τζαι υπαρχει επισης..ειμαστεν νακκον μουττη του θκιοσμη σε τουτον..αναγιωθηκαμεν σε αλλο πλαισιο επισης/ισως?..υπηρχεν τζαι που τα τοτε εναν ειδος εσωτερικου χιουμορ στην χρηση της λεξης ιθαγενης, που εν ειμαι σιουρος ποσο κατανοητη εγινε/γινεται..παντως η πρωτη της φορα ηταν στο πρωτο τραινο..με την διακυρηξη για την "προεδρικη υποψηφιοτητα" τζαι το μανιφεστο για την αφροδιτη..<br /><br />τζαι μια αναφορα στον εσωτερικο διαχασμο του χωρου τοτε που οδηγησε στο κειμενο για τον εθνικισμο..το πρωτο περιοδικο εισιεν φκει στην γαλλια που τον κοσμο που εσυναχτηκεν στην λυων [οϊ κατ'αναγκη ουλλοι φοιτητες/τριες τζαι εν ηταν μονο τζιαμαι ο "χωρος" - απλα ενα φεγγαρι]..σαν συνεχεια του χωρου της λεμεσου τελη 70 αρκες 80..<br />τελικα επροεκυψεν διαφωνια για την εμφαση..η μια πτερυγα εδιαν παραπανω εμφαση στα υπαρξιακα-πολιτιστικα [τζαι τις αναλογες δομες εξουσιας τζαι αναγκης απελυεθρωσης] ενω η αλλη ηταν πιο "πολιτικη"..το κυπριακο τζαι κατα ποσον επρεπε να ασχολουμαστεν μαζιν του εγινεν το κομβικο σημειο συζητησης..<br />η πιο "πολιτικη" ταση επεμενεν οτι το κυπριακο εν θα εξαφανιζετουν αν δεν ασχολουμαστεν μαζι του.. για το κλιμα: το πρωτο "πολιτικο" φυλλαδιο του χωρου [αν αθθυμουμαι καλα] ηταν το "εκτος απο το εθνικο υπαρχει και ο οργασμος"..<br />η πολιτικη ταση επεμενε οτι πρεπει να ασχοληθουμε τζαι το κυπριακο..τζαι αρα να αναζητησουμεν στην κυπρο ριζες [ιστορικες, κοινωνιολογικες, ψυχαναλυτικες, υπαρξιακες] αμφιβητησης τζαι εν δυναμει χωρου συγκροτησης εναλλακτικων μορφων βιωματος... <br />εν τουτη η ταση που εκαμεν τα κειμενα για την αναλυση του εθνικισμου σαν ειδος εσωτερικη συζητησης - ειχαν προηγηθει τζαι προφορικες κουβεντες σε "γενικες συνελευσεις" τα καλοτζιαρκα που εβρισκετουν ουλλος ο κοσμος μαζι..μερικα που τα αλλα τα παιθκια εμπλακηκαν υστερα με το τραινο τζαι την χρυσαλλιδα..ηρταν τζαι αλλοι φυσικα..κοκ..τζαι η ιστορια..<br /><br />ε τουτα για το background...<br />υ.γ. εγοητευκαν μας οι σιτουασιονιστες..αλλα ειμαστεν καταδικασμενοι νομιζω [θωρωντας προς τα πισω] να ξαναανκαλυψουμεν τον εξελικτικο αναρχισμο του κροποτκιν με την αρνηση του μπακουνιν να εν η μηχανισμος της ιστοριας..το στυλ που παραγει χρονο..<br />το οτι τελικα σημερα, τζαι αφου επερασαν αναλογους προβληαμτισμους τζαι αλλες ομαδες, καπου συγκλινουμεν σε διαφορα [αμα δουμεν την συγκριση με το κλιμα γυρον μας τοτε]μπορει να δειχνει οτι δημιουργουμεν - σαν εξελικτικη συλλογικοτητα..σε δεδομενο πλαισιο..αλλα εχουμεν ισως, επιτελους, τζαι την δικην μας ιστορια..<br />τζαι οπως παντα..<br />εν να δειξει..<br /><br />τραινικοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-43856088656317241352010-03-11T10:05:22.656-08:002010-03-11T10:05:22.656-08:00σκεψεις για την ιστορικη συνεχεια..
[αναφορα στο π...σκεψεις για την ιστορικη συνεχεια..<br />[αναφορα στο πλαισιο της αναδυσης της αναρχικης κριτικης στην κυπρο την δεκαετια του 80]...<br /><br />να πω 2-3 κουβεντες αφου επροεκυψεν αναφορα στα κειμενα του χωρου της δεκαετιας του 80..σαν συμμετεχων τοτε..τζαι που τα τοτε..<br /> εν μερει τα κειμενα εκφραζουν μια αποψη..αλλα τζηνα τα κειμενα νομιζω εν ηταν μονο η αποψη νου ατομου..εφκαιναν που μια συλλογικην εμπειρια..τωρα αν καποιος εισιεν το βιτσιον να γραφει τζαι εκωδικοποιησεν τα σε τουτην την μορφη, εν σημαινει οτι εν ατομικη του εκφραση..<br />ετσι τουλαχιστον το εβιωναμεν τοτε..τζαι υστερα..για τουτον πολλα που τα κειμενα [τζαι των μπροσουρων τζαι στο τραινο] ηταν ανυπογραφα η με ψευδωνυμα..<br />μπορει να ηταν τζαι εν παιχνιδι με την εννοια [τζαι την αρνηση] της ιδωτικης ιδιοκτησιας..<br /><br />αν εισιεν κατι σημαντικο η εμπειρια του αναρχικου-εναλλακτικου χωρου [τοτε τζαι οι συνεχειες του] νομιζω ηταν η προσπαθεια να διασταυρωθει η διεθνης αναρχικη-αντιεξουσιαστικη κριτικη [τζαι που την κλασικη περιοδο οπως εκορυφωθηκεν το 36-37 στην καταλωνια, την ισπανια..] αλλα τζαι ο μεταμορφωσεις της κριτικης/πρακτικης με βαση τα νεα δεδομενα..το 68..το 77..ειμαστεν ισως το τελευταιο κομματι του τοπικου κλιματος της αντιστασης που οικοδμηθηκεν γυρον τοου το 74 [τζαι του κλιματος αμφισβητησης μετα] που εδιαστυαρωθηκεν με το 77..αρεσκεν μας ο μορισσον αλλα εν το πανκ που εχορευκαμεν με παθος..εχαμογελαν μας το 68, αλλα ενοιωθανμεν παραπανω την αυτονομια..<br /><br />τζηνη η διασταυρωση του διεθνους τζαι το τοπικου, επροσπαθησεν να αρθρωσει κυπριακον λογο συνειδητα...να μεν παπαγαλιζει..ενοιωθαμεν, εστω τζαι αν επηρεν πολλες προσπαθεις να αρθρωθει, να εβρωμεν τες λεξεις, οτι εν μπορει να ονειρευτουμεν την [ατομικη η συλλογικη] απελευθερωση αν εκαμναμε απλα εισαγωγη σλογκαν..ηταν σαν να εγινουμαστεν ιμαντας του θεαματος..εσιει ενα καλο κειμενα σε ενα που τα τραινα των 90'σ για τουτον..η τουλαχιστον αρεσκει μου εμενα..<br />αν ειμαστεν εισαγωγεις ηταν να σβησει σαν μοδα..<br />τζαι οσοι εμουλαρωσαμεν σε τζηνες της μοναξιες του χωρου των 80'σ εφλερταραμεν με την ιστορια συνειδητα..οπως την εκαταλαβαιναμεν..σαν ατομα τζαι σαν χωρος...<br /><br />τζαι υστερα ηταν τζαι η αληθκια που εβιωναμεν/εξεραμεν τζαι επρεπεν να αρθρωσουμε..οτι ο ελληνικος [ η ο τουρτσικος] εθνικισμος εν ηταν προβλημα μονο γιατι επαραγεν ρατσισμο κλπ απεναντι στους αλλους..αλλα γιατι υποβιβαζεν τους αθρωπους σε καθεστως<br />αυτοαναιρεσης της αμεσης εμπειριας..εκατασκευαζεν υποταγη..εκαμνεν δουλους..<br /><br />τζαι τουτον ηταν εξωφθαλμο που τα τοτε ..οταν οι τοπικοι εισαγωγεις του καραμπελια αρκεψαν τζαι επουλουσαν "εξαρχεια" σαν ειδος μοδας στα 80'σ..ο ρατσισμος στην κυπρο ενα φεγγαρι εκαμωνετουν οτι το παιζει τζαι ταχα μου αμφισβητηση..εν ηταν θεμα ατομων παλε..ηταν κατι βαθυτερο..η πιστη οτι τζηνον που εζουσαμεν δαμαι στην κυπρο εν αξιζεν ταχα μου...τζαι αρα δαμαι καποιος εμπορεν να λαλει "καλος τουρκος νεκρος τουρκος", τζαι υστερα στην αθηνα να το παιζει τζαι υπερ των δικαιωματων των στρατιωτων..κοκ..διοτι δαμαι ηταν "αποικια" [εστω τζαι φαντασιακα], περιφερεια οπου οι γυρολογοι της εθνικοφροσυνης εμπορουσαν να πουλουν πραμαθκιες σε ιθαγενεις..<br />η ελλειψη αξιοπρεπειας ηταν το ενα..το αλλο ηταν το θεαματικο ανεκδοτο..οι ιεραποστολοι replayed..<br /><br />τουτος ηταν ενας αξονας..<br />που την αλλη η τροσκιστικη αριστερα με την επιμονη της σε εναν ειδος ταξικης παλης που εβιωνετουν τζαι αρθωνετουν μονοδιαστατα, εν μας εμιλαν, εν μας εντζιζεν..οι παραπανω ερκουμαστεν που την εργατικη ταξη οποτε υπηρχεν εναν υποστρωμα ταξικης συνειδησης που ηταν [τζαι ενι] αδιστακτο...αλλα σαν κριτικη εν μας εκαλυφκεν σαν ολικη εμπειρια..για τουτον η αναλυση μας εστιαζεν σε διαφορετικες δομες εξουσιας [στην ιεραρχια σαν δομηεξουσιας σε διαφορετικες κοινωνικες σφαιρες] τζαι οϊ μονο στον καπιταλισμο - ο οποιος αντιμετωπιζετουν σαν η κυριαρχη ισως σημερα μορφη θεσμισης αλλα παρ'ολα αυτα, η θεσμιση στην οικονομια..<br />[η συνεχεια πουκατω]Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-70940958355210551752010-03-10T12:00:45.179-08:002010-03-10T12:00:45.179-08:00" στον καπιταλισμό το κράτος δεν μπορεί να εί..." στον καπιταλισμό το κράτος δεν μπορεί να είναι με τους εργάτες όποια τζιαι αν είναι η κυβέρνηση" <br /><br />σωστός<br /><br />άρα γιατί υποστηρίζεις το κράτος;<br /><br />άρα αν δεν υποστηρίζεις το κράτος, μετά την λύση θα υποστηρίζεις την κατάλυση του; <br /><br />τι θα επιδιώξεις μετά την λύση;osrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-21828948578656096422010-03-10T09:28:48.459-08:002010-03-10T09:28:48.459-08:00στο κείμενο μιλά για αποκέντρωση και όχι αντίληψης...στο κείμενο μιλά για αποκέντρωση και όχι αντίληψης της Κύπρου ως χώρας όπως αφήνεις να νοηθεί στα πλαίσια του αστικού κράτους<br /><br />και επίσης στο κείμενο ο κρατισμός ταυτίζεται με τον κρατισμό που υποστηρίζεις τον οποίο ο ΑΠ απορρίπτει τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και σε διζωνικό που εσύ θεωρείς ως πανάκεια<br /><br />επίσης θέτει ως απαραίτηση προυπόθεση την όξυνση των κοινωνικών συγκρούσεων όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ σε ταξικό επίπεδο <br /><br /><br />"Στην Κύπρο μια τέτοια κουλτούρα προϋποθέτει τρεις τουλάχιστον διαστάσεις: α) τον αγώνα εναντίον και το ξεπέρασμα του εθνικισμού και των ιστορικών του πληγών, β) την αναζωογόνηση και επαναπροσδιορισμό των τάσεων για αποκέντρωση, αυτονομία, πλουραλισμό που καταπίεσε για τόσες δεκαετίες ο <br /><br />εθνικισμός-κρατισμός, <br /><br />γ) την εναντίωση στην εξουσία τόσο σαν δομικό φαινόμενο όσο και σαν διάχυτη μορφή συγκρότησης των διαπροσωπικών σχέσεων. Η διάχυση της αντιεξουσίας και η συγκρότησή της σαν εναλλακτικού πολιτικού-πολιτιστικού πόλου, είναι αναγκαία προϋπόθεση για μια αναρχική επαναστατική κοινωνία." <br /><br />"Ο μόνος τρόπος να αρχίσουμε να προτείνουμε κάτι εναλλακτικό πραγματικά και βιώσιμο είναι, μέσα από μια ριζοσπαστική πράξη.<br /><br />H ΑΝΑΡΧΙΚΗ «ΟΥΤΟΠΙΑ» ΚΑΙ Η ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ<br /><br />Σ’ ένα ουτοπικό επίπεδο βέβαια, ξέρουμε τι θέλουμε: μια αναρχική οργάνωση της κυπριακής κοινωνίας βασισμένης στις αρχές της μη εξουσίας, του πλουραλισμού και της αυτονομίας-αποκέντρωσης. <br /><br />Το κράτος (κεντρικό ή διζωνικό), <br /><br />οι άλλες δομές εξουσίας (πατριαρχεία, καπιταλισμός κ.λπ.) καθώς και οι μηχανισμοί βίας (στρατός, παρακρατικές ομάδες) φυσικά δεν έχουν θέση σ’ αυτή την κοινωνία Αν το κράτος είναι η αντικειμενική έκφραση της ιδεολογικής ενότητας του έθνους, η αυτόνομη αυτοδιαχειριζόμενη κοινότητα είναι η απάντηση των αναρχικών στο θεσμικό επίπεδο."<br /><br /><br /><br />"Μια αναρχική κοινωνία δεν φτιάχνεται από μόνη της ή από ιστορικές αναγκαιότητες (βλέπετε εμάς δεν μας αγαπά η ιστορία όπως τους Μαρξιστές). Φτιάχνεται απ’ τους ανθρώπους και τις πράξεις τους. Και αν η αναρχία σαν ουτοπία-κατεύθυνση προϋποθέτει κάτι, <br /><br />αυτό είναι η όξυνση των κοινωνικών συγκρούσεων και η δημιουργία μέσα σ’ αυτή την κοινωνία μιας εναλλακτικής-αντιεξουσιαστικής κουλτούρας <br /><br />όπου οι σκοποί αντικατοπτρίζονται στα μέσα που χρησιμοποιούνται." <br /><br /><br /><br />από κει και πέρα αυτό είναι απλά ένα κείμενο ενός ανθρώπου <br /><br />μπορεί κάποιος να συμφωνεί ή να διαφωνεί μαζί τουosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-83147445588021105132010-03-09T14:21:37.549-08:002010-03-09T14:21:37.549-08:00εν είπα εν αυθαίρετο το απόσπασμα, είπα ότι εν αυθ...εν είπα εν αυθαίρετο το απόσπασμα, είπα ότι εν αυθαίρετα που το επέλεξες, το απόκοψες δηλαδή που το υπόλοιπο κείμενο τζιαι το επαράθεσες σε σχέση με τη συζήτηση πιο πάνω.<br /><br />πιο κάτω το κείμενο μιλά μεταξύ άλλων για αυτόνομη αντίληψη της Κύπρου ως χώρου/χώρας, αντι-εθνικιστικό αγώνα, κατάργηση του κυπριακού, αγώνα για αποστρατικοποίηση κλπ<br /><br />εσύ επιάστηκες που την αρχική διαπίστωση ότι το κυπριακό εν αστικό ζήτημα τζιαι ότι η πολιτική ελίτ καθοδηγεί τζιαι έμεινες τζιαμέ. άτε άρεσεν σου τζιαι η αναρχική περιχαράκωση σε σχέση με το Μαρξισμό.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-40377556363607436312010-03-09T12:50:50.355-08:002010-03-09T12:50:50.355-08:00αυθαίρετο μπορεί να είναι ένα συμπέρασμα το οποίο ...αυθαίρετο μπορεί να είναι ένα συμπέρασμα το οποίο δεν τεκμηριώνεται και ούτε βασίζεται σε επιχείρηματα<br /><br />ένα απόσπασμα είναι απλά ένα απόσπασμα και ως εκ τούτου δεν μπορεί να είναι αυθαίρετο αφού είναι απλά αυτό που είναι<br /><br />από κει και πέρα τα πράγματα είναι απλά στο μυαλό το δικό μου <br />(έχοντας πάντα κατά νου την μεγαλύτερη κουβέντα που είπε ποτέ άνθρωπος "εν οίδα ότι ουδέν οίδα")<br /><br />η επανάσταση ξεκινα μέσα στα μυαλά των ανθρώπων με την ανάδειξη της πραγματικότητας βασιζόμενος σε επιχειρήματα από την πραγματικότητα την ίδια<br /><br />αυτός είναι για μένα ο εναλλακτικός λόγος<br /><br />και ανάμεσα σε άλλα της μη υιοθέτησης της κατεστημένης αντίληψης περί κυπρικού ο οποίος δυστυχώς αναπαράγεται συνεχώς από όλους ασχέτως ταμπέλαςosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-33998091655272867002010-03-09T07:51:16.232-08:002010-03-09T07:51:16.232-08:001. ναι αλλά τζιαι οι ιστορικές πράξεις θέτουν το π...1. ναι αλλά τζιαι οι ιστορικές πράξεις θέτουν το πλαίσιο μέσα στο οποίο διαμορφώνονται οι σκέψεις.<br />έννεν τόσον απλό το ζήτημα της πάλης των τάξεων για να το δούμεν με όρους πάλης των ιδεών<br />τζιαι εν δαμέ που έγγυται η σημασία της ιστορίας τζιαι της αντίληψης της. ο Κροπότκιν εμιλούσεν εναντίον των σταδίων που ελαλούσαν τότε οι μαρξιστές σοσιαλδημοκράτες. μετά όμως εμεσολάβησεν η ρήξη της επανάστασης 1917, εμφανίστηκεν ο μπολσεβικισμός που ανάτρεψεν εμπειρικά την θεωρία των σταδίων (έστω τζιαι αν μετά η θεωρία των σταδίων επανήλθεν με τον σταλινισμό) ο Τρότσκυ εμίλησεν για την διαρκή επανάσταση την δεκαετία του 1920. η Λενινιστική εμπειρία εν μπορεί ούτε να αγνοηθεί ούτε να διαγραφεί. επηρέασεν τζιαι τον ισπανικό αναρχισμό, αποδοχή πχ της δικτατορίας του προλεταριάτου που τους "Ντουρουτικούς" 1936. τζιαι για να έρτουμεν στο σήμερα, τι σημασία έσιει η επαναστατική πράξη αν δεν λάβει υπόψην της την κριτική του θεάματος που το 1968 τζιαι την κριτική της εργασίας που το 1977; θέλω να πω εν σημαντικά τα κλασσικά κείμενα αλλά πρέπει να τα βλέπουμεν τζιαι στο ιστορικό πλαίσιο της δημιουργίας τους.<br /><br />2. που το 1985 ως σήμερα εμεσολαβήσαν η επαναπροσέγγιση, η εθνικιστική έξαρση, η τ/κ εξέγερση, το άνοιμα των οδοφραγμάτων, το δημοψήφισμα τζιαι η ένταξη στην ΕΕ. η βασική θέση του Α.Π. του 1985 ότι το κυπριακό εν ένα αστικό ζήτημα ισχύει ακόμα, αλλά τούτον <br />α) δεν συνεπάγεται πολιτική ουδετερότητα, ούτε τότε ούτε τωρά.<br />β) στες διαφορετικές συνθήκες του σήμερα (όπου οι πολιτικοί έχουν λλιόττερον κύρος τζιαι λλιόττερους οπαδούς, όπου η πόλωση μεταξύ εθνικιστών τζιαι αντι-εθνικιστών εντάθηκεν τζιαι επεριπλάκηκεν, όπου η διχοτόμηση εκανονικοποιήθηκεν για κάποιους τζιαι έγινεν αβίωτη για κάποιους άλλους, όπου η μορφή της λύσης άρκεψεν να γίνεται συγκεκριμένη, <br />η κοινωνία (τζιαι εμείς) έχουμεν παραπάνω ρόλο στην διαμόρφωση του ιδεολογικού τζιαι πολιτικού πλαισίου μέσα στο οποίο δρουν οι πολιτικές ηγεσίες στη διαλεκτική σχέση με τους ψηφοφόρους τους που ότι αφήνει να νοηθεί το συγκεκριμένο απόσπασμα που νομίζω αυθαίρετα απαραθέτεις.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-37160740430447875972010-03-09T02:16:20.479-08:002010-03-09T02:16:20.479-08:00δεν ξέρω αν ο Αντρέας Παναγιώτου είναι ο Α.Π. που...δεν ξέρω αν ο Αντρέας Παναγιώτου είναι ο Α.Π. που έγραψε αυτό το κείμενο<br /><br />http://www.anarkismo.net/article/2434<br /><br />από το οποίο παραθέτω ένα σημαντικό απόσπασμα που συμφωνώ<br /><br />"Στην αναρχική ουτοπία σαν κατεύθυνση εσύ φτιάχνεις το δρόμο και διαμορφώνεις την ουτοπία στη διαδικασία μέσα απ’ την πράξη σου.<br /><br /> Οι μαγικές φόρμουλες των αριστεριστών μοιάζουν με μια καθορισμένη διαδρομή - και παρ’ όλο που φαίνεται νάχουν χάσει το τραίνο δε λένε να ψάξουν και λίγο μόνοι τους. <br /><br />Μια αναρχική κοινωνία δεν φτιάχνεται από μόνη της ή από ιστορικές αναγκαιότητες (βλέπετε εμάς δεν μας αγαπά η ιστορία όπως τους Μαρξιστές). Φτιάχνεται απ’ τους ανθρώπους και τις πράξεις τους. Και αν η αναρχία σαν ουτοπία-κατεύθυνση προϋποθέτει κάτι, αυτό είναι η όξυνση των κοινωνικών συγκρούσεων και η δημιουργία μέσα σ’ αυτή την κοινωνία μιας εναλλακτικής-αντιεξουσιαστικής κουλτούρας όπου οι σκοποί αντικατοπτρίζονται στα μέσα που χρησιμοποιούνται. "<br /><br /><br />ή στην αρχή της μπροσούρας για το κυπριακό ακόμη μια σημαντκή θέση με τν οποία συμφωνώ επίσης<br /><br />"Αλλά φυσικά, το Κυπριακό υπάρχει και χωρίς πόλεμο. Και αυτό είναι υπαρκτό πρόβλημα. Ωστόσο, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα απ’ την αρχή. Το κυπριακό θα λυθεί μακρυά από μας - και. τους υπόλοιπους Κυπρίους. Θα δέσουν και θα ράψουν οι πολιτικοί και θα επιβάλλουν την λύση μέσω της ψήφου των οπαδών τους. (Αυτό γνια όσους νομίζουν ότι αύριο θα τους ρωτήσουν πώς θα λυθεί το πρόβλημα)."<br /><br />προσωπικα συμφωνώ με τον Α.Π. του 1985<br /><br />από κει και πέρα συμφωνώ και με αυτό που είπε ο Κροπότκιν και στο ξαναέγραψα <br /><br /><br />“Δικό μας καθήκον είναι πρώτα πρώτα να εντοπίσουμε με την ανάλυση της κοινωνίας τις χαρακτηριστικές της τάσεις σε κάποια δεδομένη στιγμή της εξέλιξης της και να τις προβάλουμε καθαρά.<br /><br />Στη συνέχεια να θέσουμε σε πρακτική εφαρμογή τις τάσεις αυτές στις σχέσεις μας με όλους όσους σκέφτονται σαν και μας.<br /><br />Και τέλος από σήμερα κιόλας<br /><br />μα κυρίως στη διάρκεια της περιόδου της επανάστασης να γκρεμίσουμε τους θεσμούς καθώς και τις προκαταταλήψεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη των τάσεων αυτών.<br /><br />Αυτό μπορούμε όλο κι όλο να κάνουμε, τοσο ειρηνικά όσο και επαναστατικά<br /><br />και ξέρουμε ότι βοηθώντας να γεννηθούν οι τάσεις αυτές,<br /><br />εργαζόμαστε για την πρόοδο και ότι όλα όσα θα γίνουν εναντίον των τάσεων αυτών θα εμποδίσουν μόνο την πορεία της προόδου.<br /><br />Κι όμως μιλάνε συχνά για στάδια που πρέπει να περάσουμε<br /><br />και μας προτείνουν να εργαστούμε για να φτάσουμε σε αυτό που περιγράφουν σαν πρώτο στάδιο και να ξαναβγούμε έπειτα στο μεγάλο δρόμο αφού πρώτα φτάσουμε σ αυτό.<br /><br />Το να σκεφτόμαστε όμως με τον τρόπο αυτό μου φαίνεται σα να παραγνωρίζουμε τον αληθινό χαρακτήρα της ανθρώπινης προόδου και να χρησιμοποιούμε μια πολύ κακά διαλεγμένη μεταφορά από τη στρατιωτική πρακτική.”<br /><br />Πέτερ Κροπότκιν<br /><br />Ομιλία του στις 6/3/1896 στο Παρίσι<br /><br />ή θα είσαι κατά του κράτους και θα αναδεικνύεις όλα τα βίαια του παρεπόμενα ή όχι <br /><br />το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαλαλουμε τα πιστεύω μας και να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας<br /><br />όποιος θέλει τις ακούει τις διαβάζει και προβληματίζεται για την αλήθεια τους και πράττει ή δεν πράττει αναλόγως<br /><br />οι ιδέες δεν επιβάλλονται αλλά διαχέονται στους ανθρώπους οι οποίοι τις αποδέχονται<br /><br />οι σκέψεις προηγούνται των πράξεωνosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-43988617485271755662010-03-08T09:38:40.952-08:002010-03-08T09:38:40.952-08:00αν έσιει κάποιον που μόνος του ρωτά τζιαι μόνος το...αν έσιει κάποιον που μόνος του ρωτά τζιαι μόνος του απαντά, με κουραστικό τρόπο μάλιστα είσαι εσύ οσρ.<br />ψευδαισθήσεις πάλε εν εσύ που έσιεις που σύρνεις τα συνθήματα τζιαι περιμένεις να γίνουν πραγματικότητα.<br />όσον αφορά τες απόψεις σου για το κυπριακό, ευχαριστώ δεν θα πάρω. έμαθα σε τζιαι ξέρω πόξω την "επιχειρηματολογία" σου.<br />ακόμα πρέπει να καταλάβεις ότι εν άλλον η αναρχία τζιαι άλλον η ισοπέδωση. άλλον η κριτική του κράτους τζιαι άλλον ο μηδενισμός της πολιτικής. <br />για μιαν πραγματικά αναρχική τοποθέτηση για το κυπριακό κοίταξε τα κείμενα της Λεμεσιανής ομάδας Τραίνο στη πόλη που ήδη που την δεκαετία του 1980 ελαλούσαν "ακόμα και αν δεν υπήρχε η ομοσπονδία θα έπρεπε να εφεύρουμε" τζιαι πιο πρόσφατα το κείμενο του Α. Παναγιώτου στο Καλέμι πριν 2 μήνες "Η ομοσπονδία ως διέυρυνση της δημοκρατίας"<br />http://www.scribd.com/doc/25303258/Kalemi-jangregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-89832721262120449472010-03-08T07:37:19.439-08:002010-03-08T07:37:19.439-08:00"όπου αναμετριέται η συντήρηση ιαι η πρόοδος&..."όπου αναμετριέται η συντήρηση ιαι η πρόοδος" <br /><br />"το ερώτημα σήμερα είναι ομοσπονδία ή διχοτόμηση"<br /><br />εσύ ρωτάς εσύ απαντάς!!<br />ωραίος!!! συνέχισε να τρέφεις τις ψευδαισθήσεις σου <br /><br /><br /><br />Κυπριακό: καθεστωτικές αντιλήψεις του ίδιου νομίσματος από την ανάποδη – Περί δημοκρατίας http://osr55.wordpress.com/2010/02/02/osrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-23037389887054426902010-03-07T12:53:49.377-08:002010-03-07T12:53:49.377-08:00This comment has been removed by the author.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-58245706128484370472010-03-07T12:32:09.207-08:002010-03-07T12:32:09.207-08:00η πολιτική ουδετερότητα στο κυπριακό όπως τζιαι στ...η πολιτική ουδετερότητα στο κυπριακό όπως τζιαι στην εκπαίδευση δεν υφίσταται. ειδικά σε ιστορικές στιγμές όπως σήμερα (προχωρημένες συνομιλίες, εκπαιδευτική μεταρύθμιση) όπου αναμετριέται η συντήρηση τζιαι η πρόοδος τζιαι διακυβεύβεται το μέλλον μιας χώρας. το ερώτημα σήμερα είναι ομοσπονδία ή διχοτόμηση. τζιαι εσύ συνειδητά ή ασυνείδητα επιλέγεις το δεύτερο με "αναρχική" γαρνιτούρα. η θέση ότι δεν με αφορά το κυπριακό επειδή εγώ είμαι αναρχικός εξυπηρετεί το στάτους κβο της διχοτόμησης.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-7442227630413503162010-03-07T12:16:45.170-08:002010-03-07T12:16:45.170-08:00εγώ δεν υποστηρίζω κανένα κράτος αντίθετα είμαι εν...εγώ δεν υποστηρίζω κανένα κράτος αντίθετα είμαι εναντίον αυτού που ονόμαζεται κράτος<br /><br />θεωρώ ότι η κοινωνία μπορεί να οργανωθεί χωρίς κράτος αφέντες ηγέτες τρωκτικά<br /><br />ελευθεριακός κομουνισμός ήτοι αναρχίαosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-41153166898620306312010-03-07T05:12:20.646-08:002010-03-07T05:12:20.646-08:00το ενωμένο κυπριακό κράτος που "υποστηρίζω&qu...το ενωμένο κυπριακό κράτος που "υποστηρίζω" εγώ εν υπάρχει ακόμα - επιχειρηματολογώ υπέρ της δημιουργίας του ως ιστορική κίνηση προς τα εμπρός.<br />το διχοτομημένο κράτος που ντε φάκτο υποστηρίζεις εσύ όμως, με την αντίθεση σου στην διζωνική ομοσπονδία υπάρχει τζιαι διαφεντεύει τους εργαζόμενους διαιρώντας τους στην βάση της εθνότητας.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-88089357830513207012010-03-07T04:42:04.167-08:002010-03-07T04:42:04.167-08:00πράγματι υπάρχει και η πραγματικότητα και φαίνεται...πράγματι υπάρχει και η πραγματικότητα και φαίνεται ποιος είναι αυτός που υποστηρίζει με απίστευτη μανία ένα κράτος αστικής τάχα δημοκρατίας σε συνθήκες καπιταλισμού χωρίς καμιά αναφορά στον ταξικό πόλεμο και στον αληθινό εχθρό των ανθρώπωνosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-87495124514691820082010-03-07T02:00:02.825-08:002010-03-07T02:00:02.825-08:00για το ότι εν αναδεικνύω δήθεν το ταξικό κοίταξε τ...για το ότι εν αναδεικνύω δήθεν το ταξικό κοίταξε τούτον (που εδημοσιεύτηκεν τζιαι τούρτζικα)<br /><br />http://nekatomata.blogspot.com/2009/04/blog-post_09.html<br /><br />τζιαι τούτα που εδημοσιευτήκαν μαζικά σε περιοδικά τζιαι εφημερίδες<br /><br />http://nekatomata.blogspot.com/2009/01/blog-post_18.html<br /><br />http://nekatomata.blogspot.com/2008/11/1920-1960-2112008.html<br /><br />http://nekatomata.blogspot.com/2008/01/13108.html<br /><br />επειδή εσύ μπορεί να λαλείς ότι θέλεις, αλλά υπάρχει τζιαι η πραγματικότητα...gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-3696978837577565802010-03-06T15:41:12.428-08:002010-03-06T15:41:12.428-08:00για τον ταξικό ανταγωνισμό όπως είπε και ο κάρολος...για τον ταξικό ανταγωνισμό όπως είπε και ο κάρολος βασικότατη προυπόθεση είναι η συνειδητοποίηση του από το προλεταριάτο <br /><br />και για αυτό μόνο ένας τρόπος υπάρχει<br /> της συνεχής ανάδειξης του<br /><br />κάτι που εσύ όχι μόνο δεν κάνεις αλλά μάλιστα κάνεις το ακριβώς αντίθετο <br /><br /><br /><br />εμένα το σχέδιο μου είναι απλό, αναδεικνύω τον αληθινό εχθρό των μισθωτών σκλάβων/προλεταριάτο και τις πραγματικές διαφορές που χωρίζουν τους ανθρώπους που δεν είναι οι εθνικές όπως συνέχεια λες εσύ αλλά οι ταξικές <br /><br />ο πάμπος ο εργάτης δεν είναι το ίδιο με τον σιακόλα αλλά με τον αχμετ τον εργάτη με τον οποίο δεν τους χωρίζει τίποτα απολύτως, εσύ λες ότι τους χωρίζει, με γεια σου και χαρά σου<br /><br />η επανάσταση ξεκινά πρώτα από τα μυαλά των ανθρώπων <br /><br />εμένα αυτό είναι το σχέδιο μου, να γίνουν πολλοί που να συνειδητοποίησουν αυτά που θεωρώ ότι είναι σωστά <br /><br />και από κει και πέρα ελευθεριακά και συναινετικά αποφασίζουμε όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και παντού <br /><br />πλέον με την τεχνολογία η αλληλεπίδραση των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο μας δίνει απιστευτες δυνατότητεςosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-24023266282927225882010-03-06T13:50:44.609-08:002010-03-06T13:50:44.609-08:00ούλλη η "επιχειρηματολογία" σου εβασίστη...ούλλη η "επιχειρηματολογία" σου εβασίστηκεν πάνω στην αντίθεση σου με το πέρασμα στην εποχή της διαρκούς ειρήνης των εθνοτικών κοινοτήτων. φαίνεται εσένα αρέσκει σου παραπάνω ο υφιστάμενος ψυχρός πόλεμος της διχοτόμησης.<br />για τον ταξικό ανταγωνισμό που εννά περάσεις που την συνθηματολογία στην ανάλυση τζιαι την πρόταση, σφύρα μου να κουβεντιάσουμεν. <br />για την Ευρωπαϊκή Ένωση η θέση σου εν έξοδος αα. ναι, έσιεις δίκαιο. αφού εν καπιταλιστική να βουρήσουμεν να φύουμεν να γλυτώσουμεν. στην Κύπρο εννά κάμουμεν σοσιαλισμό μόνοι μας. <br />αα προτιμάς την εκκλησιά παρά το κράτος να διαχειρίζεται την δημόσια περιουσία. ενδιαφέρον.<br />να υποθέσω ότι αφού οι ταξικά συμβιβασμένες απόψεις μου συμπίπτουν με το ΑΚΕΛ τζιαι το ΔΗΣΥ, οι ταξικά ασυμβίβαστες θέσεις σου πρέπει να συμπτίπτουν με το ΔΗΚΟ-ΕΔΕΚ-ΕΥΡΟΚΟ. όξα εν υπάρχουν πολιτικές διαφορές στην βάση στην ιδεολογίας όπως εν υπάρχουν στην βάση του έθνους. ναι ξέρω, οι καπιταλιστές τζιαι οι εργάτες...gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8760662856647930120.post-61240934780175247472010-03-06T12:50:28.605-08:002010-03-06T12:50:28.605-08:00"Κατ' αρχήν ο τερματισμός της εθνοτικής σ..."Κατ' αρχήν ο τερματισμός της εθνοτικής σύγκρουσης μέσα από μια συμφωνία των ηγετών των δυο κοινοτήτων συνιστά ένα ιστορικό πέρασμα από την εποχή του (ψυχρού) πολέμου στην εποχή της (διαρκούς) ειρήνης."<br />Διαρκής ειρήνη………………………. Στα πλαίσια ενός κράτους που θα λειτουργεί στα πλαίσια της αστικής τάχα δημοκρατίας με όρους καπιταλισμού όπου οι μισθωτοί σκλάβοι θα συνεχίζουν να εκλέγουν κάθε 4 ή 5 χρόνια τους αυτοκράτορες τους … τέλεια!!!!! Δηλαδή εννοείς ότι αυτή την στιγμή στην ελλάδα πχ υπάρχει διαρκής ειρήνη….. ωραία τέλεια…. <br /><br />"Σήμερα όμως στην διαφορετική γεωπολιτική συγκυρία (ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, πορεία Τουρκίας προς ΕΕ και εφαρμογή πολιτικής μηδενικών προβλημάτων με τους γείτονες της)"<br />Ακόμη πιο τέλεια!!!!!! Ο γρηγόρης που μάχεται για την σοσιαλιστική μετεξέλιξη τάχα θεωρεί καταρχήν την Ευρωπαική Ένωση των καπιταλιστών που όλοι μαζί εκμεταλλεύονται αγρίως τους μισθωτούς τους σκλάβους, ως κάτι πολύ καλό την ένταξη του κυπριακού κράτους ως ευλογία και αντίστοιχα την ένταξη της τουρκίας επίσης ως ευλογία αφού όπως μας λέει ο αντικαπιταλιστής γρηγορης θα επιβάλει και πολιτική μηδενικών προβλημάτων με τους γείτονες της!!!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!!!<br /> Όλοι μαζί στην Ευρωπαική Ένωση καπιταλιστών που αυτή την στιγμή ως πειραματόζωο αντοχών όλων των ευρωπαίων χρησιμοποιούν τους έλληνες εργαζομένους και θα μειώσουν ακόμη περισσότερο τους από 20% τους μισθούς και τις συντάξεις των ελλήνων από τα αντεργατικά μέτρα της 3ης μαρτίου θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο τα όρια συνταξιοδότησης ώστε να δουλεύεις με μισθούς πείνας μέχρι τα γεράματα στα 67 και μετά να παίρνεις συντάξεις πείνας <br />ΤΕΛΕΙΑ λέμε!!!! Διαρκής ειρήνη λέμε......<br />Ήδη χτές ο σύντροφος σου ο χριστόφιας τον οποίο θαυμάζεις τόσο πολύ και αγωνίζεται και αυτός για την καπιταλιστική επανένωση των κομματικών μηχανισμών εντός της ΕΕ ανακοίνωσε ότι η οικονομία καίγεται!!!! Έρχονται και εδώ τα μέτρα τα οποία θα εφαρμόζονται στα πλαίσια βεβαίως βεβαίως διαρκούς ειρήνης μεταξύ των καπιταλιστών εκμεταλλευτών φυσικά…….<br /><br />"Στο κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο, η διαδικασία της επανένωσης μπορεί να επιφέρει συγκεκριμένα θετικά αποτελέσματα για τους εργαζόμενους. "<br />Άτε ολάν………. Μα πως δηλαδή; Ααα εξηγείς το πιο κάτω, κάτσε να δω…<br /><br />" Ως κοινωνία θα μπορέσουμε επιτέλους να μπούμε σε διάλογο<br />για την ενσωμάτωση των μεταναστών,<br />για την προστασία του περιβάλλοντος, <br />για την ποιότητα της ζωής μας, <br />για το κυκλοφοριακό,<br />για το σύστημα υγείας."<br />ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!<br />Ειδικά τούτο με το κυκλοφοριακό άρεσε μου πολλά, αλλά τζαι για το περιβάλλον επίσης…….<br />Α κάτσε τζαι έχεις κι άλλα…..<br />«Θα μπορούμε να θέσουμε πλέον με αξιώσεις αιτήματα που αφορούν την παραγωγή και την διανομή του πλούτου καθώς το ταξικό θα είναι το νέο “εθνικό ζήτημα”. Θα μπορέσουμε για παράδειγμα να θέσουμε επί τέλους ζήτημα απαλλοτρίωσης της εκκλησιαστικής περιουσίας. Η οικονομική ανάπτυξη θα μπορεί να σχεδιαστεί συνολικά και ολοκληρωμένα και η ανοικοδόμηση της τεράστιας πράσινης γραμμής και του βόρειου μέρους θα μπορέσει να συντελεστεί με κανόνες και ρυθμίσεις και όχι αυθαίρετα και αλόγιστα όπως έγινε στο νότο και όπως γίνεται τώρα στον βορρά. "<br /><br />Και γαμώ τις εξελίξεις δηλαδή………………. Στο ταξικό ζήτημα όπως το αντιλαμβάνεσαι δηλαδή θα τεθούν ζητήματα απαλλοτρίωσης της εκκλησιαστικής περιουσίας από την οποία θα παίρνει το κράτος κι άλλα εκατομύρια ώστε να τα δίνει στους ξενοδόχους πχ που τους έδωσε τα τελευταία δύο χρόνια 104 εκατομύρια ευρώ ή στην eurocypria 35 εκατομύρια ευρώ ή στις τράπεζες πόσα δισεκατομύρια…. Τέλειο το ταξικό ζήτημα από αυτή την οπτική γωνία<br /><br />Φίλε μου όσες ταμπέλες και να βάλεις στον εαυτό σου η αλήθεια είναι εκεί……….. οι επιδιώξεις σου δεν διαφέρουν σε απολύτως τίποτα από αυτές του ακελ και ακόμα και του δησυosrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.com